W dniach 21 lipca – 21 sierpnia można rejestrować się na VII Ogólnopolskie Forum Inicjatyw Pozarządowych i dwudniową konferencję odbywającą się dniach 14-15 września 2014 r. na Uniwersytecie Warszawskim. O uczestnictwie decyduje kolejność zgłoszeń.
Przed wypełnieniem formularza zgłoszeniowego zapraszamy do zapoznania się z programem konferencji.
Pierwszy dzień konferencji poświęcony jest dokonaniom 25-lecia w obszarze wzmacniania aktywności społecznej, a także podsumowaniu ogólnopolskiej debaty „III sektor dla Polski”. Jest to dyskusja rozpoczęta w ramach przygotowań do OFIP-u w 16 województwach na Regionalnych Forach Inicjatyw Pozarządowych, które odbyły się w maju i czerwcu br. Drugi dzień należy do organizacji – sesje tematyczne, które poprowadzą, wskażą, jakie obszary działalności są dziś w trzecim sektorze najbardziej gorące. Żeby zarejestrować się należy wybrać i zaznaczyć w formularzu zgłoszeniowym interesujące nas tematy sesji.
Organizatorzy VII OFIP-u mogą dofinansować koszty uczestnictwa w konferencji osobom z organizacji pozarządowych, które z różnych względów nie mogą pokryć tych kosztów. W tym celu należy zapoznać się z dokumentami.
- „Krok po kroku” – dofinansowania ze środków Polsko-Amerykańskiej Fundacji Wolności
- Krótka informacja o dofinansowaniu z PAFW-u
- Regulamin dofinansowania
- Załącznik nr 1 – Wniosek o dofinansowanie PAFW
- Załącznik nr 2 – Rachunek kosztów podróży
- Załącznik nr 3 – Ewidencja przebiegu pojazdu
źródło: http://ofip.eu/