Poznań, 9.02.2016 r.

 

Zamawiający:

Wielkopolska Rada Koordynacyjna Związek Organizacji Pozarządowych

60-501 Poznań, ul. Bukowska 27/29

tel: 61 85 30 930

www.wrk.org.pl

e-mail: biuro@wrk.org.pl

NIP: 778-11-27-985

Osoba do kontaktu ws. zamówienia: Justyna K. Ochędzan

tel: 61 85 30 930/e-mail: biuro@wrk.org.pl

 

ZAPYTANIE OFERTOWE nr 1 z 9 lutego 2016

 

Procedura prowadzona zgodnie z Wytycznymi w zakresie kwalifikowalności wydatków w ramach EFRR, EFS oraz FS na lata 2014-2020.

W związku z realizacją projektu „Wielkopolskie Centrum Ekonomii Solidarnej” w ramach Poddziałania 7.3.2 Wielkopolskiego Regionalnego Programu Operacyjnego (WRPO 2014+) współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego, zwracamy się z prośbą o przedstawienie oferty dotyczącej pełnienia funkcji doradcy biznesowego.

I. Tryb udzielenia zamówienia

Zamówienie powyżej 50 tys. PLN netto udzielone jest zgodnie z zasadą konkurencyjności oraz nie podlega przepisom ustawy Prawo Zamówień Publicznych.

Niniejsze zapytanie jest również dostępne w siedzibie Zamawiającego w Poznaniu przy ul. Bukowskiej 27/29 oraz na stronie internetowej www.bazakonkurencyjnosci.funduszeeuropejskie.gov.pl oraz na stronie internetowej Zamawiającego www.wrk.org.pl. Zamówienie stanowiące przedmiot niniejszego postępowania jest współfinansowane przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego – Wielkopolskiego Regionalnego Programu Operacyjnego – Poddziałanie 7.3.2.

II. Opis przedmiotu zamówienia

CPV: 79400000-8 Usługi doradcze w zakresie działalności gospodarczej i zarządzania oraz podobne, 85312320-8 Usługi doradztwa
Czas trwania zamówienia: Od dnia podpisania umowy do dnia 31.08.2018 r.

Wymiar czasowy: średnio 120 godzin miesięcznie.

Miejsce realizacji zamówienia: Subregion Poznański: miasto Poznań, powiat poznański, powiat obornicki, powiat szamotulski, powiat śremski, powiat średzki oraz pozostałe subregiony województwa wielkopolskiego, zgodnie z kryterium nr 3 pkt. 4.3.1 (Kryteria dostępu) Regulaminu konkursu zamkniętego w ramach Wielkopolskiego Regionalnego Programu Operacyjnego na lata 2014 – 2020, Poddziałanie 7.3.2: „Ekonomia społeczna”.

Przedmiotem niniejszego zapytania ofertowego jest pełnienie funkcji doradcy biznesowego w ramach projektu „Wielkopolskie Centrum Ekonomii Solidarnej” realizowanego w ramach Poddziałania 7.3.2 Wielkopolskiego Regionalnego Programu Operacyjnego współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego. Osoba pełniąca obowiązki doradcy biznesowego będzie wchodziła w skład zespołu doradców Ośrodka Wspierania Ekonomii Społecznej (OWES) prowadzonego przez Zamawiającego. Do osoby zatrudnionej na stanowisku doradcy biznesowego będzie należało w szczególności:

– rozpoznanie potrzeb i potencjału biznesowego podmiotów ekonomii społecznej (PES)/przedsiębiorstw społecznych (PS) i w oparciu o nie przygotowanie procesu doradztwa dla PES/PS oraz przeprowadzenie oceny tego procesu,

– rozpoznanie potrzeb i problemów biznesowych klienta, w oparciu o nie przygotowanie procesu doradztwa biznesowego oraz przeprowadzenie oceny tego procesu,

– opracowanie biznesplanu lub/i studium wykonalności dla inwestycji PES/PS oraz montażu finansowego
z wykorzystaniem finansowania zwrotnego,

– skuteczne wsparcie PES/PS w procesie pozyskiwania finansowania zwrotnego, w tym przygotowanie dla danego PES/PS dokumentacji aplikacyjnej w przypadku ubiegania się przez dany PES/PS o dofinansowanie jego działalności przy wsparciu instrumentów zwrotnych, np. pożyczki, poręczenia (doradca biznesowy będzie odpowiedzialny za kontrolę procesu wydatkowania/przeznaczenia otrzymanego przez dany PES/PS wsparcia przez cały okres realizacji wsparcia),

– opracowanie planu naprawczego/restrukturyzacyjnego dla PES/PS i pomoc w ich wdrożeniu,

– przygotowanie kalkulacji związanych z wprowadzeniem przez dany PES/PS nowych produktów lub usług,

– wspieranie osób lub grup inicjatywnych zainteresowanych rozpoczęciem działalności w formie PES/PS
w opracowaniu biznesplanów niezbędnych do uzyskania dotacji na rozpoczęcie działalności w ramach środków pochodzących z EFS,

– wspieranie PES/PS zainteresowanych utworzeniem nowego miejsca pracy, w tym wsparcie w przygotowaniu biznesplanów związanych z utworzeniem miejsca pracy w PES/PS,

– doradzanie w procesie planowania strategicznego, tworzenia i wdrażania planu rozwoju,

– tworzenie koncepcji zwiększenia wolumenu sprzedaży dla danego PES/PS i pomoc w jej wdrożeniu oraz tworzenie koncepcji polityki cenowej dla danego PES/PS,

– stały monitoring przebiegu wdrażania strategii i planów stworzonych w danym PES/PS,

– opracowanie dla każdego PES/PS, utworzonego w ramach Projektu biznesplanów/studiów wykonalności dla planowanych przez PES/PS inwestycji,

– wsparcie PES/PS w procesie budowania powiązań kooperacyjnych, pozyskiwaniu partnerów,

– wsparcie w pozyskiwaniu klientów, identyfikacji nisz rynkowych, analizy rynku, przygotowywaniu danych i ofert biznesowych dla danego PES/PS,

– wsparcie PES/PS w zakresie negocjacji z klientami, partnerami, dostawcami, personelem lub/i interesariuszami, instytucjami finansowymi (wybranymi w ramach PO WER) oferującymi instrumenty finansowe bezpośrednio dla PES/PS,

– przygotowanie analiz finansowych dla PES/PS,

– praca z menedżerami PES/PS w oparciu o coaching i mentoring,

– na wniosek PES/PS doradca biznesowy pomaga przygotować dla niego kompleksową usługę wsparcia; w pierwszej kolejności usługi takie są świadczone dla PES/PS znajdujących się w sytuacji kryzysowej (ryzyko likwidacji miejsc pracy) lub planujących rozwój (m.in. zwiększenie liczby miejsc pracy, nowego produktu). Kompleksowa usługa wsparcia polega w szczególności na:

a) pomocy w diagnozie potrzeb klienta oraz oczekiwanych efektów działania,
b) pomoc w przygotowaniu planu działania dostosowanego do specyficznych potrzeb klientów,
c) wdrożenie planu działania (szkolenia, doradztwo, wsparcie finansowe itd.), polegające na organizowaniu i koordynowaniu wsparcia,

d) monitorowanie wdrożenia planu działania,

e) ocenę rezultatów planowanych działań.

– opracowywanie i nadzór nad realizacją indywidualnych ścieżek wsparcia biznesowego dla PES/PS (kompleksowych usług wsparcia), rekomendowanie poszczególnych form wsparcia na podstawie diagnozy potrzeb,

– świadczenie doradztwa o charakterze branżowym, związanego z przedmiotem prowadzonej przez PES/PS działalności gospodarczej lub/i statutowej odpłatnej, dopasowanego do indywidualnych potrzeb PES/PS,

– przygotowanie i pomoc we wdrażaniu strategii produktowych i marketingowych dla danego PES/PS,

– opracowanie portfolio dla każdego PES/PS utworzonego w ramach Projektu, w tym konsultacja marketingowa,

– wsparcie danego PES/PS w przygotowaniu do spotkania z potencjalnymi kontrahentem, w tym także udział w tych spotkaniach,

– prowadzenie w imieniu danego PES/PS negocjacji z kontrahentami w sytuacjach problemowych,

– wsparcie danego PES/PS w opracowaniu i wdrożeniu wewnętrznej struktury organizacyjnej danego PES/PS,

– wsparcie danego PES/PS w zakresie podziału zadań między pracownikami danego PES/PS,

– analizę ryzyka dla danego PES/PS związanego z m.in. utrzymaniem płynności finansowej, stabilności zatrudnienia, pozyskiwania kontrahentów, rozszerzeniem profilu działalności oraz przygotowywanie propozycji działań zaradczych mających ograniczyć ryzyko,

– wsparcie w zakresie pozyskiwania i wydatkowania środków na inwestycje, tworzenia i wdrażania planów inwestycyjnych, korzystania z dostępnych instrumentów finansowych, w tym instrumentów zwrotnych,

– dokonywanie oceny stopnia i jakości realizacji poszczególnych planów i strategii opracowywanych dla PES/PS w ramach wsparcia OWES, stały monitoring przebiegu wdrażania strategii i planów w PES/PS,

– stały monitoring sytuacji biznesowej PES/PS, prowadzenie kart monitoringu PES/PS, w których odnotowywane są kluczowe informacje na temat sytuacji PES/PS oraz form udzielanego wsparcia,

– budowanie współpracy na rzecz aktywnego wsparcia rozwoju PES/PS z instytucjami zewnętrznymi takimi jak Powiatowe Urzędy Pracy, Ośrodki Pomocy Społecznej, Powiatowe Centra Pomocy Rodzinie, Ośrodki Doradztwa Rolniczego, fundusze poręczeniowe i pożyczkowe, przedsiębiorcy, pozostałe ośrodki wsparcia ekonomii społecznej oraz inne instytucje rynku pracy, pomocy i integracji społecznej,

– w razie potrzeby organizowanie dla PES/PS wsparcia ze strony doradców specjalistycznych, monitoring przyznanego wsparcia,

– prowadzenie doradztwa grupowego, warsztatów i szkoleń dla PES i PS m.in. w ramach tematyki objętej zapytaniem,

– prowadzenie bieżącej dokumentacji realizowanych działań zgodnie z wytycznymi,

– ścisła współpraca z kadrą OWES, w tym kluczowymi doradcami ogólnymi i animatorami,

– regularne spotkania z zespołem projektu, innymi doradcami w celu analizy, planowania, monitoringu realizowanych działań,

– pełna dyspozycyjność względem Zamawiającego,

– inne zadania w obszarze tematycznym doradcy zlecone przez Zamawiającego,

– pełnienie dyżurów stacjonarnych w siedzibie Zamawiającego i na terenie subregionu poznańskiego.

Doradca biznesowy zobowiązany jest do podnoszenia wiedzy i kompetencji w obszarze specjalistycznego doradztwa biznesowego w wymiarze minimum 30 godzin rocznie.
Wymienione powyżej zadania:

1) będą wykonywane przez wybranego wykonawcę w okresie od dnia podpisania umowy do 31.08.2018 r., minimum 120 godzin miesięcznie, przy czym Oferent zobowiązuje się dodatkowo do regularnych spotkań z zespołem projektu. Czas spotkań z zespołem projektu nie wchodzi w zakres 120 godzin pracy z PES/PS.

2) będą wykonywane z zastosowaniem formy bezpośredniego kontaktu, tylko i wyłącznie w uzasadnionych przypadkach w formie pisemnej lub poczty elektronicznej,

3) zostaną uszczegółowione w umowie zawartej z wybranym wykonawcą po dokonaniu wyboru ofert.

Wybrany wykonawca będzie ponadto zobowiązany do kompletowania dokumentacji związanej ze zrealizowanymi w ramach doradztwa biznesowego zadaniami. Informacje na temat wymaganej dokumentacji zostaną uszczegółowione w umowie zawartej z wybranym wykonawcą po dokonaniu wyboru ofert.

  1. Wykonawca zobowiązany jest wykonać przedmiot zamówienia osobiście.
  2. Wykonawca nie może powierzyć wykonania przedmiotu zamówienia tak w całości, jak i w żadnej części osobom trzecim, bez względu na podstawę takiego powierzenia oraz stosunek prawny łączący Wykonawcę z osobą trzecią.
  3. Proces udzielania doradztwa musi rozpocząć się maksymalnie 3 dni od zgłoszenia zapotrzebowania ze strony klienta.
  4. Pozostałe warunki dotyczące pełnienia funkcji doradcy biznesowego w ramach OWES, będących przedmiotem niniejszego zapytania, określa dodatkowo Załącznik do Uchwały Komitetu Akredytacyjnego nr 3 działającego przy Ministrze Pracy i Polityki Społecznej z dnia 22 września 2014 pt. „Standardy Ośrodków Wsparcia Ekonomii Społecznej”.

III. Warunki udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny ich spełnienia

O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają następujące wymogi:

Wymogi konieczne:

  1. Wykształcenie wyższe na jednym z kierunków: zarządzanie i marketing, finanse, ekonomia (kserokopie poświadczonych za zgodność z oryginałem dokumentów potwierdzających ukończenie studiów wyższych na jednym ze wskazanych kierunków).
  2. Minimum 3-letnie udokumentowane doświadczenie we wsparciu biznesowym lub prowadzeniu działalności gospodarczej (kserokopie poświadczonych za zgodność z oryginałem dokumentów potwierdzających posiadanie doświadczenia w świadczeniu doradztwa biznesowego, tj. poświadczone za zgodność z oryginałem, np.: umowy o świadczenie usług doradztwa biznesowego, referencje, rekomendacje zawarte/wystawione w związku ze świadczeniem doradztwa biznesowego na rzecz przedsiębiorstw).
  3. Udokumentowane doświadczenie zawodowe w biznesie (kserokopie poświadczonych za zgodność z oryginałem dokumentów potwierdzających posiadanie doświadczenia zawodowego w biznesie, tj. poświadczone za zgodność z oryginałem, np.: świadectwo pracy, umowy, oświadczenie od pracodawcy, referencje, jeśli wskazują zakres wykonywanej pracy oraz liczbę miesięcy/lat przepracowanych u danego pracodawcy).
  4. Dyspozycyjność – minimum 120 godzin miesięcznie (oświadczenie Oferenta).
  5. Czynne prawo jazdy kat. B. (kserokopia poświadczonego za zgodność z oryginałem dokumentu potwierdzającego posiadanie ważnego prawa jazdy kat. B, tj. dokumentu prawa jazdy).
  6. Gotowość do pełnienia dyżurów i doradztwa w wybranych godzinach w przedziale od 8.00 do 20.00 do 5 dni w tygodniu w siedzibie Zamawiającego i na terenie subregionu poznańskiego, w tym gotowość do odbywania podróży służbowych (oświadczenie Oferenta).

Ww. kwalifikacje powinny zostać potwierdzone na podstawie wypełnionego załącznika nr 1 (Część A i Część B) do zapytania ofertowego oraz załączonych kserokopii dokumentów poświadczonych za zgodność z oryginałem.

Zamawiający zastrzega sobie możliwość weryfikacji informacji zawartych w kopiach przedłożonych dokumentów poprzez żądanie przedstawienia oryginałów tych dokumentów do wglądu.

Niespełnienie lub niewykazanie spełnienia ww. warunków koniecznych skutkuje odrzuceniem oferty.

O udzielenie zamówienia mogą się ubiegać Oferenci, którzy:

1) złożą kompletną i prawidłowo wypełnioną ofertę, na którą składają się dokumenty, o których mowa w pkt. IV.2 niniejszego zapytania,

2) posiadają niezbędne kwalifikacje, uprawnienia i doświadczenie do wykonywania doradztwa biznesowego, określone w Załączniku do Uchwały Komitetu Akredytacyjnego nr 3 działającego przy Ministrze Pracy i Polityki Społecznej z dnia 22 września 2014 pt. „Standardy Ośrodków Wsparcia Ekonomii Społecznej” oraz spełniają wymogi konieczne postawione w niniejszym zapytaniu.

3) są osobą fizyczną lub osobą prowadzącą indywidualną działalność gospodarczą, która będzie wykonywała zlecenie osobiście.

IV. Opis przygotowania oferty

  1. Oferent może złożyć tylko jedną ofertę.
  2. Oferta powinna zostać złożona na formularzu ofertowym stanowiącym załącznik nr 1 (Część A i Część B) do niniejszego zapytania. Oświadczenia zawarte w Części B załącznika są integralną częścią oferty i ich nie złożenie razem z ofertą skutkuje odrzuceniem oferty.
  3. Oferta powinna być sporządzona w języku polskim na komputerze lub odręcznie drukowanymi literami, niebieskim lub granatowym kolorem oraz powinna zawierać datę sporządzenia, miejsce oraz czytelny podpis Oferenta.
  4. Nie jest dopuszczalne składanie ofert częściowych, wariantowych lub uzupełniających.
  5. Każda oferta musi zawierać imię i nazwisko, nazwę (jeśli dotyczy), tel./fax, e-mail, NIP i adres oferenta. W przypadku działalności gospodarczej oferta musi być podpisana przez osobę uprawnioną lub upoważnioną do występowania w imieniu oferenta, przy czym podpis musi być czytelny lub opatrzony pieczęcią imienną, a do oferty musi zostać dołączony dokument wykazujący umocowanie takiej osoby do występowania w imieniu oferenta.
  6. Podpisane oferty należy złożyć w wersji papierowej w zaklejonej kopercie w siedzibie Zamawiającego lub wysłać na adres siedziby: Wielkopolska Rada Koordynacyjna Związek Organizacji Pozarządowych, ul. Bukowska 27/29, 60-501 Poznań, z dopiskiem: „Doradca biznesowy”.

 V. Kryteria oceny oferty

Zamawiający dokona wyboru najkorzystniejszej oferty w oparciu o następujące kryteria:

1) Cena brutto za godzinę świadczenia usługi doradztwa biznesowego objętego zamówieniem.

2) Doświadczenie zawodowe w biznesie, z wyłączeniem własnej działalności gospodarczej.

3) Doświadczenie w prowadzeniu własnej działalności gospodarczej.

4) Doświadczenie w restrukturyzacji przedsiębiorstw.

5) Doświadczenie w prowadzeniu doradztwa i szkoleń dla przedsiębiorstw z zakresu marketingu i sprzedaży.

6) Doświadczenie w subregionie poznańskim. Prowadzenie doradztwa biznesowego dla przedsiębiorstw z terenu subregionu poznańskiego.

VI. Informacje o wagach punktowych lub procentowych przypisanych do poszczególnych kryteriów oceny oferty oraz opis sposobu przyznania punktacji za spełnienie danego kryterium oceny

Zamawiający dokona oceny i porównania ofert oraz wyboru oferty najkorzystniejszej w oparciu o następujące kryteria:

1) Cena brutto za godzinę świadczenia usługi doradztwa biznesowego objętego zamówieniem – waga kryterium: 45% (max. 45 punktów)

2) Doświadczenie zawodowe w biznesie, z wyłączeniem własnej działalności gospodarczej – waga kryterium: 15% (max. 15 punktów). Kserokopie poświadczonych za zgodność z oryginałem dokumentów potwierdzających posiadanie doświadczenia zawodowego w biznesie, tj. poświadczone za zgodność z oryginałem, jak np.: świadectwo pracy, umowy, oświadczenie od pracodawcy, referencje, jeśli wskazują zakres wykonywanej pracy oraz liczbę miesięcy/lat przepracowanych u danego pracodawcy).

3) Doświadczenie w prowadzeniu własnej działalności gospodarczej – waga kryterium: 5% (5 punktów). Kserokopia poświadczona za zgodność z oryginałem aktualnego wyciągu z KRS lub innej ewidencji.

4) Doświadczenie w restrukturyzacji przedsiębiorstw – waga kryterium: 15% (15 punktów). Kserokopie poświadczonych za zgodność z oryginałem dokumentów potwierdzających posiadanie doświadczenia w restrukturyzacji, tj. poświadczone za zgodność z oryginałem, jak np.: świadectwo pracy, umowy, oświadczenie od pracodawcy, referencje, jeśli wskazują zakres wykonywanej pracy oraz liczbę miesięcy/lat przepracowanych u danego pracodawcy).

5) Doświadczenie w prowadzeniu doradztwa i szkoleń dla przedsiębiorstw z zakresu marketingu i sprzedaży – waga kryterium: 15% (max. 15 punktów). Kserokopie poświadczonych za zgodność z oryginałem dokumentów potwierdzających posiadanie doświadczenia w prowadzeniu doradztwa i szkoleń dla przedsiębiorstw z zakresu marketingu i sprzedaży, tj. poświadczone za zgodność z oryginałem np.: świadectwo pracy, umowy, oświadczenie od pracodawcy, referencje, jeśli wskazują zakres wykonywanej pracy oraz liczbę godzin doradztwa i szkoleń).

6) Doświadczenie w subregionie poznańskim. Prowadzenie doradztwa biznesowego dla przedsiębiorstw z terenu subregionu poznańskiego – waga kryterium: 5% (5 punktów). Kserokopie poświadczonych za zgodność z oryginałem dokumentów potwierdzających posiadanie doświadczenia w subregionie poznańskim, tj. poświadczone za zgodność z oryginałem np.: świadectwo pracy, umowy, oświadczenie od pracodawcy, referencje, jeśli wskazują nazwę przedsiębiorstwa, siedzibę przedsiębiorstwa, tematykę doradztwa, liczbę godzin doradztwa).

 

Ad. 1) Punkty za kryterium „cena” zostaną obliczone wg następującego wzoru:

liczba punktów = (Cmin/Cof) x 45 punktów, gdzie Cmin – najniższa cena spośród ofert, a Cof – cena podana w ofercie.

Zamawiający zastosuje zaokrąglenie wyników do dwóch miejsc po przecinku.

Ad. 2) Punkty za kryterium „doświadczenie zawodowe w biznesie, z wyłączeniem własnej działalności gospodarczej” zostaną obliczone na podstawie liczby przepracowanych lat:
– do 2 lat doświadczenia – 0 punktów
– powyżej 2 do 4 lat doświadczenia – 3 punkty
– powyżej 4 do 6 lat doświadczenia – 6 punktów
– powyżej 6 lat do 8 lat doświadczenia – 9 punktów
– powyżej 8 do 10 doświadczenia – 12 punktów
– powyżej 10 lat – 15 punktów.

Ad. 3) Punkty za kryterium „doświadczenie w prowadzeniu własnej działalności gospodarczej”

Ocena spełniania powyższego kryterium zostanie dokonana wg formuły: „spełnia – nie spełnia”.
Sposobem weryfikacji spełnienia kryterium będzie analiza wskazanego w załączniku nr 1 załączonego dokumentu to potwierdzającego, tj. kserokopii aktualnego wyciągu z KRS lub innej ewidencji poświadczonych za zgodność z oryginałem.

Spełnia – 5 punktów
Nie spełnia – 0 punktów

Ad. 4) Punkty za kryterium „doświadczenie w restrukturyzacji przedsiębiorstw”

Ocena spełniania powyższego kryterium zostanie dokonana wg formuły: „spełnia – nie spełnia”.
Sposobem weryfikacji spełnienia kryterium będzie analiza wskazanych w załączniku nr 1 przedsiębiorstw, w których oferent dokonał restrukturyzacji, czasu i zakresu restrukturyzacji oraz załączonych dokumentów to potwierdzających.

Spełnia – 15 punktów
Nie spełnia – 0 punktów

Ad. 5) Doświadczenie w prowadzeniu doradztwa i szkoleń dla przedsiębiorstw z zakresu marketingu i sprzedaży.
Sposobem weryfikacji spełnienia kryterium będzie analiza wskazanych w załączniku nr 1 zakresów tematycznych prowadzonych szkoleń, doradztwa, liczby godzin zgodnych ze wskazaną tematyką oraz dokumentów to potwierdzających.

Punkty za kryterium „doświadczenie w prowadzeniu doradztwa i szkoleń dla przedsiębiorstw z zakresu marketingu i sprzedaży” zostaną obliczone na podstawie liczby przepracowanych godzin:

– od 0 do 200 godzin – 0 punktów
– powyżej 200 godzin do 400 godzin – 5 punktów
– powyżej 600 godzin do 800 – 10 punktów
– powyżej 800 godzin – 15 punktów

Ad. 6) Doświadczenie w subregionie poznańskim. Prowadzenie doradztwa biznesowego dla przedsiębiorstw z terenu subregionu poznańskiego.

Sposobem weryfikacji spełnienia kryterium będzie analiza wskazanych w załączniku nr 1 przedsiębiorstw, w których oferent doradzał oraz załączonych dokumentów to potwierdzających.

Ocena spełniania powyższego kryterium zostanie dokonana wg formuły: „spełnia – nie spełnia”.

Spełnia – 5 punktów
Nie spełnia – 0 punktów

 

Zamawiający zastrzega sobie możliwość weryfikacji informacji zawartych w kopiach przedłożonych dokumentów poprzez żądanie przedstawienia oryginałów tych dokumentów do wglądu.

 

VII. Opis sposobu obliczania ceny

  1. Oferta powinna zawierać proponowane wynagrodzenie godzinowe, przyjmując średni miesięczny czas pracy doradcy biznesowego z PES/PS na poziomie 120 godzin, wyrażone w złotych polskich w kwocie brutto, tzn. powinno zawierać podatek VAT lub inne podatki i składki ubezpieczeniowe (w przypadku osób fizycznych nie prowadzących działalności gospodarczej i nie posiadających innego zatrudnienia z tytułu umowy o pracę lub zlecenia).
  2. Cena w ofercie uwzględnia wszystkie zobowiązania, obejmuje wszystkie koszty i składniki związane z wykonaniem zamówienia.
  3. Cena w ofercie powinna zostać podana cyfrowo i słownie.
  4. Cenę należy wyrazić w jednostkach pieniężnych, tj. z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku. Rozliczenia między Zamawiającym a wykonawcą będą prowadzone w walucie polskiej (zł).

 

VIII. Termin składania ofert

  1. Podpisane oferty należy złożyć w wersji papierowej w zaklejonej kopercie w siedzibie Zamawiającego lub wysłać na adres siedziby: Wielkopolska Rada Koordynacyjna Związek Organizacji Pozarządowych, ul. Bukowska 27/29, 60-501 Poznań, z dopiskiem: „Doradca biznesowy”.
  2. Termin składania ofert upływa 23.02.2016 o godz. 10:30. Oferty złożone po tym terminie nie będą rozpatrywane. W przypadku wysyłki decyduje data i godzina wpływu do siedziby Zamawiającego wskazanej w pkt. 1.

 IX. Informacje na temat zakresu wykluczenia

W postępowaniu ofertowym nie mogą brać udziału:

  1. Oferenci, którzy są powiązani osobowo lub kapitałowo z Zamawiającym. Przez powiązania kapitałowe lub osobowe rozumie się wzajemne powiązania między Zamawiającym lub osobami upoważnionymi do zaciągania zobowiązań w imieniu Zamawiającego lub osobami wykonującymi w jego imieniu czynności związane z przygotowaniem i przeprowadzeniem procedury wyboru wykonawcy a wykonawcą, polegające w szczególności na:

1) uczestniczeniu w spółce jako wspólnik spółki cywilnej lub spółki osobowej,

2) posiadaniu co najmniej 10 % udziałów lub akcji,

3) pełnieniu funkcji członka organu nadzorczego lub zarządzającego, prokurenta, pełnomocnika,

4) pozostawaniu w związku małżeńskim, w stosunku pokrewieństwa lub powinowactwa w linii prostej, pokrewieństwa drugiego stopnia lub powinowactwa drugiego stopnia w linii bocznej lub w stosunku przysposobienia, opieki lub kurateli.

  1. Oferenci, którzy w ciągu ostatnich 3 lat przed wszczęciem postępowania:

1) wyrządzili Zamawiającemu szkodę przez to, że nie wykonali lub nienależycie wykonali zobowiązanie chyba, że było to następstwem okoliczności, za które Oferent nie ponosił odpowiedzialności;

2) uchylili się od podpisania umowy z Zamawiającym pomimo wyboru ich oferty.

  1. Wykonawca nie może być osobą zatrudnioną w instytucjach uczestniczących w realizacji WRPO, tj. Instytucji Zarządzającej, chyba że nie zachodzi konflikt interesów ani podwójne finansowanie (co zostanie ocenione przez Zamawiającego).

 X. Określenie warunków zmiany umowy

  1. Informacje dotyczące przedmiotu zapytania:

1) Zamawiający zastrzega sobie prawo unieważnienia zapytania ofertowego na każdym etapie postępowania bez podania przyczyny.

2) Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmiany lub uzupełnienia treści zapytania ofertowego przed upływem terminu składania ofert. Informacja o wprowadzeniu zmiany lub uzupełnieniu treści zapytania ofertowego zostanie przekazana Oferentom niezwłocznie w formie pisemnej (e-mail), jak również zostanie opublikowana na stronie internetowej www.bazakonkurencyjnosci.funduszeeuropejskie.gov.pl oraz stronie Zamawiającego: www.wrk.org.pl Jeżeli wprowadzone zmiany lub uzupełnienia treści zapytania ofertowego będą wymagały zmiany treści ofert, Zamawiający przedłuży termin składania ofert.

3) Podana przez Zamawiającego w zapytaniu ofertowym wielkość przedmiotu zamówienia (ilość godzin do zrealizowania w ciągu miesiąca) ma charakter szacunkowy, wskazany w celu sporządzenia przez Wykonawcę oferty.

Zamawiający zastrzega sobie możliwość dokonania zmiany miesięcznego wolumenu godzin pracy doradcy biznesowego.

4) Zamawiający ze swojej strony przy opisywaniu przedmiotu zamówienia dochował należytej staranności, jednakże wskazany powyżej element opisu jest niezależny od Zamawiającego, działającego w ramach projektu i na rzecz beneficjenta projektu. Tym samym Zamawiający wyraźnie zastrzega, iż wielkość przedmiotu zamówienia może ulec zmianie z przyczyn od niego niezależnych, a wynikających z rzeczywistych potrzeb beneficjenta projektu.

5) W sytuacji wystąpienia zmiany parametru wskazanego przez Zamawiającego, a mającego wpływ na wartość oferty (ilość godzin) przed podpisaniem umowy znajdzie on swe odzwierciedlenie w stosownych zapisach przedłożonej do podpisu Wykonawcy umowy. W przypadku zmiany po podpisaniu umowy, zmiana taka będzie przedmiotem stosownego aneksu.

  1. Informacje dotyczące umowy:

1/ Zamawiający zastrzega sobie prawo do unieważnienia postępowania bądź jego części bez podania przyczyny,

2/ Zamawiający zastrzega sobie prawo do dokonania zmiany warunków umowy zawartej  w wyniku rozstrzygnięcia Zapytania Ofertowego, w wyniku zmian w akredytacji, w projekcie, zmian w wytycznych, informacji uzyskanych w wyniku ewaluacji działań i innych przesłanek, które wpłyną korzystnie na realizację projektu.

3/ Zamawiający zastrzega sobie ponadto możliwość dokonania zmiany umowy zawartej w wyniku przeprowadzenia Zapytania Ofertowego, w następujących przypadkach:

a) wystąpienie siły wyższej, uniemożliwiającej wykonanie przedmiotu zamówienia w terminach określonych w umowie,

b) zmian powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację umowy,

c) powstania rozbieżności lub niejasności w rozumieniu pojęć użytych w umowie, których nie będzie można usunąć w inny sposób, a zmiana będzie umożliwiać usunięcie rozbieżności i doprecyzowanie umowy w celu jednoznacznej interpretacji jej postanowień przez

3. Zamawiający na podstawie zapisów sekcji 6.5.3 pkt 15 Wytycznych w zakresie kwalifikowalności wydatków w ramach Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego, Europejskiego Funduszu Społecznego oraz Funduszu Spójności na lata 2014-2020 zastrzega sobie możliwość udzielenia dotychczasowemu wykonawcy, wyłonionemu w trybie zasady konkurencyjności, zamówień publicznych uzupełniających, w wysokości nieprzekraczającej 50% wartości zamówienia publicznego określonej w umowie zawartej z wykonawcą, o ile te zamówienia publiczne są zgodne z przedmiotem zamówienia publicznego podstawowego, bez konieczności ponownego stosowania zasady konkurencyjności.

4. Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmiany wymagania odnośnie kwalifikowalności wynagrodzenia Wykonawcy, które mogą ulec zmianie i muszą być zgodne ze statusem prawnym na dzień podpisania z nimi umów.

5. Złożenie oferty w ramach Zapytania Ofertowego jest jednoznaczne z zaakceptowaniem powyższych zasad.

 

XI. Informacje o wyborze najkorzystniejszej oferty

Informacja o wyniku postępowania zostanie zamieszczona na stronie www.bazakonkurencyjnosci.funduszeeuropejskie.gov.pl oraz www.wrk.org.pl W sytuacji gdy strona www.bazakonkurencyjnosci.funduszeeuropejskie.gov.pl nie będzie działała, informacja zostanie przekazana Oferentom, których Oferty zostały złożone w terminie i nie zostały wykluczone z postępowania. Jeżeli Oferent, którego oferta została wybrana, uchyli się od podpisania umowy, Zamawiający może wybrać kolejną ofertę najkorzystniejszą spośród złożonych ofert.

 

XII. Postanowienia końcowe

  1. Koszty związane z przygotowaniem i złożeniem oferty ponosi Oferent. Zamawiający nie przewiduje możliwości zwrotu kosztów przygotowania oferty.
  2. W przypadku zaangażowania w realizację zadań w ramach innych projektów finansowanych z funduszy strukturalnych i Funduszu Spójności oraz działań finansowanych z innych źródeł, w tym środków własnych Zamawiającego i innych podmiotów, bądź zawarcia więcej niż jednej umowy cywilno-prawnej w ramach niniejszego projektu, Wykonawca musi posiadać możliwości prawidłowej i efektywnej realizacji wszystkich zadań wykonywanych na rzecz Zamawiającego. Łączne zaangażowanie zawodowe tej osoby w realizację wszystkich projektów finansowanych z funduszy strukturalnych i Funduszu Spójności oraz działań finansowanych z innych źródeł, w tym środków własnych Zamawiającego i innych podmiotów, nie przekracza 276 godzin miesięcznie. Limit zaangażowania zawodowego, o którym mowa w zdaniu pierwszym, dotyczy wszystkich form zaangażowania zawodowego, w szczególności:

– w przypadku stosunku pracy – uwzględnia liczbę dni roboczych w danym miesiącu wynikających ze stosunku pracy, przy czym do limitu wlicza się czas nieobecności pracownika związanej ze zwolnieniami lekarskimi i urlopem wypoczynkowym, a nie wlicza się czasu nieobecności pracownika związanej z urlopem bezpłatnym,

– w przypadku stosunku cywilnoprawnego, samozatrudnienia oraz innych form zaangażowania – uwzględnia czas faktycznie przepracowany, w tym czas zaangażowania w ramach własnej działalności gospodarczej poza projektami (o ile dotyczy).

– w przypadku zatrudnienia w innych projektach finansowanych z funduszy strukturalnych i Funduszu Spójności wykonawca będzie składać godzinową ewidencję czasu pracy w ramach wszystkich projektów.

  1. Termin związania ofertą wynosi: 60 dni od dnia upływu terminu składania ofert określonego w ramach Zapytania Ofertowego.
  2. W razie wątpliwości i pytań prosimy o kontakt pod nr telefonu: 61 8530930.

 

Załączniki:

1. Załącznik nr 1 do zapytania ofertowego nr 1 z 9 lutego 2016

Treść zapytania ofertowego w pliku pdf

Załączniki OBOWIĄZUJĄCE uzupełnione z dnia 15.02.2016:

1. Załącznik nr 1 do zapytania ofertowego nr 1 z 9 lutego uzupełniony z dnia 15.02.2016 – OBOWIĄZUJĄCY

Treść zapytania ofertowego z dnia 9.02.2016 uzupełnienie z dnia 15.02.2016

wrpo