Samorząd Województwa Wielkopolskiego oraz Wielkopolska Rada Koordynacyjna Związek Organizacji Pozarządowych serdecznie zapraszają 6 grudnia (wtorek) o godz. 10.00 do udziału w Drzwiach Otwartych Województwa Wielkopolskiego dla organizacji pozarządowych połączonych z Barwami Wolontariatu.
Miejsce: siedziba Urzędu Marszałkowskiego przy al. Niepodległości 34 w Poznaniu. Rejestracja uczestników od 9:30.
Pierwsza część spotkania będzie dotyczyć dotacji dla organizacji pozarządowych w 2017 roku, finansowanych zarówno ze środków własnych jak i funduszy unijnych, będących w gestii Samorządu Województwa. Uczestnicy będą mogli dowiedzieć się na temat planowanych terminów naborów wniosków, najczęściej popełnianych błędów i dobrych praktyk. Będzie można skonsultować się osobiście z osobami oceniającymi projekty.
Druga cześć będzie dotyczyć działalności wolontariuszy w naszym regionie i zarządzania wolontariatem: odbędzie się prezentacja centrów wolontariatu, panel dyskusyjny dot. zarządzania wolontariatem, przykłady międzynarodowych projektów z zaproszeniem do współpracy oraz podsumowanie tegorocznego konkursu „Barwy Wolontariatu”, wraz z uroczystym wręczeniem nagród.
Wydarzenie uwieńczy koncert Poznańskiego Chóru Nauczycieli im. Ignacego Jana Paderewskiego, występującego w ramach Dni Kultury Solidarności.
Program wydarzenia do pobrania
Zapraszamy wszystkie organizacje pozarządowe działające na terenie Województwa Wielkopolskiego do przesyłania swoich zgłoszeń do 5 grudnia (piątek) do godz. 12.00 na adres mailowy: pozytek@umww.pl . W treści wiadomości należy podać nazwę organizacji, osoby, które będą ją reprezentować oraz kontaktowy adres mailowy. Tytuł maila: „[nazwa organizacji] – zgłoszenie na Drzwi Otwarte 2016″
lub do 5 grudnia za pośrednictwem formularza on-line:
Organizatorzy zapewniają poczęstunek.
Więcej informacji pod numerem telefonu: 61 853 09 30 lub 61 626 67 11.
Spotkanie jest współfinansowane ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach projektu Wielkopolskie Centrum Ekonomii Solidarnej.