Poznań, 03.10.2016 r.

Zamawiający:
Wielkopolska Rada Koordynacyjna Związek Organizacji Pozarządowych
60-501 Poznań, ul. Bukowska 27/29
Tel.: 61 85 30 930
www.wrk.org.pl
e-mail: biuro[at]wrk.org.pl
NIP: 778-11-27-985
Osoba do kontaktu ws. zamówienia: Katarzyna Dawid-Pilc
Tel.: 61 85 30 930/e-mail: biuro[at]wrk.org.pl

ZAPYTANIE OFERTOWE nr 1 z dnia 03.10.2016

Procedura prowadzona zgodnie z Wytycznymi w zakresie kwalifikowalności wydatków w ramach EFRR, EFS oraz FS na lata 2014-2020.

W związku z realizacją projektu „Wielkopolskie Centrum Ekonomii Solidarnej” w ramach Poddziałania 7.3.2 Wielkopolskiego Regionalnego Programu Operacyjnego (WRPO 2014+) współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego, zwracamy się z prośbą o przedstawienie oferty dotyczącej świadczenia usług szkoleniowych w następujących częściach:

CZĘŚĆ 1. POWOŁYWANIE PODMIOTÓW EKONOMII SPOŁECZNEJ I PRZEDSIĘBIORSTW SPOŁECZNYCH (SZKOLENIA DLA GRUP INICJATYWNYCH)
CZĘŚĆ 2. SZKOLENIA JEDNODNIOWE DLA GRUP INICJATYWNYCH ZAKŁADAJĄCYCH PODMIOTY EKONOMII SPOŁECZNEJ
CZĘŚĆ 3. SZKOŁA MENEDŻERÓW/EK (DLA LIDERÓW I KADRY ZARZĄDZAJĄCEJ PODMIOTÓW EKONOMII SPOŁECZNEJ)
CZĘŚĆ 4. SZKOLENIA OTWARTE: JEDNODNIOWE ORAZ DWUDNIOWE – DLA PRZEDSTAWICIELI PODMIOTÓW EKONOMII SPOŁECZNEJ
CZĘŚĆ 5. SZKOLENIA DLA PRZEDSTAWICIELI WTZ I ZAZ
Szczegółowe programy szkoleń zostaną ustalone z wybranym Oferentem.

Zamawiający zastrzega sobie prawo wyboru do trzech Oferentów do poszczególnych zakresów tematycznych odrębnie w ramach każdej z pięciu części zapytania. Oferent w ramach danej części może wskazać kilka zakresów tematycznych o ile dana część zapytania jest podzielona na kilka zakresów.

I. TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Zamówienie powyżej 50 tys. PLN netto udzielone jest zgodnie z zasadą konkurencyjności oraz nie podlega przepisom ustawy Prawo Zamówień Publicznych.
Niniejsze zapytanie jest również dostępne w siedzibie Zamawiającego w Poznaniu przy ul. Bukowskiej 27/29 oraz na stronie internetowej www.bazakonkurencyjnosci.funduszeeuropejskie.gov.pl oraz na stronie internetowej Zamawiającego www.wrk.org.pl. Zamówienie stanowiące przedmiot niniejszego postępowania jest współfinansowane przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego – Wielkopolskiego Regionalnego Programu Operacyjnego – Poddziałanie 7.3.2.

II. OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

Kod CPV: 80500000-9 – Usługi szkoleniowe
Czas trwania zamówienia: Od dnia podpisania umowy nie później niż do dnia 31.08.2018 roku.

Składanie ofert: Dopuszcza się możliwość składania ofert częściowych. Zamawiający zastrzega sobie prawo do wyboru Oferenta do każdego zakresu tematycznego odrębnie w ramach każdej z pięciu części zapytania. Oferent w ramach danej części może wskazać kilka zakresów tematycznych o ile dana część zapytania jest podzielona na kilka zakresów.

Wymiar czasowy: Liczba godzin szkoleniowych zostanie ustalona indywidualnie z każdym Oferentem po uzgodnieniu harmonogramu. Oferent zobowiązuje się do świadczenia usługi osobiście.
Wybrany Oferent pozostaje w gotowości w terminie do 2 dni od zgłoszenia zapotrzebowania na realizację szkolenia przez Zamawiającego.

Miejsce realizacji zamówienia: Subregion Poznański: miasto Poznań, powiat poznański, powiat obornicki, powiat szamotulski, powiat śremski, powiat średzki, zgodnie z kryterium nr 3 pkt. 4.3.1 (Kryteria dostępu) Regulaminu konkursu zamkniętego w ramach Wielkopolskiego Regionalnego Programu Operacyjnego na lata 2014 – 2020, Poddziałanie 7.3.2: „Ekonomia społeczna”.

Przedmiot zamówienia:

CZĘŚĆ 1. POWOŁYWANIE PODMIOTÓW EKONOMII SPOŁECZNEJ I PRZEDSIĘBIORSTW SPOŁECZNYCH (SZKOLENIA DLA GRUP INICJATYWNYCH)
9 cykli szkoleniowych: 1 cykl = 3 dni po 6 godzin dziennie
ZAKRES TEMATYCZNY/PROGRAM CYKLU:
Pierwszy dzień:
a. powoływanie PES i PS
b. prowadzenie działalności gospodarczej i odpłatnej w sferze ekonomii społecznej z uwzględnieniem poszczególnych form prawnych i typów
c. aspekty prawne, finansowe, rachunkowe działalności w sferze ekonomii społecznej
Drugi dzień:
a. tworzenie biznesplanów oraz marketing
Trzeci dzień
a. zarządzanie organizacją/finansowe/zasobami ludzkimi, planowanie strategiczne
b. budowanie powiązań kooperacyjnych
c. zakładanie i prowadzenie podmiotów ekonomii społecznej o charakterze reintegracyjnym
d. umiejętności społeczne, kompetencje związane z pracą z osobami zagrożonymi wykluczeniem społecznym

Zaznaczenie w Załączniku nr 1 Części nr 1 oznacza deklarację gotowości do prowadzenia szkoleń w ramach całego trzydniowego cyklu w wymiarze min. 6 godzin dziennie (wyłączając przerwy) we wszystkich wskazanych tematach.
Szczegółowy program szkolenia zostanie ustalony z wybranym Oferentem.

CZĘŚĆ 2. SZKOLENIA JEDNODNIOWE DLA GRUP INICJATYWNYCH ZAKŁADAJĄCYCH PODMIOTY EKONOMII SPOŁECZNEJ

ZAKRESY TEMATYCZNE SZKOLEŃ:
ZAKRESY A:
– powołanie przedsiębiorstw społecznych i podmiotów ekonomii społecznej z uwzględnieniem poszczególnych form prawnych i typów (ze szczególnym uwzględnieniem organizacji pozarządowych oraz spółek non-profit), przekształcanie i zamykanie podmiotów ekonomii społecznej
– aspekty prawne, finansowe, rachunkowe działalności w sferze ekonomii społecznej, kwestie kadrowe, umowy, cesje, obowiązujące terminy, bieżące zobowiązania wobec urzędów, współpracowników, w tym wolontariuszy i innych interesariuszy
– prowadzenie działalności gospodarczej i statutowej w sferze ekonomii społecznej (z uwzględnieniem poszczególnych form prawnych i typów podmiotów ekonomii społecznej), różnice pomiędzy działalnością gospodarczą a odpłatną, w tym kwestie rejestracji, dokumentowania, obowiązków itp.
ZAKRESY B:
– zarządzanie organizacją, planowanie strategiczne, zarządzanie finansowe, zarządzanie zasobami ludzkimi
– budowanie powiązań kooperacyjnych
– umiejętności społeczne (budowanie szerokich powiązań kooperacyjnych w ramach partnerstw, sieci współpracy lokalnych podmiotów w celu rozwoju przedsiębiorstw społecznych), kompetencje związane z pracą z osobami zagrożonymi wykluczeniem społecznym itp.
– zakładanie i prowadzenie podmiotów ekonomii społecznej o charakterze reintegracyjnym i metody pracy z osobami wykluczonymi, w tym z osobami z niepełnosprawnością
ZAKRESY C:
– tworzenie biznesplanów oraz marketing (w tym badanie rynku, tworzenie strategii cenowej, pozyskiwanie klientów itp.)
– restrukturyzacja działalności
– promocja i wykorzystanie nowoczesnych technologii w prowadzeniu podmiotu ekonomii społecznej
ZAKRESY D:
– źródła finansowania podmiotów ekonomii społecznej, metodologia tworzenia projektów społecznych

– inne zaproponowane przez trenera/rkę zakresy tematyczne (w Załączniku nr 1 proszę wymienić jakie)

Zaznaczenie w Załączniku nr 1 określonych zakresów tematycznych oznacza deklarację gotowości do prowadzenia szkolenia w każdym pojedynczym temacie wymienionym po myślniku w wymiarze 6 godzin dziennie (wyłączając przerwy).

Dokładny zakres tematyczny szkoleń jednodniowych będzie dopasowany do aktualnych potrzeb i oczekiwań Uczestników. Szczegółowy program poszczególnych szkoleń zostanie ustalony z wybranym Oferentem.

CZĘŚĆ 3. SZKOŁA MENEDŻERÓW/EK (DLA LIDERÓW I KADRY ZARZĄDZAJĄCEJ PODMIOTÓW EKONOMII SPOŁECZNEJ)
3 cykle szkoleniowe
1 cykl = 3 zjazdy po 2 dni (8 godzin dziennie)

ZAKRESY TEMATYCZNE SZKOLEŃ/ program 1 cyklu szkolenia:
ZAKRES A/ Pierwszy zjazd:
a. planowanie
b. aspekty formalno – prawne
c. zarządzanie
ZAKRES B/ Drugi zjazd:
a. biznesplan
b. marketing
ZAKRES C/ Trzeci zjazd:
a. nowoczesne technologie
b. motywacja i współpraca
c. interesariusze

Zaznaczenie w Załączniku nr 1 określonych zakresów tematycznych oznacza deklarację gotowości do prowadzenia 2 dniowych zjazdów szkoleniowych w wymiarze 8 godzin dziennie.
Szczegółowy program szkolenia zostanie ustalony z wybranym Oferentem.

CZĘŚĆ 4. SZKOLENIA OTWARTE: JEDNODNIOWE ORAZ DWUDNIOWE – DLA PRZEDSTAWICIELI PODMIOTÓW EKONOMII SPOŁECZNEJ

ZAKRESY TEMATYCZNE SZKOLEŃ:
ZAKRESY A:
– powołanie przedsiębiorstw społecznych i podmiotów ekonomii społecznej z uwzględnieniem poszczególnych form prawnych i typów (ze szczególnym uwzględnieniem organizacji pozarządowych oraz spółek non-profit), przekształcanie i zamykanie podmiotów ekonomii społecznej
– aspekty prawne, finansowe, rachunkowe działalności w sferze ekonomii społecznej; kwestie kadrowe; umowy; cesje; obowiązujące terminy; bieżące zobowiązania wobec urzędów, współpracowników, w tym wolontariuszy i innych interesariuszy
– podmiot ekonomii społecznej jak pracodawca – umowy, zobowiązania, terminy, kontakt z urzędami
– prowadzenie działalności gospodarczej i statutowej w sferze ekonomii społecznej (z uwzględnieniem poszczególnych form prawnych i typów podmiotów ekonomii społecznej), różnice pomiędzy działalnością gospodarczą a odpłatną, w tym kwestie rejestracji, dokumentowania, obowiązków itp.
– zakładanie i prowadzenie podmiotów ekonomii społecznej o charakterze reintegracyjnym
– ochrona danych osobowych i inne obowiązki prawne podmiotów ekonomii społecznej
ZAKRESY B:
– zarządzanie organizacją, planowanie strategiczne, zarządzanie finansowe, zarządzanie zasobami ludzkimi
– budowanie powiązań kooperacyjnych
– umiejętności społeczne (budowanie szerokich powiązań kooperacyjnych w ramach partnerstw, sieci współpracy lokalnych podmiotów w celu rozwoju przedsiębiorstw społecznych), kompetencje związane z pracą z osobami zagrożonymi wykluczeniem społecznym itp.
– umiejętności trenerskie, Train the Trainer
– szkolenia miękkie w zakresie zarządzania ludźmi, profilaktyki wypalenia, motywacja itp.
– praca z wolontariuszami (zarządzanie, rekrutacja, motywacja)
ZAKRESY C:
– tworzenie biznesplanów oraz marketing (w tym badanie rynku, tworzenie strategii cenowej, pozyskiwanie
klientów, itp.)
– restrukturyzacja działalności
– promocja i wykorzystanie nowoczesnych technologii w prowadzeniu podmiotu ekonomii społecznej
ZAKRESY D:
– źródła finansowania podmiotów ekonomii społecznej; fundraising
– tworzenie projektów społecznych, metodologia tworzenia projektu
– zarządzanie projektem społecznym

– inne zakresy tematyczne zaproponowane przez trenera (w Załączniku nr 1 proszę wymienić jakie)

Zaznaczenie w Załączniku nr 1 określonych zakresów tematycznych oznacza deklarację gotowości do prowadzenia szkolenia w każdym pojedynczym temacie wymienionym po myślniku w wymiarze 6 godzin dziennie lub 12 godzin w ciągu 2 dni (wyłączając przerwy).

Dokładny zakres tematyczny szkoleń jednodniowych oraz dwudniowych będzie dopasowany do aktualnych potrzeb i oczekiwań Uczestników. Szczegółowe programy szkoleń zostaną ustalone z wybranym Oferentem.

CZĘŚĆ 5. SZKOLENIA DLA PRZEDSTAWICIELI WTZ I ZAZ

I/ Sześć jednodniowych szkoleń (8h dziennie):
ZAKRESY TEMATYCZNE SZKOLEŃ:
ZAKRES A/ Rola rodziców i opiekunów w zakresie socjalizacji i aktywizacji zawodowej uczestników warsztatów
ZAKRES B/ Wybrane metody pracy z uczestnikiem WTZ i ZAZ oraz szkolenia specjalistyczne dla pracowników (np. terapia lustrzana, integracja sensoryczna MRR Metoda Ruchu Rozwijającego Weroniki Sherborne, Grafika komputerowa, Decoupage II stopień, Pedagogika zabawy, Gimnastyka korekcyjna, metody zastępowania agresji, seksualność osób z niepełnosprawnością)

Dokładny zakres tematyczny szkoleń będzie dopasowany do aktualnych potrzeb i oczekiwań Uczestników

II/ Dwa dwudniowe szkolenia (8h dziennie):
ZAKRES TEMATYCZNY SZKOLEŃ:
ZAKRES C/ Standardy podmiotów reintegracyjnych, w tym zagadnienia związane z zarządzaniem finansami, zarządzaniem pracownikami, formalno-prawne aspekty prowadzenia WTZ i ZAZ i inne.

Zaznaczenie w Załączniku nr 1 określonych zakresów tematycznych oznacza deklarację gotowości do prowadzenia szkoleń jednodniowych w wymiarze 8 godzin dziennie lub dwudniowych w wymiarze 16h.

Dokładny zakres tematyczny szkoleń będzie dopasowany do aktualnych potrzeb i oczekiwań Uczestników

Szczegółowy program szkolenia zostanie ustalony z wybranym Oferentem.

1. Oferent zobowiązany jest wykonać przedmiot zamówienia osobiście.
2. Oferent nie może powierzyć wykonania przedmiotu zamówienia tak w całości, jak i w żadnej części osobom trzecim, bez względu na podstawę takiego powierzenia oraz stosunek prawny łączący Wykonawcę z osobą trzecią.
3. Pozostałe warunki dotyczące pełnienia funkcji trenera/rki w ramach OWES, będących przedmiotem niniejszego zapytania, określa dodatkowo Załącznik do Uchwały Komitetu Akredytacyjnego nr 3 działającego przy Ministrze Pracy i Polityki Społecznej z dnia 22 września 2014 pt. „Standardy Ośrodków Wsparcia Ekonomii Społecznej”.

III. WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY ICH SPEŁNIENIA.

WYMOGI KONIECZNE: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Oferenci, którzy:
1/ Złożą kompletną i prawidłowo wypełnioną ofertę, na którą składają się dokumenty, o których mowa w pkt. IV pkt. 2 niniejszego zapytania.
Ocena spełniania przedstawionego powyżej warunku zostanie dokonana wg formuły: „spełnia – nie spełnia” na podstawie złożonej oferty, oświadczeń oraz załączników.
2/ Będą wykonywać zlecenie osobiście.
W przypadku Oferentów prowadzących działalność gospodarczą należy załączyć potwierdzoną za zgodność z oryginałem kserokopię z odpowiedniej ewidencji podpisaną przez osobę upoważnioną.
Ocena spełniania przedstawionego powyżej warunku zostanie dokonana wg formuły: „spełnia – nie spełnia” na podstawie złożonych przez Oferenta oświadczeń oraz załączników.
3/Posiadają niezbędne kwalifikacje, uprawnienia i doświadczenie do prowadzenia wybranych szkoleń, określone w Załączniku do Uchwały Komitetu Akredytacyjnego nr 3 działającego przy Ministrze Pracy i Polityki Społecznej z dnia 22 września 2014 pt. „Standardy Ośrodków Wsparcia Ekonomii Społecznej” oraz spełniają wymogi konieczne postawione w niniejszym zapytaniu.
KAŻDY Z TRENERÓW/TRENEREK UBIEGAJĄCYCH SIĘ O REALIZACJĘ ZAMÓWIENIA MUSI SPEŁNIAĆ NASTĘPUJĄCE WYMOGI KONIECZNE:
– posiada doświadczenie w zakresie realizacji co najmniej 300 godzin szkoleń w danym zakresie tematycznym lub 3 letnie doświadczenie zawodowe w danym zakresie tematycznym (ilość zrealizowanych godzin albo 3 letnie doświadczenie zawodowe w danym obszarze muszą zostać potwierdzone kserokopiami dokumentów załączonych do oferty. Dokumenty muszą być potwierdzone za zgodność z oryginałem). Oferent musi przedstawić dokumenty potwierdzające doświadczenie, do każdego z wybranych zakresów tematycznych odrębnie.
– przedłoży życiorys zawodowy – CV
– potrafi rozpoznać potrzeby szkoleniowe, w oparciu o nie przygotować szkolenie, czyli określić jego cele, oczekiwane efekty uczenia się, plan szkolenia oraz metody i materiały szkoleniowe oraz przeprowadzić ocenę efektów szkolenia
– dysponuje wystarczającą wiedzą merytoryczną i umiejętnościami praktycznymi z zakresu objętego szkoleniem oraz wiedzą i umiejętnościami trenerskimi potrzebnymi do realizacji programu szkoleniowego
– potrafi przygotować proces szkoleniowy, który będzie uwzględniał rozwój grupy i jej potrzeby edukacyjne
– potrafić zaprojektować proces szkoleniowy ukierunkowany na wykorzystanie zdobytych kompetencji w praktyce
– potrafi rozwiązywać sytuacje trudne podczas szkolenia w sposób konstruktywny dla procesu uczenia
– posiada umiejętność przeprowadzenia szkoleń metodami aktywnymi
– posiada niezbędne umiejętności techniczne związane z prowadzeniem szkolenia i wykorzystania odpowiednich środków dydaktycznych
– potrafi doprowadzić do tego, aby uczestnicy dostrzegli związki między doświadczeniem zdobywanym podczas szkolenia a praktyką
– jest dyspozycyjny do prowadzenia szkoleń w ciągu 2 dni od zgłoszenia zapotrzebowania przez Zamawiającego.
– jest gotowy do prowadzenia szkoleń w wybranych godzinach w przedziale od 8.00 do 20.00 do 5 dni w tygodniu w siedzibie Zamawiającego i na terenie subregionu poznańskiego
– przygotuje materiały szkoleniowe
– dostosuje materiały szkoleniowe do potrzeb osób z niepełnoprawnością
– przygotuje zagadnienia do pre- i post-testów
Ocena spełniania przedstawionego powyżej warunku zostanie dokonana wg formuły: „spełnia – nie spełnia” na podstawie złożonych przez Oferenta dokumentów i oświadczeń.
4/ Dysponują potencjałem technicznym i osobowym niezbędnym do wykonania zamówienia. Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia.
Ocena spełniania przedstawionego powyżej warunku zostanie dokonana wg formuły: „spełnia – nie spełnia” na podstawie złożonych przez Oferenta oświadczeń.
5/ Nie są powiązani osobowo lub kapitałowo z Zamawiającym oraz Partnerami Zamawiającego w projekcie Wielkopolskie Centrum Ekonomii Solidarnej.
Ocena spełniania przedstawionego powyżej warunku zostanie dokonana wg formuły: „spełnia – nie spełnia” na podstawie złożonych przez Oferenta oświadczeń.
6/ Deklarują gotowość do realizacji wskazanych zadań w terminach i wymiarze godzinowym każdorazowo uzgadnianych z Zamawiającym.
Ocena spełniania przedstawionego powyżej warunku zostanie dokonana wg formuły: „spełnia – nie spełnia” na podstawie złożonych przez Oferenta oświadczeń.
7/ Oferenci nie mogą być zatrudnieni w instytucjach uczestniczących w realizacji WRPO 2014+, tj. Instytucji Zarządzającej, chyba że nie zachodzi konflikt interesów ani podwójne finansowanie (co zostanie ocenione przez Zamawiającego).
Ocena spełniania przedstawionego powyżej warunku zostanie dokonana wg formuły: „spełnia – nie spełnia” na podstawie złożonych przez Oferenta oświadczeń.
8/ Wpłacą WADIUM w wysokości 2500,00 PLN (słownie: dwa tysiące pięćset złotych 00/100).
W przypadku odpowiedzi jedynie na część zamówienia należy wnieść proporcjonalną wysokość wadium w stosunku do składanej oferty, tj. w przypadku złożenia oferty na:
– jedną część zapytania, wadium w wysokości 500,00 PLN (słownie: pięćset złotych 00/100)
– dwie części zapytania, wadium w wysokości 1.000,00 PLN (słownie: tysiąc złotych 00/100)
– trzy części zapytania, wadium w wysokości 1.500,00 PLN (słownie: tysiąc pięćset złotych 00/100)
– cztery części zapytania, wadium w wysokości 2.000,00 PLN (słownie: dwa tysiące złotych 00/100)
– pięć części zapytania, wadium w wysokości 2.500,00 PLN (słownie: dwa tysiące złotych 00/100)
Wadium należy wnieść do dnia 11.10.2016 do godziny 11.00 na konto prowadzone w Pekao S.A. nr 85 1240 6625 1111 0010 5975 8810 z dopiskiem: Wadium – zapytanie ofertowe nr 1 z dnia 03.10.2016.
Opis weryfikacji spełnienia warunku: liczy się data zaksięgowania wadium na rachunku bankowym Zamawiającego.
Informacje dodatkowe:
– Wykonawca, którego oferta nie będzie w całości zabezpieczona wadium na warunkach określonych w niniejszym zapytaniu ofertowym, zostanie odrzucony
– wadia Wykonawców, których oferty nie zostały wybrane jako najkorzystniejsze zostaną im zwrócone niezwłocznie po zawarciu umowy z Wykonawcą, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza
– wadium przepada na rzecz Zamawiającego, jeżeli Wykonawca, którego oferta zostanie wybrana jako najkorzystniejsza, uchyli się od zawarcia umowy lub zawarcia umowy w wyznaczonym przez Zamawiającego terminie nie dojdzie do skutku z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy.
– wpłacone wadium stanowi zabezpieczenie warunków prawidłowej realizacji zamówienia i zostanie zwrócone
Wybrani Oferenci w ciągu 7 dni od zakończenia projektu, tj. 31.08.2018 roku oraz zdania pełnej dokumentacji przez Wykonawcę.

Oferent, który nie spełni przedstawionych powyżej warunków zostanie odrzucony z udziału w postępowaniu.

Zadania zlecone przez Zamawiającego:
1) Będą wykonywane przez wybranego Oferenta w okresie od dnia podpisania umowy nie później niż do dnia 31.08.2018 roku – przy czym okres obowiązywania umowy może być krótszy. Liczba godzin szkoleniowych będzie ustalana indywidualnie dla każdego Oferenta i będzie wykonywana z zastosowaniem formy kontaktu bezpośredniego.
2) Będą wykonywane z zachowaniem dostępności w ciągu 2 dni od zgłoszenia zapotrzebowania przez Zamawiającego.
3) Zostaną uszczegółowione w umowie zawartej z wybranym Oferentem po dokonaniu wyboru ofert.
4) Wybrany Oferent będzie ponadto zobowiązany do przygotowania materiałów szkoleniowych, materiałów szkoleniowych dla osób z niepełnosprawnością, zagadnień do pre- i post- testów oraz kompletowania dokumentacji związanej ze zrealizowanymi w ramach szkoleń zadaniami. Informacje na temat wymaganej dokumentacji zostaną uszczegółowione w umowie zawartej z wybranym Oferentem po dokonaniu wyboru ofert.
5) Oferent zobowiązany jest wykonać przedmiot zamówienia osobiście
6) Oferent nie może powierzyć wykonanie przedmiotu zamówienia tak w całości, jak i w części osobom trzecim.
7) Pozostałe warunki dotyczące pełnienia funkcji szkoleniowca w ramach OWES, będących przedmiotem niniejszego zapytania, określa dodatkowo Załącznik do Uchwały Komitetu Akredytacyjnego nr 3 działającego przy Ministrze Pracy i Polityki Społecznej z dnia 22 września 2014 pt. „Standardy Ośrodków Wsparcia Ekonomii Społecznej”.
Kwalifikacje powinny zostać potwierdzone na podstawie wypełnionego załącznika nr 1 (Część A i Część B) do zapytania ofertowego oraz załączonych kserokopii dokumentów poświadczonych za zgodność z oryginałem.
Zamawiający zastrzega sobie możliwość weryfikacji informacji zawartych w kopiach przedłożonych dokumentów poprzez przedstawienie oryginałów tych dokumentów do wglądu.

NIESPEŁNIENIE LUB NIEWYKAZANIE SPEŁNIENIA KTÓREGOKOLWIEK Z WW. WARUNKÓW SKUTKUJE ODRZUCENIEM OFERTY.

IV. OPIS PRZYGOTOWANIA OFERTY

1. Oferent może złożyć tylko jedną ofertę.
2. Oferta powinna zostać złożona na formularzu ofertowym stanowiącym załącznik nr 1 (Część A i Część B) do niniejszego zapytania. Oświadczenia zawarte w Części B załącznika oraz kserokopie dokumentów poświadczających spełnienie kryteriów, wyciąg z ewidencji, CV oraz inne wymagane dokumenty są integralną częścią oferty i ich niezłożenie razem z ofertą skutkuje odrzuceniem oferty.
3. Oferta powinna być sporządzona w języku polskim na komputerze lub odręcznie drukowanymi literami, niebieskim lub granatowym kolorem oraz powinna zawierać datę sporządzenia, miejsce oraz czytelny podpis Oferenta.
4. Jest dopuszczalne składanie ofert częściowych. Nie jest możliwe składanie ofert wariantowych lub uzupełniających.
5. Dopuszcza się możliwość składania ofert częściowych do poszczególnych zakresów tematycznych w ramach poszczególnych części zapytania.
6. Zamawiający zastrzega sobie prawo do wyboru oferenta do każdego z zakresów tematycznych określonych w poszczególnych częściach zapytania odrębnie.
7. Do każdego z zakresów tematycznych wskazanych w poszczególnych częściach Zamawiający może wybrać do trzech oferentów.
8. W ramach poszczególnych części zapytania oferent może wskazać kilka zakresów tematycznych o ile jest to dopuszczalne w danej części.
9. Każda oferta musi zawierać imię i nazwisko, nazwę, (jeśli dotyczy), tel./fax, e-mail, NIP i adres Oferenta oraz imię i nazwisko osoby do kontaktu ze strony Oferenta. W przypadku działalności gospodarczej oferta musi być podpisana przez osobę uprawnioną lub upoważnioną do występowania w imieniu Oferenta, przy czym podpis musi być czytelny lub opatrzony pieczęcią imienną, a do oferty musi zostać dołączony dokument wykazujący umocowanie takiej osoby do występowania w imieniu Oferenta.
10. Oferta powinna zawierać proponowane wynagrodzenie godzinowe, wyrażone w złotych polskich w kwocie brutto, tzn. powinno zawierać podatek VAT lub inne podatki i składki ubezpieczeniowe pracownika i pracodawcy (w przypadku osób fizycznych nie prowadzących działalności gospodarczej i nie posiadających innego zatrudnienia z tytułu umowy o pracę lub zlecenia z uwzględnieniem kosztów pracodawcy tzw. brutto brutto).
11. Cena podana w ofercie uwzględnia wszystkie zobowiązania, obejmuje wszystkie koszty i składniki związane z wykonaniem zamówienia.
12. Cena w ofercie powinna zostać podana cyfrowo i słownie.
13. Cenę należy wyrazić w jednostkach pieniężnych, tj. z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku. Rozliczenia między Zamawiającym a Wykonawcą będą prowadzone w walucie polskiej(zł).
14. Podpisane oferty należy złożyć w wersji papierowej w zaklejonej kopercie w siedzibie Zamawiającego lub wysłać na adres siedziby: Wielkopolska Rada Koordynacyjna Związek Organizacji Pozarządowych, ul. Bukowska 27/29, 60-501 Poznań, z dopiskiem: „ZAPYTANIE OFERTOWE NR 1 z dnia 03.10.2016.

V. KRYTERIA OCENY OFERTY

Zamawiający dokona wyboru najkorzystniejszej oferty w każdej z 5 części zapytania w oparciu o następujące kryteria:
1) Cena brutto za godzinę szkolenia objętego zamówieniem
2) Udokumentowane doświadczenie zawodowe we wskazanym zakresie tematycznym szkoleń
3) Doświadczenie w subregionie poznańskim

VI. INFORMACJE O WAGACH PUNKTOWYCH LUB PROCENTOWYCH PRZYPISANYCH DO POSZCZEGÓLNYCH KRYTERIÓW OCENY OFERTY ORAZ OPIS SPOSOBU PRZYZNANIA PUNKTACJI ZA SPEŁNIENIE DANEGO KRYTERIUM OCENY.

CZĘŚĆ 1. POWOŁYWANIE PODMIOTÓW EKONOMII SPOŁECZNEJ I PRZEDSIĘBIORSTW SPOŁECZNYCH (SZKOLENIA DLA GRUP INICJATYWNYCH)
1) Cena brutto za godzinę szkolenia objętego zamówieniem – waga kryterium 40% (40 pkt.) wg następującego wzoru: (Cmin/Cof) x 40 punktów
Punkty za kryterium cena brutto zostaną obliczone wg następującego wzoru: Liczba punktów = (Cmin/Cof) x 40 punktów, gdzie Cmin – najniższa cena brutto spośród ofert, a Cof – cena podana w ofercie

2) Udokumentowane doświadczenie zawodowe we wskazanym zakresie tematycznym szkoleń
– 301 godzin i więcej lub powyżej 3 lat (Kserokopie poświadczonych za zgodność z oryginałem dokumentów potwierdzających posiadane doświadczenie np. świadectwo pracy, umowy, oświadczenie pracodawcy, referencje – jeśli wskazują zakres wykonywanej pracy oraz liczbę przepracowanych miesięcy/lat u danego pracodawcy) – waga kryterium 40% (40 pkt.).
Punkty za kryterium „Udokumentowane doświadczenie zawodowe we wskazanym zakresie tematycznym szkoleń”:
– powyżej 3 do 5 lat lub 301 – 500 godzin: 20 punktów
– powyżej 5 do 8 lat lub 501 – 800 godzin: 30 punktów
– powyżej 8 lat i więcej lub powyżej 801 godzin: 40 punktów
W przypadku przedstawienia jednego dokumentu poświadczającego doświadczenie zarówno wskazującego na liczbę lat jak i godzin punkty będą przyznawane tylko raz zaliczając wyższy wskaźnik.
Doświadczenie należy udokumentować dla wszystkich wskazanych w części obszarów tematycznych.

3) Doświadczenie w subregionie poznańskim – prowadzenie szkoleń dla podmiotów z terenu subregionu poznańskiego (Miasto Poznań, powiat poznański, powiat obornicki, powiat szamotulski, powiat średzki, powiat śremski) – Kserokopie poświadczonych za zgodność z oryginałem dokumentów potwierdzających posiadane doświadczenie w subregionie poznańskim tj. świadectwo pracy, umowy, oświadczenie od pracodawcy, referencje – jeśli wskazują nazwę podmiotu i tematykę – waga kryterium 20% (20 pkt.).
Punkty za kryterium „Doświadczenie w subregionie poznańskim”:
– 1 do 2 podmiotów – 5 punktów
– od 3 do 4 podmiotów – 10 punktów
– od 5 podmiotów – 20 punktów

CZĘŚĆ 2. SZKOLENIA JEDNODNIOWE DLA GRUP INICJATYWNYCH ZAKŁADAJĄCYCH PODMIOTY EKONOMII SPOŁECZNEJ
1) Cena brutto za godzinę szkolenia objętego zamówieniem – waga kryterium 40% (40 pkt.) wg następującego wzoru: (Cmin/Cof) x 40 punktów
Punkty za kryterium cena brutto zostaną obliczone wg następującego wzoru: Liczba punktów = (Cmin/Cof) x 40 punktów, gdzie Cmin – najniższa cena brutto spośród ofert, a Cof – cena podana w ofercie.
Cenę Oferent podaje tylko raz dla danej części zapytania i dotyczy ona wszystkich wskazanych przez oferenta zakresów tematycznych.

2) Udokumentowane doświadczenie zawodowe we wskazanym zakresie tematycznym szkoleń
– 301 godzin i więcej lub powyżej 3 lat (Kserokopie poświadczonych za zgodność z oryginałem dokumentów potwierdzających posiadane doświadczenie np. świadectwo pracy, umowy, oświadczenie pracodawcy, referencje – jeśli wskazują zakres wykonywanej pracy oraz liczbę przepracowanych miesięcy/lat u danego pracodawcy) – waga kryterium 40% (40 pkt.).
Punkty za kryterium „Udokumentowane doświadczenie zawodowe we wskazanym zakresie tematycznym szkoleń”:
– powyżej 3 do 5 lat lub 301 – 500 godzin: 20 punktów
– powyżej 5 do 8 lat lub 501 – 800 godzin: 30 punktów
– powyżej 8 lat i więcej lub powyżej 801 godzin: 40 punktów
W przypadku przedstawienia jednego dokumentu poświadczającego doświadczenie zarówno wskazującego na liczbę lat jak i godzin punkty będą przyznawane tylko raz zaliczając wyższy wskaźnik.
W przypadku zaznaczenia kilku zakresów tematycznych doświadczenie należy udokumentować osobno dla każdego ze wskazanych zakresów tematycznych.

3) Doświadczenie w subregionie poznańskim – prowadzenie szkoleń dla podmiotów z terenu subregionu poznańskiego (Miasto Poznań, powiat poznański, powiat obornicki, powiat szamotulski, powiat średzki, powiat śremski) – Kserokopie poświadczonych za zgodność z oryginałem dokumentów potwierdzających posiadane doświadczenie w subregionie poznańskim tj. świadectwo pracy, umowy, oświadczenie od pracodawcy, referencje – jeśli wskazują nazwę podmiotu i tematykę – waga kryterium 20% (20 pkt.).
Punkty za kryterium „Doświadczenie w subregionie poznańskim”:
– 1 do 2 podmiotów – 5 punktów
– od 3 do 4 podmiotów – 10 punktów
– od 5 podmiotów – 20 punktów

CZĘŚĆ 3. SZKOŁA MENEDŻERÓW/EK (DLA LIDERÓW I KADRY ZARZĄDZAJĄCEJ PODMIOTÓW EKONOMII SPOŁECZNEJ)
1) Cena brutto za godzinę szkolenia objętego zamówieniem – waga kryterium 40% (40 pkt.) wg następującego wzoru: (Cmin/Cof) x 40 punktów
Punkty za kryterium cena brutto zostaną obliczone wg następującego wzoru: Liczba punktów = (Cmin/Cof) x 40 punktów, gdzie Cmin – najniższa cena brutto spośród ofert, a Cof – cena podana w ofercie.
Cenę Oferent podaje tylko raz dla danej części zapytania i dotyczy ona wszystkich wskazanych przez oferenta zakresów tematycznych.

2) Udokumentowane doświadczenie zawodowe we wskazanym zakresie tematycznym szkoleń
– 301 godzin i więcej lub powyżej 3 lat (Kserokopie poświadczonych za zgodność z oryginałem dokumentów potwierdzających posiadane doświadczenie np. świadectwo pracy, umowy, oświadczenie pracodawcy, referencje – jeśli wskazują zakres wykonywanej pracy oraz liczbę przepracowanych miesięcy/lat u danego pracodawcy) – waga kryterium 40% (40 pkt.).
Punkty za kryterium „Udokumentowane doświadczenie zawodowe we wskazanym zakresie tematycznym szkoleń”:
– powyżej 3 do 5 lat lub 301 – 500 godzin: 20 punktów
– powyżej 5 do 8 lat lub 501 – 800 godzin: 30 punktów
– powyżej 8 lat i więcej lub powyżej 801 godzin: 40 punktów
W przypadku przedstawienia jednego dokumentu poświadczającego doświadczenie zarówno wskazującego na liczbę lat jak i godzin punkty będą przyznawane tylko raz zaliczając wyższy wskaźnik.
W przypadku zaznaczenia kilku zakresów tematycznych doświadczenie należy udokumentować osobno dla każdego ze wskazanych zakresów tematycznych.

3) Doświadczenie w subregionie poznańskim – prowadzenie szkoleń dla podmiotów z terenu subregionu poznańskiego (Miasto Poznań, powiat poznański, powiat obornicki, powiat szamotulski, powiat średzki, powiat śremski) – Kserokopie poświadczonych za zgodność z oryginałem dokumentów potwierdzających posiadane doświadczenie w subregionie poznańskim tj. świadectwo pracy, umowy, oświadczenie od pracodawcy, referencje – jeśli wskazują nazwę podmiotu i tematykę – waga kryterium 20% (20 pkt.).
Punkty za kryterium „Doświadczenie w subregionie poznańskim”:
– 1 do 2 podmiotów – 5 punktów
– od 3 do 4 podmiotów – 10 punktów
– od 5 podmiotów – 20 punktów

CZĘŚĆ 4. SZKOLENIA OTWARTE: JEDNODNIOWE ORAZ DWUDNIOWE – DLA PRZEDSTAWICIELI PODMIOTÓW EKONOMII SPOŁECZNEJ
1) Cena brutto za godzinę szkolenia objętego zamówieniem – waga kryterium 40% (40 pkt.) wg następującego wzoru: (Cmin/Cof) x 40 punktów
Punkty za kryterium cena brutto zostaną obliczone wg następującego wzoru: Liczba punktów = (Cmin/Cof) x 40 punktów, gdzie Cmin – najniższa cena brutto spośród ofert, a Cof – cena podana w ofercie.
Cenę Oferent podaje tylko raz dla danej części zapytania i dotyczy ona wszystkich wskazanych przez oferenta zakresów tematycznych.

2) Udokumentowane doświadczenie zawodowe we wskazanym zakresie tematycznym szkoleń
– 301 godzin i więcej lub powyżej 3 lat (Kserokopie poświadczonych za zgodność z oryginałem dokumentów potwierdzających posiadane doświadczenie np. świadectwo pracy, umowy, oświadczenie pracodawcy, referencje – jeśli wskazują zakres wykonywanej pracy oraz liczbę przepracowanych miesięcy/lat u danego pracodawcy) – waga kryterium 40% (40 pkt.).
Punkty za kryterium „Udokumentowane doświadczenie zawodowe we wskazanym zakresie tematycznym szkoleń”:
– powyżej 3 do 5 lat lub 301 – 500 godzin: 20 punktów
– powyżej 5 do 8 lat lub 501 – 800 godzin: 30 punktów
– powyżej 8 lat i więcej lub powyżej 801 godzin: 40 punktów
W przypadku przedstawienia jednego dokumentu poświadczającego doświadczenie zarówno wskazującego na liczbę lat jak i godzin punkty będą przyznawane tylko raz zaliczając wyższy wskaźnik.
W przypadku zaznaczenia kilku zakresów tematycznych doświadczenie należy udokumentować osobno dla każdego ze wskazanych zakresów tematycznych.

3) Doświadczenie w subregionie poznańskim – prowadzenie szkoleń dla podmiotów z terenu subregionu poznańskiego (Miasto Poznań, powiat poznański, powiat obornicki, powiat szamotulski, powiat średzki, powiat śremski) – Kserokopie poświadczonych za zgodność z oryginałem dokumentów potwierdzających posiadane doświadczenie w subregionie poznańskim tj. świadectwo pracy, umowy, oświadczenie od pracodawcy, referencje – jeśli wskazują nazwę podmiotu i tematykę – waga kryterium 20% (20 pkt.).
Punkty za kryterium „Doświadczenie w subregionie poznańskim”:
– 1 do 2 podmiotów – 5 punktów
– od 3 do 4 podmiotów – 10 punktów
– od 5 podmiotów – 20 punktów

CZĘŚĆ 5. SZKOLENIA DLA PRZEDSTAWICIELI WTZ I ZAZ
1) Cena brutto za godzinę szkolenia objętego zamówieniem – waga kryterium 40% (40 pkt.) wg następującego wzoru: (Cmin/Cof) x 40 punktów
Punkty za kryterium cena brutto zostaną obliczone wg następującego wzoru: Liczba punktów = (Cmin/Cof) x 40 punktów, gdzie Cmin – najniższa cena brutto spośród ofert, a Cof – cena podana w ofercie.
Cenę Oferent podaje tylko raz dla danej części zapytania i dotyczy ona wszystkich wskazanych przez oferenta zakresów tematycznych.

2) Udokumentowane doświadczenie zawodowe we wskazanym zakresie tematycznym szkoleń
– 301 godzin i więcej lub powyżej 3 lat (Kserokopie poświadczonych za zgodność z oryginałem dokumentów potwierdzających posiadane doświadczenie np. świadectwo pracy, umowy, oświadczenie pracodawcy, referencje – jeśli wskazują zakres wykonywanej pracy oraz liczbę przepracowanych miesięcy/lat u danego pracodawcy) – waga kryterium 40% (40 pkt.).
Punkty za kryterium „Udokumentowane doświadczenie zawodowe we wskazanym zakresie tematycznym szkoleń”:
– powyżej 3 do 5 lat lub 301 – 500 godzin: 20 punktów
– powyżej 5 do 8 lat lub 501 – 800 godzin: 30 punktów
– powyżej 8 lat i więcej lub powyżej 801 godzin: 40 punktów
W przypadku przedstawienia jednego dokumentu poświadczającego doświadczenie zarówno wskazującego na liczbę lat jak i godzin punkty będą przyznawane tylko raz zaliczając wyższy wskaźnik.
W przypadku zaznaczenia kilku zakresów tematycznych doświadczenie należy udokumentować osobno dla każdego ze wskazanych zakresów tematycznych.

3) Doświadczenie w subregionie poznańskim – prowadzenie szkoleń dla podmiotów z terenu subregionu poznańskiego (Miasto Poznań, powiat poznański, powiat obornicki, powiat szamotulski, powiat średzki, powiat śremski) – Kserokopie poświadczonych za zgodność z oryginałem dokumentów potwierdzających posiadane doświadczenie w subregionie poznańskim tj. świadectwo pracy, umowy, oświadczenie od pracodawcy, referencje – jeśli wskazują nazwę podmiotu i tematykę – waga kryterium 20% (20 pkt.).
Punkty za kryterium „Doświadczenie w subregionie poznańskim”:
– 1 do 2 podmiotów – 5 punktów
– od 3 do 4 podmiotów – 10 punktów
– od 5 podmiotów – 20 punktów

VII. OPIS SPOSOBU OBLICZANIA CENY
1. Punkty za kryterium „cena brutto” dla każdej z 5 części oraz poszczególnych zakresów tematycznych wskazanych przez Oferenta zostaną obliczone wg następującego wzoru:
Liczba punktów = (Cmin/Cof) x 40 punktów, gdzie Cmin – najniższa cena spośród ofert, a Cof – cena podana w ofercie. Zamawiający zastosuje zaokrąglenie wyników do dwóch miejsc po przecinku.
Cenę Oferent podaje tylko raz dla danej części zapytania i dotyczy ona wszystkich wskazanych przez oferenta zakresów tematycznych. Oferent nie podaje osobnej ceny dla poszczególnych zakresów tematycznych.
2. Oferta powinna zawierać proponowane wynagrodzenie godzinowe, wyrażone w złotych polskich w kwocie brutto, tzn. powinno zawierać podatek VAT lub inne podatki i składki ubezpieczeniowe (w przypadku osób fizycznych nie prowadzących działalności gospodarczej i nie posiadających innego zatrudnienia z tytułu umowy o pracę lub zlecenie tzw. brutto brutto).
3. Cena w ofercie uwzględnia wszystkie zobowiązania, obejmuje wszystkie koszty i składniki związane z wykonaniem zamówienia.
4. Cena w ofercie powinna zostać podana cyfrowo i słownie.
5. Cenę należy wyrazić w jednostkach pieniężnych, tj. z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku. Rozliczenia między Zamawiającym a Wykonawcą będą prowadzone w walucie polskiej (zł).

VIII. TERMIN SKŁADANIA OFERT

1. Podpisane oferty należy złożyć w wersji papierowej w zaklejonej kopercie w siedzibie Zamawiającego lub wysłać na adres siedziby: Wielkopolska Rada Koordynacyjna Związek Organizacji Pozarządowych, ul. Bukowska 27/29, 60-501 Poznań, z dopiskiem: „Zapytanie ofertowe nr 1 z dnia 03.10.2016.
2. Termin składania ofert upływa 11.10.2016 r. o godzinie 11.00. Oferty złożone po tym terminie nie będą rozpatrywane. W przypadku wysyłki decyduje data i godzina wpływu do siedziby Zamawiającego wskazana w pkt. 1. W dniu 11.10.2016 biuro będzie czynne od godz. 10.00.

IX. INFORMACJE NA TEMAT ZAKRESU WYKLUCZENIA
W postępowaniu ofertowym nie mogą brać udziału:
1. Oferenci, którzy są powiązani osobowo lub kapitałowo z Zamawiającym oraz Partnerami Zamawiającego w projekcie Wielkopolskie Centrum Ekonomii Solidarnej. Przez powiązania kapitałowe lub osobowe rozumie się wzajemne powiązania między Zamawiającym lub osobami upoważnionymi do zaciągania zobowiązań w imieniu Zamawiającego lub osobami wykonującymi w jego imieniu czynności związane z przygotowaniem i przeprowadzeniem procedury wyboru wykonawcy a wykonawcą, polegające w szczególności na:
– uczestniczeniu w spółce, jako wspólnik spółki cywilnej lub spółki osobowej,
– posiadaniu, co najmniej 10 % udziałów lub akcji,
– pełnieniu funkcji członka organu nadzorczego lub zarządzającego, prokurenta, pełnomocnika,
– pozostawaniu w związku małżeńskim, w stosunku pokrewieństwa lub powinowactwa w linii prostej, pokrewieństwa drugiego stopnia lub powinowactwa drugiego stopnia w linii bocznej lub w stosunku przysposobienia, opieki lub kurateli.
2. Oferenci, którzy w ciągu ostatnich 3 lat przed wszczęciem postępowania:
– wyrządzili Zamawiającemu szkodę przez to, że nie wykonali lub nienależycie wykonali zobowiązanie chyba, że było to następstwem okoliczności, za które Oferent nie ponosił odpowiedzialności,
– uchylili się od podpisania umowy z Zamawiającym pomimo wyboru ich oferty.
3. Wykonawca nie może być osobą zatrudnioną w instytucjach uczestniczących w realizacji WRPO, tj. Instytucji Zarządzającej, chyba, że nie zachodzi konflikt interesów ani podwójne finansowanie, (co zostanie ocenione przez Zamawiającego).

X. OKREŚLENIE WARUNKÓW ZMIANY UMOWY
1. Informacje dotyczące przedmiotu zapytania:
1/ Zamawiający zastrzega sobie prawo unieważnienia zapytania ofertowego na każdym etapie postępowania bez podania przyczyny.
2/ Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmiany lub uzupełnienia treści zapytania ofertowego przed upływem terminu składania ofert. Informacja o wprowadzeniu zmiany lub uzupełnieniu treści zapytania ofertowego zostanie przekazana Oferentom niezwłocznie w formie pisemnej (e-mail), jak również zostanie opublikowana na stronie internetowej www.bazakonkurencyjnosci.funduszeeuropejskie.gov.pl oraz stronie Zamawiającego: www.wrk.org.pl Jeżeli wprowadzone zmiany lub uzupełnienia treści zapytania ofertowego będą wymagały zmiany treści ofert, Zamawiający przedłuży termin składania ofert.
3/ Zamawiający zastrzega sobie możliwość wyboru Wykonawcy do poszczególnych zakresów tematycznych określonych w poszczególnych częściach zapytania odrębnie. Zamawiający ma prawo wyboru do 3 Oferentów do każdego ze wskazanych w częściach zakresów tematycznych. Przy czym pierwszeństwo w zlecaniu usługi ma Oferent z najwyższą liczbą punktów.
4/ Zamawiający zastrzega sobie możliwość dokonania zmiany wolumenu godzin pracy osoby prowadzącej szkolenie.
5/ Zamawiający ze swojej strony przy opisywaniu przedmiotu zamówienia dochował należytej staranności, jednakże wskazany powyżej element opisu jest niezależny od Zamawiającego, działającego w ramach projektu i na rzecz beneficjenta projektu. Tym samym Zamawiający wyraźnie zastrzega, iż wielkość przedmiotu zamówienia może ulec zmianie z przyczyn od niego niezależnych, a wynikających z rzeczywistych potrzeb beneficjenta projektu.
6/ W sytuacji wystąpienia zmiany parametru wskazanego przez Zamawiającego, a mającego wpływ na wartość oferty (ilość godzin) przed podpisaniem umowy znajdzie on swe odzwierciedlenie w stosownych zapisach przedłożonej do podpisu Wykonawcy umowy. W przypadku zmiany po podpisaniu umowy, zmiana taka będzie przedmiotem stosownego aneksu.

2. Informacje dotyczące umowy:
1/ Zamawiający zastrzega sobie prawo do unieważnienia postępowania bądź jego części bez podania przyczyny.
2/ Zamawiający zastrzega sobie prawo do dokonania zmiany warunków umowy zawartej w wyniku rozstrzygnięcia Zapytania Ofertowego, w wyniku zmian w akredytacji, w projekcie, kontroli, zmian w wytycznych, informacji uzyskanych w wyniku ewaluacji działań i innych przesłanek, które wpłyną korzystnie na realizację projektu.
3/ Zamawiający zastrzega sobie ponadto możliwość dokonania zmiany umowy zawartej w wyniku przeprowadzenia Zapytania Ofertowego, w następujących przypadkach:
a) wystąpienie siły wyższej, uniemożliwiającej wykonanie przedmiotu zamówienia w terminach określonych w umowie,
b) zmian powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację umowy,
c) powstania rozbieżności lub niejasności w rozumieniu pojęć użytych w umowie, których nie będzie można usunąć w inny sposób, a zmiana będzie umożliwiać usunięcie rozbieżności i doprecyzowanie umowy w celu jednoznacznej interpretacji jej postanowień przez strony.
4/ Zamawiający zastrzega sobie prawo podjęcia negocjacji z wybranym Oferentem w sytuacji przekroczenia kwoty przeznaczonej w budżecie projektu na szkolenia i/lub w przypadku uzyskania przez Oferentów równej liczby punktów.
5/ Wpłacone wadium stanowi zabezpieczenie warunków prawidłowej realizacji zamówienia i zostanie zwrócone Wykonawcy w ciągu 7 dni od zakończenia projektu, tj. 31.08.2018 roku oraz zdania pełnej dokumentacji przez Wykonawcę.
6/ Zamawiający na podstawie zapisów sekcji 6.5.3 pkt 15 Wytycznych w zakresie kwalifikowalności wydatków w ramach Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego, Europejskiego Funduszu Społecznego oraz Funduszu Spójności na lata 2014-2020 zastrzega sobie możliwość udzielenia dotychczasowemu wykonawcy, wyłonionemu w trybie zasady konkurencyjności, zamówień publicznych uzupełniających, w wysokości nieprzekraczającej 50% wartości zamówienia publicznego określonej w umowie zawartej z Wykonawcą, o ile te zamówienia publiczne są zgodne z przedmiotem zamówienia publicznego podstawowego, bez konieczności ponownego stosowania zasady konkurencyjności.
7/ Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmiany wymagania odnośnie kwalifikowalności wynagrodzenia Wykonawcy, które mogą ulec zmianie i muszą być zgodne ze statusem prawnym na dzień podpisania z nimi umów.
8/ Złożenie oferty w ramach Zapytania Ofertowego jest jednoznaczne z zaakceptowaniem powyższych zasad.

XI. INFORMACJE O WYBORZE NAJKORZYSTNIEJSZEJ OFERTY

Informacja o wyniku postępowania zostanie zamieszczona na stronie www.bazakonkurencyjnosci.funduszeeuropejskie.gov.pl oraz www.wrk.org.pl W sytuacji, gdy strona www.bazakonkurencyjnosci.funduszeeuropejskie.gov.pl nie będzie działała, informacja zostanie przekazana Oferentom, których Oferty zostały złożone w terminie i nie zostały wykluczone z postępowania. Jeżeli Oferent, którego oferta została wybrana, uchyli się od podpisania umowy, Zamawiający może wybrać kolejną ofertę najkorzystniejszą spośród złożonych ofert.

XII. POSTANOWIENIA KOŃCOWE

1. Koszty związane z przygotowaniem i złożeniem oferty ponosi Oferent. Zamawiający nie przewiduje możliwości zwrotu kosztów przygotowania oferty.
2. W przypadku zaangażowania w realizację zadań w ramach innych projektów finansowanych z funduszy strukturalnych i Funduszu Spójności oraz działań finansowanych z innych źródeł, w tym środków własnych Zamawiającego i innych podmiotów, bądź zawarcia więcej niż jednej umowy cywilno-prawnej w ramach niniejszego projektu, Wykonawca musi posiadać możliwości prawidłowej i efektywnej realizacji wszystkich zadań wykonywanych na rzecz Zamawiającego. Łączne zaangażowanie zawodowe tej osoby w realizację wszystkich projektów finansowanych z funduszy strukturalnych i Funduszu Spójności oraz działań finansowanych z innych źródeł, w tym środków własnych Zamawiającego i innych podmiotów, nie przekracza 276 godzin miesięcznie. Limit zaangażowania zawodowego, o którym mowa w zdaniu pierwszym, dotyczy wszystkich form zaangażowania zawodowego w tym:
– stosunku pracy – uwzględnia liczbę dni roboczych w danym miesiącu wynikających ze stosunku pracy, przy czym do limitu wlicza się czas nieobecności pracownika związanej ze zwolnieniami lekarskimi i urlopem wypoczynkowym, a nie wlicza się czasu nieobecności pracownika związanej z urlopem bezpłatnym,
– stosunku cywilnoprawnego, samo zatrudnienia oraz innych form zaangażowania – uwzględnia czas faktycznie przepracowany, w tym czas zaangażowania w ramach własnej działalności gospodarczej poza projektami (o ile dotyczy),
– zatrudnienia w innych projektach finansowanych z funduszy strukturalnych i Funduszu Spójności itp.
Wykonawca będzie składać godzinową ewidencję czasu pracy w ramach wszystkich aktywności.
3. Szkolenia są finansowane ze środków Unii Europejskiej, a tym samym są zwolnione z VAT.
4. Termin związania ofertą wynosi: 60 dni od dnia upływu terminu składania ofert określonego w ramach Zapytania Ofertowego.
5. W razie wątpliwości i pytań prosimy o kontakt pod numerem telefonu: 61 853 09 30.

Załączniki:
1. Załącznik nr 1 do Zapytania Ofertowego nr 1 z dnia 03.10.2016 – formularz ofertowy.

Treść zapytania w wersji pdf

logotyp