Przypominamy wszystkim uprawnionym odbiorcom energii elektrycznej, że do 28 lutego 2025 roku należy złożyć u swojego sprzedawcy energii „Informację o pomocy”. Obowiązek ten dotyczy mikro-, małych i średnich przedsiębiorców, a także podmiotów wykonujących działalność w zakresie rolnictwa – jeśli korzystali oni z maksymalnej ceny energii w okresie od 1 lipca 2024 r. do 31 grudnia 2024 r.

Gdzie i w jakiej formie złożyć dokument?

Informację o uzyskanej pomocy należy przekazać w terminie do 28 lutego 2025 r.:
– w formie elektronicznej, opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym albo podpisem osobistym poprzez eBOK lub na adres: ustawa@enea.pl
– w formie papierowej, opatrzonej podpisem odręcznym na adres Enea S.A., ul. Górecka 1, 60-201 Poznań

UWAGA! Podpisana informacja, złożona w formie skanu, zdjęcia lub obrazu nie będzie stanowiła podstawy do potwierdzenia uprawnienia do ceny maksymalnej w II półroczu 2024 r.  

Wzór „Informacji o pomocy” do wypełnienia

Instrukcja dotycząca wypełnienia „Informacji o pomocy”