16 września 2011 roku Urząd Miasta Poznania organizuje wspólny, bezpłatny wyjazd autobusem w obie strony (powrót 17 września w godzinach wieczornych) na Forum Inicjatyw Pozarządowych do Warszawy. Aby z tej możliwości skorzystać należy wypełnić formularz.
Formularz zawiera:
- nazwę organizacji,
- nazwiska osób które deklarują wyjazd na OFIP,
- telefon kontaktowy (również taki pod którym można się z wami skontaktować poza godzinami pracy, np. w przypadku nie stawienia się o wyznaczonej godzinie w dniu wyjazdu na OFIP.)
W związku z ograniczoną ilością miejsc w autobusie prosimy w pierwszej kolejności o podanie max. 2 osób z każdej organizacji. Jeśli z jednej organizacji chciałyby pojechać więcej niż 2 osoby należy również zaznaczyć to w mailu. Chcielibyśmy aby z poznańskich organizacji pozarządowych pojechało na OFIP jak najwięcej osób, niestety nie wiemy jak duże będzie Państwa zainteresowanie, a nie chcielibyśmy dyskryminować żadnej z organizacji.
Przypominamy że warunkiem uczestnictwa w OFIP-ie jest wypełnienie formularza rejestracji który jest dostępny na stronie organizatora: http://ofip.itlab.nazwa.pl/ – można to zrobić do 10 sierpnia 2011 roku.
Zgłoszenia odnośnie wspólnego wyjazdu na VI OFIP można składać do 12 sierpnia 2011 r.
Źródło: www.poznan.pl