Czy chcesz, żeby Twoja organizacja sprawnie działała i rozwijała się zgodnie z założonymi planami? Żeby 1269963_77726485przyciągała jak magnes nowych członków z entuzjazmem i pomysłami? Zastanawiasz się w jaki sposób najlepiej motywować ludzi do działania? Nie wiesz jak rozwiązać problemy w komunikacji na różnych szczeblach? Jeśli nurtują Cię odpowiedzi na te i podobne pytania, mamy dla Ciebie propozycję nie do odrzucenia.

Wielkopolska Rada Koordynacyjna Związek Organizacji Pozarządowych zaprasza praktyków z doświadczeniem działających w organizacjach pozarządowych z terenu Wielkopolski do wzięcia udziału w cyklu webinarów dotyczących praktyki funkcjonowania w trzecim sektorze:

SPRAWNA ORGANIZACJA – ZARZĄDZANIE ZMIANĄ ORGANIZACYJNĄ W TRZECIM SEKTORZE – CYKL WEBINARIÓW

Dzięki specjalistycznej wiedzy oraz świadomości, którą wniesiesz do Twojej organizacji będzie ona sprawnie realizowała założone cele oraz płynnie się rozwijała.

Najbliższy webinar odbędzie się w piątek 8 listopada, o godz. 18.00.

Temat: „Gdzie szukać energii do pracy? Jak szukać w sobie i innych motywacji do podejmowania nowych wyzwań?”

Uczestnicy dowiedzą się:
– jakie czynniki sprzyjają głębokiemu zaangażowaniu się w wykonywaną pracę,
– na czym polega specyfika motywowania ludzi do działań w trzecim sektorze,
– w jaki sposób bloki w komunikacji mogą zniechęcać do działania,
– jak członkowie różnych organizacji radzą sobie z tym problemem.

Webinar trwa 1,5 godziny. W tym czasie prowadzący prezentuje wybrane zagadnienie, odpowiada na mailowe zapytania uczestników oraz moderuje dyskusję na podejmowany temat.

Spotkanie odbywa się wirtualnie – nie trzeba nigdzie podróżować. Nie potrzeba niczego instalować. Potrzebny jest jedynie komputer z dostępem do internetu oraz słuchawki z mikrofonem. Webinar to nowoczesne, dziecinnie łatwe w obsłudze narzędzie wykorzystywane do niedawna głównie w kontekście biznesowym. Obecnie wiele organizacji na całym świecie używa go, aby umożliwić jednoczesne spotkania osób przebywających w różnych lokalizacjach.  Jeśli ktoś potrafi odczytać maila, to na pewno z łatwością poradzi sobie z obsługą webinara. Po podłączeniu się, osoby biorące udział w spotkaniu mogą aktywnie uczestniczyć lub pozostawać w tle i przysłuchiwać się dyskusji. Więcej informacji: http://pl.wikipedia.org/wiki/Webinarium

Koszt wzięcia udziału w jednym webinarze to 15 zł/osoby płatne na konto: 95 1240 6625 1111 0000 5609 4198

    Aby wziąć udział w szkoleniu wypełnij poniższy formularz do 5 listopada.

    Po przesłaniu zgłoszenia oraz wniesieniu opłaty do każdego uczestnika zostanie wysłany link, który należy kliknąć w dniu i godzinie, o której odbywa się webinar. Mail będzie także zawierał dodatkowe informacje techniczne ułatwiające komfortowe korzystanie z webinara.

    Oto lista tematów kolejnych webinarów:

    22 listopada – Jak skutecznie planować swoje działania i plan doprowadzić do skutku?

    6 grudnia – Jak skutecznie komunikować się w zespole i budować wzajemne zaufanie?

    13 grudnia – Jak zdobywać nowych członków i efektywnie współpracować z tymi, którzy już działają w organizacji.

    Webinar poprowadzi: Maciej Gendek – trener, psycholog, mgr zarządzania zmianą organizacyjną, działa w ramach ośrodka „AKNA” w Poznaniu.