Poznań, 23.09.2016r.

Zamawiający:
Wielkopolska Rada Koordynacyjna Związek Organizacji Pozarządowych
60-501 Poznań, ul. Bukowska 27/29
Tel.: 61 85 30 930
www.wrk.org.pl
e-mail: biuro[at]wrk.org.pl
NIP: 778-11-27-985Osoba do kontaktu ws. zamówienia: Marcin Wewióra
Tel.: 61 85 30 930/e-mail: biuro[at]wrk.org.pl

ZAPYTANIE OFERTOWE nr 2 z dnia 23.09.2016

Procedura prowadzona zgodnie z Wytycznymi w zakresie kwalifikowalności wydatków w ramach EFRR, EFS oraz FS na lata 2014-2020.
W związku z realizacją projektu „Wielkopolskie Centrum Ekonomii Solidarnej” w ramach Poddziałania 7.3.2 Wielkopolskiego Regionalnego Programu Operacyjnego (WRPO 2014+) współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego, zwracamy się z prośbą o przedstawienie oferty na usługi cateringowe.

I. TRYB UDZIELANIA ZAMÓWIENIA
Zamówienie powyżej 50 tys. PLN netto udzielone jest zgodnie z zasadą konkurencyjności oraz nie podlega przepisom ustawy Prawo Zamówień Publicznych. Niniejsze zapytanie jest również dostępne w siedzibie Zamawiającego w Poznaniu przy ul. Bukowskiej 27/29 oraz na stronie internetowej www.bazakonkurencyjnosci.funduszeeuropejskie.gov.pl oraz na stronie internetowej Zamawiającego www.wrk.org.pl. Zamówienie stanowiące przedmiot niniejszego postępowania jest współfinansowane przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego – Wielkopolskiego Regionalnego Programu Operacyjnego – Poddziałanie 7.3.2.

II. OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
CPV: 55520000-1 Usługi dostarczania posiłków

Czas trwania zamówienia: od dnia podpisania umowy nie dłużej niż do 31.08.2018 r.

Miejsce realizacji zamówienia:
Miasto Poznań
powiat poznański
powiat obornicki
powiat szamotulski
powiat średzki
powiat śremski

Przedmiotem niniejszego zamówienia jest świadczenie usług cateringowych w trakcie następujących wydarzeń:
a/ Zajęcia dla Edukatorów ES: max. 16 osób x 12 zajęć (jedne zajęcia:6h) – ciągła przerwa kawowa + obiad
b/ Szkolenia dla powoływanych i istniejących PES (szkolenia jedno, dwu i trzydniowe): max. 16 osób x 89 dni szkoleniowych (jeden dzień:8h) – ciągła przerwa kawowa + obiad
c/ Spotkania sieciujące: ok. 20 osób x 25 spotkań w różnych miejscach subregionu (jedno spotkanie max. 4h) – ciągła przerwa kawowa
d/ Forum WTZ: 3 fora (jedno forum ok. 6h) x ok. 40 osób – ciągła przerwa kawowa oraz ciepły posiłek (w formie drugiego dania obiadowego)
e/ Trening zawodowo-społeczny: 18 treningów (jeden trening ok. 6h) x ok. 10 osób – ciągła przerwa kawowa + obiad
f/ Spotkanie edukacyjne nt. ES: 30 spotkań (jedno spotkanie 4h) x ok. 15 osób – (ciągła przerwa kawowa, kanapki) – spotkania w 30 miejscach w subregionie poznańskim
g/ Szkolenia dla przedstawicieli WTZ, ZAZ: 6 dni szkoleniowych (jedno szkolenie 6h) x średnio 10/15 osób – ciągła przerwa kawowa + obiad
h/ Szkolenie „Standardy podmiotów reintegracyjnych”: 2 szkolenia dwudniowe (jeden dzień szkoleniowy:8h) x średnio 10/15 osób – ciągła przerwa kawowa + obiad

III. WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY ICH SPEŁNIENIA

WYMOGI KONIECZNE:
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Oferenci, którzy spełniają następujące warunki:
1. Wyłącznie podmioty ekonomii społecznej (PES) świadczące usługi cateringowe. Podmioty ekonomii społecznej to stowarzyszenia, fundacje, spółdzielnie socjalne, spółki non-profit i inne podmioty zgodnie z definicją zawartą w rozdziale 3 pkt. 10 a-d Wytycznych w zakresie przedsięwzięć w obszarze włączenia społecznego i zwalczania ubóstwa z wykorzystaniem środków Europejskiego Funduszu Społecznego i Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego na lata 2014-2020.
W ofercie należy przedstawić przykładowe, proponowane menu do zapytania ofertowego.
Oferent zobowiązany jest dostarczyć razem z ofertą wyciąg z KRSu lub innej ewidencji potwierdzający status podmiotu ekonomii społecznej.
Ocena spełniania przedstawionego powyżej warunku zostanie dokonana wg formuły: „spełnia – nie spełnia” na podstawie złożonych przez Oferenta dokumentów i oświadczeń.
Oferent, który nie spełni przedstawionego powyżej warunku zostanie odrzucony z udziału w postępowaniu.
2. Oferenci, którzy:
– posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności,
– dysponują potencjałem technicznym i osobowym niezbędnym do wykonania zamówienia.
– znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia.
Ocena spełniania przedstawionego powyżej warunku zostanie dokonana wg formuły: „spełnia – nie spełnia” na podstawie złożonych przez Oferenta oświadczeń
– nie są powiązane osobowo lub kapitałowo z Zamawiającym oraz Partnerami Zamawiającego w projekcie „Wielkopolskie Centrum Ekonomii Solidarnej”.
Ocena spełniania przedstawionego powyżej warunku zostanie dokonana wg formuły: „spełnia – nie spełnia” na podstawie złożonych przez Oferenta oświadczeń.
3. Oferenci, którzy deklarują gotowość do realizacji wskazanych zadań w terminach i godzinach każdorazowo uzgadnianych z Zamawiającym. Oferent jest gotowy do dostarczenia usługi w ciągu 48 godzin od zgłoszenia zapotrzebowania przez Zamawiającego.
Ocena spełniania przedstawionego powyżej warunku zostanie dokonana wg formuły: „spełnia – nie spełnia” na podstawie złożonych przez Oferenta oświadczeń.
4. Oferenci, którzy deklarują gotowość dostarczenia usługi na wskazany przez Zamawiającego adres w ciągu 48 godzin od zgłoszenia zapotrzebowania przez Zamawiającego.
Ocena spełniania przedstawionego powyżej warunku zostanie dokonana wg formuły: „spełnia – nie spełnia” na podstawie złożonych przez Oferenta oświadczeń.

Niespełnienie lub niewykazanie spełnienia ww. warunków koniecznych skutkuje odrzuceniem oferty.
Ww. warunki powinny zostać potwierdzone na podstawie wypełnionego załącznika nr 1 (Część A i Część B) do zapytania ofertowego oraz załączonych dokumentów w przypadku kserokopii poświadczonych za zgodność z oryginałem.

O udzielenie zamówienia mogą się ubiegać Oferenci, którzy złożą kompletną i prawidłowo wypełnioną ofertę, na którą składają się dokumenty, o których mowa w pkt. IV.2 niniejszego zapytania oraz wymagane załączniki.

DODATKOWE INFORMACJE:
1. Oferent, który zostanie wybrany zobowiązany będzie do:
a/ przygotowania stołów, obrusów, dekoracji, ekspozycji,
b/ posprzątania po przerwach oraz po zakończeniu szkolenia/warsztatu/spotkania/treningu w wyznaczonym przez Zamawiającego czasie,
c/ zapewnienia własnych naczyń i sztućców (termosów/podgrzewaczy, filiżanek, spodków, szklanek, łyżeczek, cukiernic, talerzy, serwetek itp.) zgodnie z wymogami menu. Zamawiający nie dopuszcza możliwości użycia naczyń jednorazowych/plastikowych/papierowych,
d/ zapewnienia obsługi,
e/ dowozu cateringu o ustalonej godzinie na miejsce realizacji szkolenia/warsztatu/spotkania/ treningu wskazane przez Zamawiającego,
f/ świadczenia usługi cateringowej na najwyższym poziomie (dostarczone produkty i posiłki będą świeże i winny być przyrządzone w dniu dostawy),
g/ świadczenia usługi cateringowej wyłącznie przy użyciu produktów spełniających normy jakości produktów spożywczych, zgodnie z obowiązującymi przepisami prawnymi w tym zakresie,
h/ przestrzegania przepisów prawnych w zakresie przechowywania i przygotowywania artykułów spożywczych (m.in. ustawy z dnia 25 sierpnia 2006 r. o bezpieczeństwie żywności i żywienia: DzU nr 171 poz. 1125 ze zm.),
i/ zagwarantowania dostępności usługi w dowolnym terminie w okresie obowiązywania umowy w miejsce wskazane przez Zamawiającego,
j/ w przypadku obecności na szkoleniach/warsztatach/spotkaniach edukacyjnych/treningach osób o specjalnych wymogach żywieniowych (wegetarianizm, alergie pokarmowe itp.), Oferent zapewni odpowiedni posiłek dla tych osób. Zamawiający poinformuje Oferenta dzień przed o ilości takich posiłków,
k/ obiad powinien składać się z:
mięso/ryba/dodatek wegetariański min. 200 g na osobę,
dodatki w postaci: ziemniaków/kaszy/ryżu/makaronu min. 200 g na osobę,
dodatki warzywne: surówka lub warzywa gotowane min. 100 g na osobę,
napój: sok, woda, kompot
l/ przerwa kawowa powinna składać się z: ciągłej przerwy kawowej, czyli dostępne przez cały czas trwania szkolenia/spotkania/forum: kawa, herbata, śmietanka/mleko do kawy, cukier, cytryna, woda mineralna gazowana i niegazowana, kruche ciastka – min. 3 rodzaje.
2. Czas dostawy oraz przewidywana liczba uczestników zostaną ustalone przez Zamawiającego.
3. Zamawiający zastrzega sobie możliwość zwiększenia lub zmniejszenia liczby osób.
4. Zamawiający zastrzega sobie prawo kontroli jakości posiłków przez wytypowanych pracowników Zamawiającego. W razie stwierdzenia wad w realizacji usługi, Zamawiający niezwłocznie poinformuje o ich zaistnieniu Wykonawcę. Wykonawca jest zobowiązany do usunięcia wad niezwłocznie po otrzymaniu zgłoszenia.

IV. OPIS PRZYGOTOWANIA OFERTY
1. Oferent może złożyć jedną ofertę.
2. Oferta powinna zostać złożona na formularzu ofertowym stanowiącym załącznik nr 1 (Część A i Część B) do niniejszego zapytania. Oświadczenia zawarte w Części B załącznika są integralną częścią oferty i ich nie złożenie razem z ofertą skutkuje odrzuceniem oferty. Oferent zobowiązany jest dostarczyć razem z ofertą wyciąg z KRSu lub innej ewidencji potwierdzający status podmiotu ekonomii społecznej.
3. Oferta powinna być sporządzona w języku polskim na komputerze lub odręcznie drukowanymi literami, niebieskim lub granatowym kolorem oraz powinna zawierać datę sporządzenia, miejsce oraz czytelny podpis Oferenta.
4. Nie jest dopuszczalne składanie ofert częściowych, wariantowych lub uzupełniających.
5. Każda oferta musi zawierać nazwę Oferenta, tel./fax, e-mail, NIP, adres oferenta oraz imię i nazwisko osoby do kontaktu ze strony Oferenta. Oferta musi być podpisana przez osobę uprawnioną lub upoważnioną do występowania w imieniu Oferenta, przy czym podpis musi być czytelny lub opatrzony pieczęcią imienną.
7. Podpisane oferty należy złożyć w wersji papierowej w zaklejonej kopercie w siedzibie Zamawiającego lub wysłać na adres siedziby: Wielkopolska Rada Koordynacyjna Związek Organizacji Pozarządowych, ul. Bukowska 27/29, 60-501 Poznań, z dopiskiem: ZAPYTANIE OFERTOWE NR 2 z dnia 23.09.2016. Oferty, które wypłyną po terminie nie będą rozpatrywane.

V. KRYTERIA OCENY OFERTY
Zamawiający dokona wyboru najkorzystniejszej oferty w oparciu o następujące kryteria: CENA BRUTTO.
Cena brutto – Cena brutto to cena jaką Zamawiający będzie zobowiązany ponieść w związku z realizacją zamówienia. Cena powinna zawierać wszystkie koszty realizacji zamówienia łącznie z kosztami dostawy zamówienia na miejsce wskazane przez Zamawiającego oraz odbioru.
Oferent poda propozycję ceny brutto dla każdego z rodzajów wydarzeń osobno wg specyfikacji podanej w punkcie II:
a/ Zajęcia dla Edukatorów ES: max. 16 osób x 12 zajęć (jedne zajęcia:6h) – ciągła przerwa kawowa + obiad
b/ Szkolenia dla powoływanych i istniejących PES (szkolenia jedno, dwu i trzydniowe): max. 16 osób x 89 dni szkoleniowych (jeden dzień:8h) – ciągła przerwa kawowa + obiad
c/ Spotkania sieciujące: ok. 20 osób x 25 spotkań w różnych miejscach subregionu (jedno spotkanie max. 4h) – ciągła przerwa kawowa
d/ Forum WTZ: 3 fora (jedno forum ok. 6h) x ok. 40 osób – ciągła przerwa kawowa oraz ciepły posiłek (w formie drugiego dania obiadowego)
e/ Trening zawodowo-społeczny: 18 treningów (jeden trening ok. 6h) x ok. 10 osób – ciągła przerwa kawowa + obiad
f/ Spotkanie edukacyjne nt. ES: 30 spotkań (jedno spotkanie 4h) x ok. 15 – (ciągła przerwa kawowa, kanapki) – spotkania w 30 miejscach w subregionie poznańskim
g/ Szkolenia dla przedstawicieli WTZ, ZAZ: 6 dni szkoleniowych (jedno szkolenie 6h) x średnio 10/15 osób – ciągła przerwa kawowa + obiad
h/ Szkolenie „Standardy podmiotów reintegracyjnych”: 2 szkolenia dwudniowe (jeden dzień szkoleniowy:8h) x średnio 10/15 osób – ciągła przerwa kawowa + obiad

VI. INFORMACJE O WAGACH PUNKTOWYCH LUB PROCENTOWYCH PRZYPISANYCH DO POSZCZEGÓLNYCH KRYTERIÓW OCENY OFERTY ORAZ OPIS SPOSOBU PRZYZNANIA PUNKTACJI ZA SPEŁNIENIE DANEGO KRYTERIUM OCENY
Zamawiający dokona oceny i porównania ofert oraz wyboru oferty najkorzystniejszej w oparciu o następujące kryteria:
CENA BRUTTO – waga kryterium 100% (100 pkt.)
Ostateczna liczba punktów za kryterium „CENA BRUTTO” będzie dokonywana wg następującego wzoru:
Liczba punktów = Cmin/Cof x 100 punktów,
gdzie
Cmin oznacza najniższą cenę brutto spośród ofert,
Cof oznacza cenę zaproponowaną przez Oferenta.
Cena oferenta (Cof) obliczana jest na podstawie średniej wg wzoru:
Cof = (Ca + Cb + Cc + Cd + Ce + Cf + Cg + Ch) : 8
Gdzie Ca, Cb, Cc, Cd, Ce, Cf, Cg, Ch oznaczają ceny brutto wskazane przez Oferenta w poszczególnych polach Załącznika nr 1 za dostarczenie zamówienia na pojedyncze wydarzenie wg specyfikacji przedmiotu zamówienia:
a/ Zajęcia dla Edukatorów ES: max. 16 osób x 12 zajęć (jedne zajęcia:6h) – ciągła przerwa kawowa + obiad
b/ Szkolenia dla powoływanych i istniejących PES (szkolenia jedno, dwu i trzydniowe): max. 16 osób x 89 dni szkoleniowych (jeden dzień:8h) – ciągła przerwa kawowa + obiad
c/ Spotkania sieciujące: ok. 20 osób x 25 spotkań w różnych miejscach subregionu (jedno spotkanie max. 4h) – ciągła przerwa kawowa
d/ Forum WTZ: 3 fora (jedno forum ok. 6h) x ok. 40 osób – ciągła przerwa kawowa oraz ciepły posiłek (w formie drugiego dania obiadowego)
e/ Trening zawodowo-społeczny: 18 treningów (jeden trening ok. 6h) x ok. 10 osób – ciągła przerwa kawowa + obiad
f/ Spotkanie edukacyjne nt. ES: 30 spotkań (jedno spotkanie 4h) x ok. 15 – (ciągła przerwa kawowa, kanapki) – spotkania w 30 miejscach w subregionie poznańskim
g/ Szkolenia dla przedstawicieli WTZ, ZAZ: 6 dni szkoleniowych (jedno szkolenie 6h) x średnio 10/15 osób – ciągła przerwa kawowa + obiad
h/ Szkolenie „Standardy podmiotów reintegracyjnych”: 2 szkolenia dwudniowe (jeden dzień szkoleniowy:8h) x średnio 10/15 osób – ciągła przerwa kawowa + obiad

VII. OPIS SPOSOBU OBLICZANIA CENY
1. Punkty za kryterium „cena brutto” zostaną obliczone wg następującego wzoru:
Liczba punktów = Cmin/Cof x 100 punktów
Cmin oznacza najniższą cenę brutto spośród ofert,
Cof oznacza cenę zaproponowaną przez Oferenta.
Cena oferenta (Cof) obliczana jest na podstawie średniej wg wzoru:
Cof = (Ca + Cb + Cc + Cd + Ce + Cf + Cg + Ch) : 8
Gdzie Ca, Cb, Cc, Cd, Ce, Cf, Cg, Ch oznaczają ceny wskazane przez Oferenta w poszczególnych polach Załącznika nr 1.
W poszczególnych polach Załącznika nr 1 należy podać całkowitą cenę brutto za dostarczenie zamówienia na jedno wydarzenie (szkolenie, forum, trening, spotkanie itp.) wg specyfikacji podanej w punkcie II.
2. Cena w ofercie uwzględnia wszystkie zobowiązania, obejmuje wszystkie koszty i składniki związane z wykonaniem zamówienia.
3. Cena w ofercie powinna zostać podana liczbowo i słownie.
4. Cenę należy wyrazić w jednostkach pieniężnych, tj. z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku. Rozliczenia między Zamawiającym a Oferentem będą prowadzone w walucie polskiej (zł).
5. Zamawiający zastrzega sobie prawo podjęcia negocjacji z Oferentem w celu uzyskania ceny przewidzianej w ramach budżetu projektu.

VIII. TERMIN SKŁADANIA OFERT
1.Podpisane oferty należy złożyć w wersji papierowej w zaklejonej kopercie w siedzibie Zamawiającego lub wysłać na adres siedziby: Wielkopolska Rada Koordynacyjna Związek Organizacji Pozarządowych, ul. Bukowska 27/29, 60-501 Poznań, z dopiskiem: ZAPYTANIE OFERTOWE NR 2 z dnia 23.09.2016.
Termin składania ofert upływa 01.10.2016 o godzinie 11.00. Oferty złożone po tym terminie nie będą rozpatrywane. W przypadku wysyłki decyduje data i godzina wpływu do siedziby Zamawiającego. Oferty, które wpłyną po terminie zostaną odrzucone.
W dniu 01.10.2016 biuro będzie czynne od godziny 8.00.

IX. INFORMACJE NA TEMAT ZAKRESU WYKLUCZENIA
W postępowaniu ofertowym nie mogą brać udziału:
1. Oferenci, którzy są powiązani osobowo lub kapitałowo z Zamawiającym oraz Partnerami Zamawiającego w projekcie Wielkopolskie Centrum Ekonomii Solidarnej. Przez powiązania kapitałowe lub osobowe rozumie się wzajemne powiązania między Zamawiającym lub osobami upoważnionymi do zaciągania zobowiązań w imieniu Zamawiającego lub osobami wykonującymi w jego imieniu czynności związane z przygotowaniem i przeprowadzeniem procedury wyboru wykonawcy a wykonawcą, polegające w szczególności na:
1) uczestniczeniu w spółce jako wspólnik spółki cywilnej lub spółki osobowej,
2) posiadaniu co najmniej 10 % udziałów lub akcji,
3) pełnieniu funkcji członka organu nadzorczego lub zarządzającego, prokurenta, pełnomocnika,
4) pozostawaniu w związku małżeńskim, w stosunku pokrewieństwa lub powinowactwa w linii prostej, pokrewieństwa drugiego stopnia lub powinowactwa drugiego stopnia w linii bocznej lub w stosunku przysposobienia, opieki lub kurateli.
2. Oferenci, którzy w ciągu ostatnich 3 lat przed wszczęciem postępowania:
1) wyrządzili Zamawiającemu szkodę przez to, że nie wykonali lub nienależycie wykonali zobowiązanie chyba, że było to następstwem okoliczności, za które Oferent nie ponosił odpowiedzialności;
2) uchylili się od podpisania umowy z Zamawiającym pomimo wyboru ich oferty.
3. Oferent nie może być osobą zatrudnioną w instytucjach uczestniczących w realizacji WRPO, tj. Instytucji Zarządzającej, chyba że nie zachodzi konflikt interesów ani podwójne finansowanie (co zostanie ocenione przez Zamawiającego).

X. OKREŚLENIE WARUNKÓW ZMIANY UMOWY
1. Informacje dotyczące przedmiotu zapytania:
1) Zamawiający zastrzega sobie prawo unieważnienia zapytania ofertowego na każdym etapie postępowania bez podania przyczyny.
2) Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmiany lub uzupełnienia treści zapytania ofertowego przed upływem terminu składania ofert. Informacja o wprowadzeniu zmiany lub uzupełnieniu treści zapytania ofertowego zostanie przekazana Oferentom niezwłocznie w formie pisemnej (e-mail), jak również zostanie opublikowana na stronie internetowej www.bazakonkurencyjnosci.funduszeeuropejskie.gov.pl oraz na stronie Zamawiającego: www.wrk.org.pl. Jeżeli wprowadzone zmiany lub uzupełnienia treści zapytania ofertowego będą wymagały zmiany treści ofert, Zamawiający przedłuży termin składania ofert.
3) Podana przez Zamawiającego w zapytaniu ofertowym wielkość przedmiotu zamówienia (ilość, specyfikacja) ma charakter szacunkowy, wskazany w celu sporządzenia przez Wykonawcę oferty. Zamawiający zastrzega sobie możliwość dokonania zmiany wielkości zamówienia.
4) Zamawiający ze swojej strony przy opisywaniu przedmiotu zamówienia dochował należytej staranności, jednakże wskazany powyżej element opisu jest niezależny od Zamawiającego, działającego w ramach projektu i na rzecz beneficjenta projektu. Tym samym Zamawiający wyraźnie zastrzega, iż wielkość przedmiotu zamówienia może ulec zmianie z przyczyn od niego niezależnych, a wynikających z rzeczywistych potrzeb beneficjenta projektu.
5) W sytuacji wystąpienia zmiany parametru wskazanego przez Zamawiającego, a mającego wpływ na wartość oferty przed podpisaniem umowy znajdzie on swe odzwierciedlenie w stosownych zapisach przedłożonej do podpisu Wykonawcy umowy. W przypadku zmiany po podpisaniu umowy, zmiana taka będzie przedmiotem stosownego aneksu.

2. Informacje dotyczące umowy:
1/ Zamawiający zastrzega sobie prawo do unieważnienia postępowania bądź jego części bez podania przyczyny.
2/ Zamawiający zastrzega sobie prawo do dokonania zmiany warunków umowy zawartej w wyniku rozstrzygnięcia Zapytania Ofertowego, w wyniku zmian w akredytacji, w projekcie, zmian w wytycznych, informacji uzyskanych w wyniku ewaluacji działań i innych przesłanek, które wpłyną korzystnie na realizację projektu.
3/ Zamawiający zastrzega sobie ponadto możliwość dokonania zmiany umowy zawartej w wyniku przeprowadzenia Zapytania Ofertowego, w następujących przypadkach:
a) wystąpienie siły wyższej, uniemożliwiającej wykonanie przedmiotu zamówienia w terminach określonych w umowie,
b) zmian powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację umowy,
c) powstania rozbieżności lub niejasności w rozumieniu pojęć użytych w umowie, których nie będzie można usunąć w inny sposób, a zmiana będzie umożliwiać usunięcie rozbieżności i doprecyzowanie umowy w celu jednoznacznej interpretacji jej postanowień przez strony.
3. Zamawiający na podstawie zapisów sekcji 6.5.3 pkt. 15 Wytycznych w zakresie kwalifikowalności wydatków w ramach Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego, Europejskiego Funduszu Społecznego oraz Funduszu Spójności na lata 2014-2020 zastrzega sobie możliwość udzielenia dotychczasowemu wykonawcy, wyłonionemu w trybie zasady konkurencyjności, zamówień publicznych uzupełniających, w wysokości nie przekraczającej 50% wartości zamówienia publicznego określonej w umowie zawartej z Wykonawcą, o ile te zamówienia publiczne są zgodne z przedmiotem zamówienia publicznego podstawowego, bez konieczności ponownego stosowania zasady konkurencyjności.
4. Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmiany wymagania odnośnie kwalifikowalności wynagrodzenia Wykonawcy, które mogą ulec zmianie i muszą być zgodne ze statusem prawnym na dzień podpisania z nimi umów.
5. Zamawiający zastrzega sobie prawo do podjęcia negocjacji z wybranym Oferentem w sytuacji przekroczenia kwoty przeznaczonej w budżecie projektu na realizację usług będących przedmiotem zapytania i/lub w przypadku uzyskania przez Oferentów równej liczby punktów.
6. Zamawiający zastrzega sobie prawo wyboru kolejnych Oferentów wg ilości uzyskanych punktów jeśli z Oferentem, który uzyskał największą liczbę punktów nie uda się osiągnąć porozumienia w negocjacjach.

XI. INFORMACJA O WYBORZE NAJKORZYSTNIEJSZEJ OFERTY
Informacja o wyniku postępowania zostanie zamieszczona na stronie www.bazakonkurencyjnosci.funduszeeuropejskie.pl oraz www.wrk.org.pl. W sytuacji gdy strona www.bazakonkurencyjnosci.funduszeeuropejskie.pl nie będzie działała informacja zostanie przekazana oferentom, których oferty zostały złożone w terminie i nie zostały wykluczone z postępowania. Jeżeli Oferent, którego oferta została wybrana uchyli się od podpisania umowy, Zamawiający może wybrać kolejną ofertę najkorzystniejszą spośród złożonych ofert.

XII. POSTANOWIENIA KOŃCOWE
1. Koszty związane z przygotowaniem i złożeniem oferty ponosi Oferent. Zamawiający nie przewiduje możliwości zwrotu kosztów przygotowania oferty.
2. Termin związania z ofertą wynosi: 60 dni od dnia upływu terminu składania ofert określonego w ramach Zapytania ofertowego.

Załączniki:
1. Załącznik nr 1 do zapytania ofertowego nr 2 z dnia 23.09.2016 – formularz ofertowy.

Treść zapytania ofertowego w formacie pdf

 

logotyp