Poznań, 19.08.2016 r.

Zamawiający:
Wielkopolska Rada Koordynacyjna Związek Organizacji Pozarządowych
60-501 Poznań, ul. Bukowska 27/29–
tel: 61 85 30 930
www.wrk.org.pl
e-mail: marcin.wewiora[at]wrk.org.pl
NIP: 778-11-27-985
Osoba do kontaktu ws. zamówienia: Marcin Wewióra
tel: 61 85 30 930/e-mail: marcin.wewiora[at]wrk.org.pl

ZAPYTANIE OFERTOWE nr 1 z dnia 19.08.2016

Procedura prowadzona zgodnie z Wytycznymi w zakresie kwalifikowalności wydatków w ramach EFRR, EFS oraz FS na lata 2014-2020.

W związku z realizacją projektu „Wielkopolskie Centrum Ekonomii Solidarnej” w ramach Poddziałania 7.3.2 Wielkopolskiego Regionalnego Programu Operacyjnego (WRPO 2014+) współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego, zwracamy się z prośbą o przedstawienie oferty dotyczącej pełnienia funkcji doradcy specjalistycznego w następujących częściach:
1) doradztwo prawne i/lub,
2) doradztwo księgowo-podatkowe i/lub,
3) doradztwo osobowe i/lub,
4) doradztwo finansowe i/lub,
5) doradztwo marketingowe,
w celu utworzenia bazy ekspertów.

I. TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Zamówienie powyżej 50 tys. PLN netto udzielone jest zgodnie z zasadą konkurencyjności oraz nie podlega przepisom ustawy Prawo Zamówień Publicznych
Niniejsze zapytanie jest również dostępne w siedzibie Zamawiającego w Poznaniu przy ul. Bukowskiej 27/29 oraz na stronie internetowej www.bazakonkurencyjnosci.funduszeeuropejskie.gov.pl oraz na stronie internetowej Zamawiającego www.wrk.org.pl. Zamówienie stanowiące przedmiot niniejszego postępowania jest współfinansowane przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego – Wielkopolskiego Regionalnego Programu Operacyjnego – Poddziałanie 7.3.2.

II. OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
Wspólny Słownik Zamówień:
CPV: 85312320-8 Usługi doradztwa
CPV: 79400000-8 Usługi doradcze w zakresie prowadzenia działalności gospodarczej i zarządzania oraz podobne
CPV: 79412000-5 Usługi doradcze w zakresie zarządzania finansami
CPV: 79410000-7 Doradztwo prawne i usługi informacyjne
CPV: 66171000-9 Doradztwo finansowe

Czas trwania zamówienia: Od dnia podpisania umowy nie później niż do dnia 31.08.2018 r.
Przewidywana liczba wybranych Oferentów: Jeden Oferent może przedstawić do 3 doradców dla każdej z 5 części zapytania dotyczącego doradztwa specjalistycznego. Przewiduje się możliwość wyboru maksymalnie do trzech Oferentów dla każdej z 5 części zapytania dotyczącego doradztwa specjalistycznego:
1) doradztwo prawne i/lub,
2) doradztwo księgowo-podatkowe i/lub,
3) doradztwo osobowe i/lub,
4) doradztwo finansowe i/lub,
5) doradztwo marketingowe.
Zamawiający zastrzega, że pierwszeństwo w realizacji doradztwa specjalistycznego ma Oferent, który uzyskał najwyższą punktację, a w przypadku kiedy nie jest w stanie przystąpić do realizacji doradztwa specjalistycznego zgodnie ze zgłoszonym przez Zamawiającego zapotrzebowaniem, wówczas to prawo uzyskuje kolejny Oferent.
Składanie ofert: Dopuszcza się możliwość składania ofert częściowych w poszczególnych częściach doradztwa specjalistycznego:
1) doradztwo prawne i/lub,
2) doradztwo księgowo-podatkowe i/lub,
3) doradztwo osobowe i/lub,
4) doradztwo finansowe i/lub,
5) doradztwo marketingowe.

Zamawiający zastrzega sobie możliwość wyboru Wykonawcy do każdej z 5 części zamówienia odrębnie. W ramach każdej części zamówienia Oferent może wykazać do trzech 3 (trzech) doradców z potwierdzonym doświadczeniem w załączonym CV i doświadczeniem wykazanym w formularzu załączonym do zapytania.

Wymiar czasowy: Liczba godzin świadczonego doradztwa specjalistycznego zostanie ustalona indywidualnie dla każdego doradcy (prawnego, księgowo-podatkowego, osobowego, finansowego i marketingowego) oraz określona zostanie przez Zamawiającego. Oferent zobowiązuje się, że wskazany doradca będzie świadczył doradztwo osobiście i pozostaje w gotowości w ciągu 48 godzin do pełnienia doradztwa od zgłoszenia zapotrzebowania.

Miejsce realizacji zamówienia: Subregion poznański: Miasto Poznań, powiat poznański, powiat obornicki, powiat szamotulski, powiat śremski, powiat średzki, zgodnie z kryterium nr 3 pkt. 4.3.1 (Kryteria dostępu) Regulaminu konkursu zamkniętego w ramach Wielkopolskiego Regionalnego Programu Operacyjnego na lata 2014 – 2020, Poddziałanie 7.3.2: „Ekonomia społeczna”.

Przedmiotem niniejszego zapytania ofertowego jest świadczenie doradztwa specjalistycznego w następujących częściach:
1) doradztwo prawne i/lub,
2) doradztwo księgowo-podatkowe i/lub,
3) doradztwo osobowe i/lub,
4) doradztwo finansowe i/lub,
5) doradztwo marketingowe
w ramach projektu „Wielkopolskie Centrum Ekonomii Solidarnej” realizowanego w ramach Poddziałania 7.3.2 Wielkopolskiego Regionalnego Programu Operacyjnego współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego. Osoba pełniąca obowiązki doradcy specjalistycznego będzie wchodziła w skład zespołu doradców Ośrodka Wspierania Ekonomii Społecznej (OWES) prowadzonego przez Zamawiającego.

Zakres tematyczny zadań osoby zatrudnionej na stanowisku doradcy specjalistycznego będzie obejmował minimum następujące zagadnienia:

1) DORADZTWO PRAWNE:
a) prowadzenie działalności gospodarczej w ramach podmiotów ekonomii społecznej/przedsiębiorstw społecznych (PES/PS),
b) prawne aspekty działania w sferze ekonomii społecznej, w tym m.in. zakładanie, rejestrowanie, przekształcanie i likwidacja PES/PS, np. fundacji, stowarzyszeń, spółek non profit, warsztatów terapii zajęciowej, zakładów aktywności zawodowej,
c) podatki bezpośrednie i pośrednie w działaniach PES/PS,
d) obowiązki pracodawcy względem pracowników, w tym zatrudnianie osób z niepełnosprawnością,
e) konsultacje w przygotowywaniu dokumentacji niezbędnej przy zakładaniu i prowadzeniu PES/PS (m.in.: statut, KRS, regulaminy),
f) prowadzenie rzetelnej dokumentacji związanej z prowadzeniem doradztwa,
g) wsparcie istniejących PES/PS w zakresie m.in.: zmiany w KRS, zmiany w statucie, dokumentacja walnych zebrań członków podmiotów ekonomii społecznej, archiwizacja dokumentów, ochrona danych osobowych, działalność nieodpłatna, działalność odpłatna statutowa, działalność gospodarcza, działalność pożytku publicznego, przekształcanie formy organizacyjnej podmiotu ekonomii społecznej, prawo cywilne, prawo pracy, prawo wspólnotowe oraz funduszy unijnych, prawo zamówień publicznych, postępowania windykacyjne oraz inne dziedziny prawa zgodnie ze specyfiką działania podmiotu ekonomii społecznej, zasad konkurencyjności, umowy woluntarystyczne, umowy użyczenia, umowy najmu, inne umowy cywilnoprawne, umowy o pracę, współpraca jednostek samorządu terytorialnego i podmiotów ekonomii społecznej,
h) opracowanie i/lub opiniowanie wniosku o status OPP dla PES, przygotowywanie ofert przetargowych, zapytań ofertowych, ubiegania się o pozwolenie (np. sanepid) dla PES/PS, pomoc w przygotowaniu do kontroli, przygotowanie pism do urzędów,
i) wsparcie danego PES/PS w opracowaniu i wdrożeniu wewnętrznej struktury organizacyjnej danego PES/PS,
j) wspieranie osób lub grup inicjatywnych zainteresowanych rozpoczęciem działalności w formie PES/PS oraz istniejących PES/PS w zakresie prowadzonego doradztwa,
k) wspieranie PES/PS zainteresowanych utworzeniem nowego miejsca pracy, w tym dla osób z niepełnosprawnością,
l) wsparcie PES/PS w procesie budowania powiązań kooperacyjnych, pozyskiwaniu partnerów,
ł) rekomendowanie dla kadry projektu form wsparcia dla poszczególnych PES/PS na podstawie udzielonego doradztwa,
m) wsparcie danego PES/PS w przygotowaniu do spotkania z potencjalnymi kontrahentem,
n) prowadzenie doradztwa indywidualnego i grupowego,
o) prowadzenie bieżącej dokumentacji realizowanych działań zgodnie z wytycznymi,
p) ścisła współpraca z kadrą OWES, w tym kluczowymi doradcami i animatorami,
q) udział w spotkaniach z zespołem projektu, innymi doradcami w celu analizy, planowania, monitoringu realizowanych działań, poza godzinami doradztwa,
r) dyspozycyjność względem Zamawiającego w ciągu trwania projektu,
s) pełnienie dyżurów stacjonarnych w siedzibie Zamawiającego i na terenie subregionu poznańskiego,
t) praca doradców jest monitorowana przez kluczowych doradców i kluczowych doradców biznesowych,
u) doradca dba o jak najwyższą jakość i ciągłe doskonalenie usług doradczych,
w) inne zadania w obszarze tematycznym doradcy zlecone przez Zamawiającego i/lub zgłoszone przez PES/PS.

2) DORADZTWO KSIĘGOWO-PODATKOWE:
a) rachunkowość podmiotów ekonomii społecznej/przedsiębiorstw społecznych (PES/PS),
b) zobowiązania finansowe związane z prowadzoną działalnością,
c) księgowość fundacji, stowarzyszeń, spółek non profit, warsztatów terapii zajęciowej, zakładów aktywności zawodowej, spółdzielni socjalnych i innych podmiotów ekonomii społecznej,
d) kadry, płace i pochodne, ubezpieczenia społeczne,
e) prowadzenie rzetelnej dokumentacji związanej z prowadzeniem doradztwa,
f) konsultacje w zakresie sporządzania/aktualizacji instrukcji obiegu dokumentów księgowo-kadrowych w ramach PES/PS, np. polityka rachunkowości,
g) konsultacje w zakresie pomocy w prowadzeniu ewidencji i dokumentacji księgowej, na podstawie odpowiednich dokumentów księgowych, zgodnie z wymogami ustawy o rachunkowości, w szczególności ewidencji środków trwałych zgodnie z obowiązującą klasyfikacją środków trwałych i ksiąg rachunkowych,
h) konsultacje w sporządzaniu sprawozdań finansowych, w tym sprawozdania rocznego dla PES/PS i innych sprawozdań, jeśli przepisy obowiązującego prawa nakładają na PES/PS obowiązek ich sporządzania,
i) konsultacje dotyczące rejestracji i wyrejestrowania PES/PS i jego pracowników w ZUS,
j) konsultacje w zakresie przetwarzania informacji płacowych i naliczania wynagrodzeń pracowników,
k) pomoc przy wypełnianiu obowiązków sprawozdawczych względem Urzędu Skarbowego i Zakładu Ubezpieczeń Społecznych, na podstawie danych wynikających z prowadzonych ksiąg i ewidencji,
l) konsultacje dotyczące przygotowania instrukcji płacowych dotyczących wynagrodzeń netto, ubezpieczenia społecznego i podatku dochodowego, wyjaśnienia dotyczące kwot brutto brutto w projektach,
ł) konsultacje w zakresie prowadzenia dokumentacji pracowników PES/PS (zawierającej m.in. dokumenty dotyczące zatrudnienia, jego przebiegu oraz rozwiązania stosunku pracy), w tym również: kierowanie pracowników na badania lekarskie wymagane przepisami prawa pracy, wystawianie świadectw pracy itp.
m) konsultacje dotyczące pomocy w bieżącej działalności związanej z zobowiązaniami publicznoprawnymi wobec US i ZUS,
n) pomoc w przygotowaniu pism, wniosków i wyjaśnień do US, ZUS, JST, np. pomoc w rozliczeniach podatkowych (PIT, VAT, CIT, podatek od nieruchomości, inne opłaty i podatki) i w rozliczeniach ubezpieczeniowych ze szczególnym uwzględnieniem ZUS, pomoc w przygotowaniu do kontroli,
o) konsultacje przy sporządzaniu deklaracji dla GUS zgodnie z wymogami tego organu, konsultacje odnośnie weryfikacji prowadzonej dokumentacji księgowej,
p) konsultacje w zakresie innych działań wynikających z obowiązujących przepisów prawa,
q) konsultacje w zakresie zasad obiegu pieniądza w organizacjach, kontroli kosztów itp.,
r) wsparcie danego PES/PS w opracowaniu i wdrożeniu wewnętrznej struktury organizacyjnej danego PES/PS,
s) wspieranie osób lub grup inicjatywnych zainteresowanych rozpoczęciem działalności w formie PES/PS oraz istniejących PES/PS w zakresie prowadzonego doradztwa,
t) wspieranie PES/PS zainteresowanych utworzeniem nowego miejsca pracy, w tym zatrudnienia osób z niepełnosprawnością i możliwością pozyskania środków z PFRON i innych instytucji,
u) wsparcie PES/PS w procesie budowania powiązań kooperacyjnych, pozyskiwaniu partnerów,
v) rekomendowanie dla kadry projektu form wsparcia dla poszczególnych PES/PS na podstawie udzielonego doradztwa,
w) wsparcie danego PES/PS w przygotowaniu do spotkania z potencjalnymi kontrahentem,
x) prowadzenie bieżącej dokumentacji realizowanych działań zgodnie z wytycznymi,
y) ścisła współpraca z kadrą OWES, w tym kluczowymi doradcami i animatorami,
z) udział w spotkaniach z zespołem projektu, innymi doradcami w celu analizy, planowania, monitoringu realizowanych działań, poza godzinami doradztwa,
aa) dyspozycyjność względem Zamawiającego w ciągu trwania projektu,
ab) pełnienie dyżurów stacjonarnych w siedzibie Zamawiającego i na terenie subregionu poznańskiego,
ac) praca doradców jest monitorowana przez kluczowych doradców i kluczowych doradców biznesowych,
ad) doradca dba o jak najwyższą jakość i ciągłe doskonalenie usług doradczych,
ae) inne zadania w obszarze tematycznym doradcy zlecone przez Zamawiającego i/lub zgłoszone przez PES/PS.

3) DORADZTWO OSOBOWE:
a) zarządzanie organizacją,
b) konsultacje w zakresie strategii zarządzania zespołem,
c) zarządzanie pracownikami,
d) planowanie i organizacja pracy,
e) zarządzanie konfliktem w PES/PS i rozwiązywanie konfliktów,
f) efektywność zarządzania,
g) konsultacje w zakresie podziału zadań między pracownikami danego PES/PS,
h) udzielanie wsparcia w zakresie instrumentów i narzędzi w zakresie HR,
i) prowadzenie rzetelnej dokumentacji związanej z prowadzeniem doradztwa,
j) wsparcie przy tworzeniu systemów motywacyjnych finansowych i pozafinansowych,
k) doradzanie w procesie planowania strategicznego, tworzenia i wdrażania planu rozwoju,
l) pomoc przy opracowywaniu i wdrażaniu strategii zatrudnienia,
ł) konsultacje prac z menedżerami PES/PS w oparciu m.in. coaching i mentoring pracowników,
m) wsparcie przy procesach rekrutacji i selekcji oraz zwolnień pracowników,
n) wsparcie danego podmiotu ekonomii społecznej/przedsiębiorstwa społecznego (PES/PS) w opracowaniu i wdrożeniu wewnętrznej struktury organizacyjnej danego PES/PS,
o) konsultacje w zakresie opracowania opisów stanowisk, zakresów obowiązków,
p) wspieranie osób lub grup inicjatywnych zainteresowanych rozpoczęciem działalności w formie PES/PS oraz istniejących PES/PS w zakresie prowadzonego doradztwa,
q) doradztwo w zakresie delegowania zadań i odpowiedzialności,
r) wspieranie PES/PS zainteresowanych utworzeniem nowego miejsca pracy, w tym dla osób z niepełnosprawnością i zagrożonych wykluczeniem społecznym,
s) wsparcie PES/PS w procesie budowania powiązań kooperacyjnych, pozyskiwaniu partnerów, klientów,
t) motywowanie do wyznaczania i realizacji celów zarządczych i biznesowych,
u) wsparcie w zakresie zarządzania różnorodnością,
v) rekomendowanie dla kadry projektu form wsparcia dla poszczególnych PES/PS na podstawie udzielonego doradztwa,
w) wsparcie danego PES/PS w przygotowaniu do spotkania z potencjalnymi kontrahentem, partnerem, klientem, JST,
x) prowadzenie bieżącej dokumentacji realizowanych działań zgodnie z wytycznymi,
y) ścisła współpraca z kadrą OWES, w tym kluczowymi doradcami i animatorami,
z) udział w spotkaniach z zespołem projektu, innymi doradcami w celu analizy, planowania, monitoringu realizowanych działań, poza godzinami doradztwa,
aa) dyspozycyjność względem Zamawiającego w ciągu trwania projektu,
ab) pełnienie dyżurów stacjonarnych w siedzibie Zamawiającego i na terenie subregionu poznańskiego,
ac) praca doradców jest monitorowana przez kluczowych doradców i kluczowych doradców biznesowych,
ad) doradca dba o jak najwyższą jakość i ciągłe doskonalenie usług doradczych,
ae) inne zadania w obszarze tematycznym doradcy zlecone przez Zamawiającego i/lub zgłoszone przez PES/PS.

4) DORADZTWO FINANSOWE:
a) pozyskiwanie źródeł finansowania działalności (m.in. produkty sektora finansowego) wraz ze wsparciem w przygotowaniu wniosków produktów sektora finansowego: pożyczki, poręczenia,
b) planowanie finansowe (z wykorzystaniem np. narzędzia ProveIt.pl),
c) konsultacje dla podmiotów ekonomii społecznej/przedsiębiorstw społecznych (PES/PS) w zakresie negocjacji z klientami, partnerami, dostawcami, personelem lub/i interesariuszami, instytucjami finansowymi oferującymi instrumenty finansowe (m.in. pożyczki) bezpośrednio dla PES/PS,
d) konsultowanie przygotowanych analiz finansowych dla PES/PS, m.in. na potrzeby zaciąganych pożyczek,
e) konsultacje dotyczące wsparcia w zakresie pozyskiwania i wydatkowania środków na inwestycje, tworzenia i wdrażania planów inwestycyjnych, korzystania z dostępnych instrumentów finansowych, w tym instrumentów zwrotnych,
f) prowadzenie rzetelnej dokumentacji związanej z prowadzeniem doradztwa,
g) wspieranie osób lub grup inicjatywnych zainteresowanych rozpoczęciem działalności w formie PES/PS oraz istniejących PES/PS w zakresie prowadzonego doradztwa,
h) wspieranie PES/PS zainteresowanych utworzeniem nowego miejsca pracy, w tym dla osób z niepełnosprawnością,
i) wsparcie PES/PS w procesie budowania powiązań kooperacyjnych, pozyskiwaniu partnerów,
j) rekomendowanie dla kadry projektu form wsparcia dla poszczególnych PES/PS na podstawie udzielonego doradztwa,
k) prowadzenie bieżącej dokumentacji realizowanych działań zgodnie z wytycznymi,
l) ścisła współpraca z kadrą OWES, w tym kluczowymi doradcami i animatorami,
ł) udział w spotkaniach z zespołem projektu, innymi doradcami w celu analizy, planowania, monitoringu realizowanych działań, poza godzinami doradztwa,
m) dyspozycyjność względem Zamawiającego w ciągu trwania projektu,
n) pełnienie dyżurów stacjonarnych w siedzibie Zamawiającego i na terenie subregionu poznańskiego,
o) praca doradców jest monitorowana przez kluczowych doradców i kluczowych doradców biznesowych,
p) doradca dba o jak najwyższą jakość i ciągłe doskonalenie usług doradczych,
q) inne zadania w obszarze tematycznym doradcy zlecone przez Zamawiającego i zgłoszone przez PES/PS.

5) DORADZTWO MARKETINGOWE:
a) planowanie marketingowe,
b) kształtowanie elastyczności ofertowej,
c) polityka kształtowania cen i optymalizacji kosztów,
d) opracowanie/modyfikacja strategii marketingowej podmiotu ekonomii społecznej/przedsiębiorstwa społecznego (PES/PS), badania rynku,
e) wypracowanie i wdrażanie standardów obsługi klienta przez PES/PS,
f) nawiązanie i rozwój współpracy ze specjalistami w zakresie projektowania produktów i usług,
g) konsultacje dotyczące wizualizacji PES/PS,
h) konsultacje dotyczące wsparcia w pozyskiwaniu klientów, identyfikacji nisz rynkowych, analizy rynku, przygotowywaniu danych i ofert biznesowych dla danego PES/PS,
i) konsultacje stron www pod kątem użyteczności,
j) konsultacje w przygotowywaniu i pomoc we wdrażaniu strategii produktowych i marketingowych dla danego PES/PS,
k) konsultacje odnośnie weryfikacji konkurentów/potencjalnych partnerów dla PES/PS i grup docelowych pod kątem działalności prowadzonej przez PES/PS,
l) konsultacje z zakresie wsparcia planowania marketingowego, dokonywania analizy potencjału PES/PS z uwzględnieniem profilu działalności, miejsca (pozycji) w sektorze ekonomii społecznej, dokonanie diagnozy stanu obecnego PES/PS,
ł) konsultacje w opracowywaniu strategii reklamowej dla PES/PS z uwzględnieniem metod komunikacji z otoczeniem (elementy reklamy i PR),
m) konsultacje dotyczące budowania wizerunku wewnątrz i na zewnątrz organizacji,
n) konsultowanie strategii promowania PES/PS poza realizowanymi przez nie projektami, w tym projektami unijnymi (szukanie i promowanie wartości dodanej PES/PS),
o) konsultacje namingu – tworzenie nazw firm, usług i produktów,
p) konsultacje rebrandingu, designu,
q) prowadzenie rzetelnej dokumentacji związanej z prowadzeniem doradztwa,
r) doradzanie w procesie planowania strategicznego, tworzenia i wdrażania planu rozwoju,
s) wsparcie danego PES/PS w opracowaniu i wdrożeniu wewnętrznej struktury organizacyjnej danego PES/PS,
t) wspieranie osób lub grup inicjatywnych zainteresowanych rozpoczęciem działalności w formie PES/PS oraz istniejących PES/PS w zakresie prowadzonego doradztwa,
u) wspieranie PES/PS zainteresowanych utworzeniem nowego miejsca pracy, w tym dla osób z niepełnosprawnością i osób zagrożonych wykluczeniem społecznym,
v) wsparcie PES/PS w procesie budowania powiązań kooperacyjnych, pozyskiwaniu partnerów, klientów, mediów,
w) rekomendowanie dla kadry projektu form wsparcia dla poszczególnych PES/PS na podstawie udzielonego doradztwa,
x) wsparcie danego PES/PS w przygotowaniu do spotkania z potencjalnymi kontrahentem,
y) prowadzenie bieżącej dokumentacji realizowanych działań zgodnie z wytycznymi,
z) ścisła współpraca z kadrą OWES, w tym kluczowymi doradcami i animatorami,
aa) udział w spotkaniach z zespołem projektu, innymi doradcami w celu analizy, planowania, monitoringu realizowanych działań, poza godzinami doradztwa,
ab) dyspozycyjność względem Zamawiającego w ciągu trwania projektu,
ac) pełnienie dyżurów stacjonarnych w siedzibie Zamawiającego i na terenie subregionu poznańskiego,
ad) praca doradców jest monitorowana przez kluczowych doradców i kluczowych doradców biznesowych,
ae) doradca dba o jak najwyższą jakość i ciągłe doskonalenie usług doradczych,
af) inne zadania w obszarze tematycznym doradcy zlecone przez Zamawiającego i zgłoszone przez PES/PS.

Wymienione powyżej zadania:
1. Będą wykonywane przez wybranego Wykonawcę w okresie od dnia podpisania umowy do nie później niż do dnia 31.08.2018 r. Liczba godzin świadczonego doradztwa specjalistycznego zostanie ustalona indywidualnie dla każdego doradcy (prawnego, księgowo-podatkowego, osobowego, finansowego i marketingowego) oraz określona zostanie przez Zamawiającego w umowie.
2. Będą wykonywane z zastosowaniem formy bezpośredniego kontaktu (oświadczenie Oferenta).
3. Będą wykonywane z zachowaniem dostępności w ciągu 48 godzin od zgłoszenia zapotrzebowania przez Zamawiającego (oświadczenie Oferenta).
4. Zostaną uszczegółowione w umowie zawartej z wybranym Wykonawcą po dokonaniu wyboru ofert.
5. Wykonawcy przysługiwać będzie wynagrodzenie jedynie za faktycznie przeprowadzone doradztwo, rozumiane jako pojawienie się w miejscu i czasie wskazanym przez Zamawiającego celem świadczenia doradztwa Zamawiający zastrzega, że czas dojazdu nie podlega wliczeniu do czasu świadczenia usługi doradczej. Doradca zobowiązany jest świadczyć usługę bezpośrednio. Doradca korzysta z własnego środka transportu i pokrywa koszty z nim związane. Praca doradcy będzie poddana stałemu monitoringowi przez kadrę projektu. (oświadczenie Oferenta)
6. Wybrany Wykonawca będzie ponadto zobowiązany do kompletowania dokumentacji związanej ze zrealizowanymi w ramach doradztwa zadaniami. Informacje na temat wymaganej dokumentacji zostaną uszczegółowione w umowie zawartej z wybranym Wykonawcą po dokonaniu wyboru ofert (oświadczenie Oferenta).
7. Wykonawca zobowiązany jest wykonać przedmiot zamówienia osobiście lub w przypadku osoby fizycznej prowadzącej działalność gospodarczą lub osoby prawnej będzie mógł powierzyć wykonanie przedmiotu zamówienia tak w całości, jak i w części osobom trzecim, tylko i wyłącznie wskazanym w ofercie, których CV zostało załączone (oświadczenie Oferenta).
8. Proces udzielania doradztwa musi rozpocząć się maksymalnie w ciągu 48 godzin od zgłoszenia zapotrzebowania przez Zamawiającego (oświadczenie Oferenta).
9. Pozostałe warunki dotyczące pełnienia funkcji doradcy w ramach OWES, będących przedmiotem niniejszego zapytania, określa dodatkowo Załącznik do Uchwały Komitetu Akredytacyjnego nr 3 działającego przy Ministrze Pracy i Polityki Społecznej z dnia 22 września 2014 pt. „Standardy Ośrodków Wsparcia Ekonomii Społecznej”.

III. WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY ICH SPEŁNIANIA
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają następujące wymogi:

WYMOGI KONIECZNE:
1) Doradztwo prawne:
a) doradca posiada minimum 3-letnie doświadczenie zawodowe w obszarze doradztwa prawnego, w tym min. 2 lata doświadczenia w świadczeniu usług doradczych w obszarze ekonomii społecznej. Doświadczenie powinno być udokumentowane (kserokopie poświadczonych za zgodność z oryginałem dokumentów potwierdzających posiadanie doświadczenia w świadczeniu doradztwa, tj. poświadczone za zgodność z oryginałem, np.: umowy o świadczenie usług doradztwa, referencje, rekomendacje zawarte/wystawione w związku ze świadczeniem doradztwa lub inne dokumenty potwierdzające spełnienie kryterium),
b) dyspozycyjność do pełnienia doradztwa – 48 godzin od zgłoszenia zapotrzebowania przez Zamawiającego (oświadczenie Oferenta),
c) gotowość do pełnienia dyżurów i doradztwa w wybranych godzinach w przedziale od 8.00 do 20.00 do 5 dni w tygodniu w siedzibie Zamawiającego i na terenie subregionu poznańskiego (oświadczenie Oferenta),
d) załączenie CV zawierającego zgodę na przetwarzanie danych osobowych – załącznik w postaci CV do formularza ofertowego (oświadczenie Oferenta).
Ww. kwalifikacje powinny zostać potwierdzone na podstawie wypełnionego załącznika nr 1 (Część A i Część B) do zapytania ofertowego oraz załączonych kserokopii dokumentów poświadczonych za zgodność z oryginałem.
Zamawiający zastrzega sobie możliwość weryfikacji informacji zawartych w kopiach przedłożonych dokumentów poprzez żądanie przedstawienia oryginałów tych dokumentów do wglądu.

Niespełnienie lub niewykazanie spełnienia ww. warunków koniecznych skutkuje odrzuceniem oferty. Niespełnienie kryterium doświadczenia (pkt. 1)a)) przez któregokolwiek ze wskazanych doradców skutkuje odrzuceniem oferty.

2) Doradztwo podatkowo-księgowe:
a) doradca posiada minimum 3-letnie doświadczenie zawodowe w obszarze doradztwa podatkowo-księgowego, w tym min. 2 lata doświadczenia w świadczeniu usług doradczych w obszarze ekonomii społecznej. Doświadczenie powinno być udokumentowane (kserokopie poświadczonych za zgodność z oryginałem dokumentów potwierdzających posiadanie doświadczenia w świadczeniu doradztwa, tj. poświadczone za zgodność z oryginałem, np.: umowy o świadczenie usług doradztwa, referencje, rekomendacje zawarte/wystawione w związku ze świadczeniem doradztwa lub inne dokumenty potwierdzające spełnienie kryterium),
b) dyspozycyjność do pełnienia doradztwa – 48 godzin od zgłoszenia zapotrzebowania przez Zamawiającego (oświadczenie Oferenta),
c) gotowość do pełnienia dyżurów i doradztwa w wybranych godzinach w przedziale od 8.00 do 20.00 do 5 dni w tygodniu w siedzibie Zamawiającego i na terenie subregionu poznańskiego (oświadczenie Oferenta),
d) załączenie CV zawierającego zgodę na przetwarzanie danych osobowych – załącznik w postaci CV do formularza ofertowego. (oświadczenie Oferenta).
Ww. kwalifikacje powinny zostać potwierdzone na podstawie wypełnionego załącznika nr 1 (Część A i Część B) do zapytania ofertowego oraz załączonych kserokopii dokumentów poświadczonych za zgodność z oryginałem.
Zamawiający zastrzega sobie możliwość weryfikacji informacji zawartych w kopiach przedłożonych dokumentów poprzez żądanie przedstawienia oryginałów tych dokumentów do wglądu.

Niespełnienie lub niewykazanie spełnienia ww. warunków koniecznych skutkuje odrzuceniem oferty. Niespełnienie kryterium doświadczenia (pkt. 2)a)) przez któregokolwiek ze wskazanych doradców skutkuje odrzuceniem oferty.

3) Doradztwo osobowe:
a) doradca posiada minimum 3-letnie doświadczenie zawodowe w obszarze doradztwa specjalistycznego osobowego, w tym min. 2 lata doświadczenia w świadczeniu usług doradczych w obszarze ekonomii społecznej. Doświadczenie powinno być udokumentowane (kserokopie poświadczonych za zgodność z oryginałem dokumentów potwierdzających posiadanie doświadczenia w świadczeniu doradztwa, tj. poświadczone za zgodność z oryginałem, np.: umowy o świadczenie usług doradztwa, referencje, rekomendacje zawarte/wystawione w związku ze świadczeniem doradztwa lub inne dokumenty potwierdzające spełnienie kryterium),
b) dyspozycyjność do pełnienia doradztwa – 48 godzin od zgłoszenia zapotrzebowania przez Zamawiającego (oświadczenie Oferenta),
c) gotowość do pełnienia dyżurów i doradztwa w wybranych godzinach w przedziale od 8.00 do 20.00 do 5 dni w tygodniu w siedzibie Zamawiającego i na terenie subregionu poznańskiego (oświadczenie Oferenta),
d) załączenie CV zawierającego zgodę na przetwarzanie danych osobowych – załącznik w postaci CV do formularza ofertowego (oświadczenie Oferenta).
Ww. kwalifikacje powinny zostać potwierdzone na podstawie wypełnionego załącznika nr 1 (Część A i Część B) do zapytania ofertowego oraz załączonych kserokopii dokumentów poświadczonych za zgodność z oryginałem.
Zamawiający zastrzega sobie możliwość weryfikacji informacji zawartych w kopiach przedłożonych dokumentów poprzez żądanie przedstawienia oryginałów tych dokumentów do wglądu.
Niespełnienie lub niewykazanie spełnienia ww. warunków koniecznych skutkuje odrzuceniem oferty. Niespełnienie kryterium doświadczenia (pkt. 3)a)) przez któregokolwiek ze wskazanych doradców skutkuje odrzuceniem oferty.

4) Doradztwo finansowe:
a) doradca posiada minimum 3-letnie doświadczenie zawodowe w obszarze doradztwa finansowego, w tym min. 2 lata doświadczenia w świadczeniu usług doradczych w obszarze ekonomii społecznej. Doświadczenie powinno być udokumentowane (kserokopie poświadczonych za zgodność z oryginałem dokumentów potwierdzających posiadanie doświadczenia w świadczeniu doradztwa, tj. poświadczone za zgodność z oryginałem, np.: umowy o świadczenie usług doradztwa, referencje, rekomendacje zawarte/wystawione w związku ze świadczeniem doradztwa lub inne dokumenty potwierdzające spełnienie kryterium),
b) dyspozycyjność do pełnienia doradztwa – 48 godzin od zgłoszenia zapotrzebowania przez Zamawiającego (oświadczenie Oferenta),
c) gotowość do pełnienia dyżurów i doradztwa w wybranych godzinach w przedziale od 8.00 do 20.00 do 5 dni w tygodniu w siedzibie Zamawiającego i na terenie subregionu poznańskiego (oświadczenie Oferenta),
d) załączenie CV zawierającego zgodę na przetwarzanie danych osobowych – załącznik w postaci CV do formularza ofertowego (oświadczenie Oferenta).
Ww. kwalifikacje powinny zostać potwierdzone na podstawie wypełnionego załącznika nr 1 (Część A i Część B) do zapytania ofertowego oraz załączonych kserokopii dokumentów poświadczonych za zgodność z oryginałem.
Zamawiający zastrzega sobie możliwość weryfikacji informacji zawartych w kopiach przedłożonych dokumentów poprzez żądanie przedstawienia oryginałów tych dokumentów do wglądu.
Niespełnienie lub niewykazanie spełnienia ww. warunków koniecznych skutkuje odrzuceniem oferty. Niespełnienie kryterium doświadczenia (pkt. 4)a)) przez któregokolwiek ze wskazanych doradców skutkuje odrzuceniem oferty.

5) Doradztwo marketingowe:
a) doradca posiada minimum 3-letnie doświadczenie zawodowe w obszarze doradztwa marketingowego, w tym min. 2 lata doświadczenia w świadczeniu usług doradczych w obszarze ekonomii społecznej. Doświadczenie powinno być udokumentowane (kserokopie poświadczonych za zgodność z oryginałem dokumentów potwierdzających posiadanie doświadczenia w świadczeniu doradztwa, tj. poświadczone za zgodność z oryginałem, np.: umowy o świadczenie usług doradztwa, referencje, rekomendacje zawarte/wystawione w związku ze świadczeniem doradztwa lub inne dokumenty potwierdzające spełnienie kryterium),
b) dyspozycyjność do pełnienia doradztwa – 48 godzin od zgłoszenia zapotrzebowania przez Zamawiającego (oświadczenie Oferenta),
c) gotowość do pełnienia dyżurów i doradztwa w wybranych godzinach w przedziale od 8.00 do 20.00 do 5 dni w tygodniu w siedzibie Zamawiającego i na terenie subregionu poznańskiego (oświadczenie Oferenta),
d) załączenie CV zawierającego zgodę na przetwarzanie danych osobowych – załącznik w postaci CV do formularza ofertowego (oświadczenie Oferenta).
Ww. kwalifikacje powinny zostać potwierdzone na podstawie wypełnionego załącznika nr 1 (Część A i Część B) do zapytania ofertowego oraz załączonych kserokopii dokumentów poświadczonych za zgodność z oryginałem.
Zamawiający zastrzega sobie możliwość weryfikacji informacji zawartych w kopiach przedłożonych dokumentów poprzez żądanie przedstawienia oryginałów tych dokumentów do wglądu.
Niespełnienie lub niewykazanie spełnienia ww. warunków koniecznych skutkuje odrzuceniem oferty. Niespełnienie kryterium doświadczenia (pkt. 5)a)) przez któregokolwiek ze wskazanych doradców skutkuje odrzuceniem oferty.

O udzielenie zamówienia mogą się ubiegać Oferenci, którzy:
1. Złożą kompletną i prawidłowo wypełnioną ofertę, na którą składają się dokumenty, o których mowa w pkt. IV.2 niniejszego zapytania.
2. Posiadają niezbędne kwalifikacje, uprawnienia i doświadczenie do wykonywania doradztwa specjalistycznego, określone w Załączniku do Uchwały Komitetu Akredytacyjnego nr 3 działającego przy Ministrze Pracy i Polityki Społecznej z dnia 22 września 2014 pt. „Standardy Ośrodków Wsparcia Ekonomii Społecznej” oraz spełniają wymogi konieczne postawione w niniejszym zapytaniu.
3. Są osobami fizycznymi, które będą wykonywać zlecenie osobiście i spełnią wymogi konieczne postawione w zapytaniu.
4. Są osobami fizycznymi prowadzącymi działalność gospodarczą, które będą wykonywały zlecenie osobiście i spełnią wymogi konieczne postawione w zapytaniu lub dysponują kadrą, która spełnia wymogi konieczne postawione w zapytaniu. Obligatoryjnym załącznikiem do oferty jest wyciąg z CEiDG lub innej ewidencji
5. Są osobami prawnymi prowadzącymi działalność gospodarczą i dysponują kadrą, która spełnia wymogi konieczne postawione w zapytaniu. Obligatoryjnym załącznikiem do oferty jest wyciąg z CEiDG lub innej ewidencji.
6. Posiadają wiedzę i doświadczenie.
7. Dysponują odpowiednim potencjałem technicznym i osobowym niezbędnym do wykonania zamówienia.
8. Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia.
9. Nie są powiązani osobowo lub kapitałowo z Zamawiającym.
10. Deklarują gotowość do realizacji wskazanych zadań w terminach i wymiarze godzinowym uzgodnionych każdorazowo z Zamawiającym.
11. Nie są zatrudnieni w instytucjach uczestniczących w realizacji WRPO 2014+, tj. Instytucji Zarządzającej, chyba że nie zachodzi konflikt interesów ani podwójne finansowanie (co zostanie ocenione przez Zamawiającego).
12. Wpłacą WADIUM w wysokości 20.000,00 PLN (słownie: dwadzieścia tysięcy złotych 00/100).
W przypadku odpowiedzi jedynie na część zamówienia należy wnieść proporcjonalną wysokość wadium w stosunku do składanej oferty, tj. w przypadku złożenia oferty na:
– jedną część doradztwa, wadium w wysokości 4.000,00 PLN (słownie: cztery tysiące złotych 00/100)
– dwie części doradztwa, wadium w wysokości 8.000,00 PLN (słownie: osiem tysięcy złotych 00/100)
– trzy części doradztwa, wadium w wysokości 12.000,00 PLN (słownie: dwanaście tysięcy złotych 00/100)
– cztery części doradztwa, wadium w wysokości 16.000,00 PLN (słownie: szesnaście tysięcy złotych 00/100)
– pięć części doradztwa, wadium w wysokości 20.000,00 PLN (słownie: dwadzieścia tysięcy złotych 00/100)
Wadium należy wnieść do dnia 27.08.2016 godz. 10.30 na konto o numerze 85 1240 6625 1111 0010 5975 8810 prowadzone w Bank Polska Kasa Opieki Spółka Akcyjna z dopiskiem: Wadium – Zapytanie Ofertowe nr 1 z dnia 19.08.2016.
Opis weryfikacji spełnienia warunku: liczy się data zaksięgowania wadium na rachunku bankowym Zamawiającego.
Informacje dodatkowe:
– Wykonawca, którego oferta nie będzie w całości zabezpieczona wadium na warunkach określonych w niniejszym zapytaniu ofertowym, zostanie odrzucony,
– wadia Wykonawców, których oferty nie zostały wybrane jako najkorzystniejsze zostaną im zwrócone niezwłocznie po zawarciu umowy z Wykonawcą, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza,
– wadium przepada na rzecz Zamawiającego, jeżeli Wykonawca, którego oferta zostanie wybrana jako najkorzystniejsza, uchyli się od zawarcia umowy lub zawarcia umowy w wyznaczonym przez Zamawiającego terminie nie dojdzie do skutku z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy,
– wpłacone wadium stanowi zabezpieczenie warunków prawidłowej realizacji zamówienia i zostanie zwrócone Wykonawcy w ciągu 7 dni od zakończenia projektu, tj. 31.08.2018 roku oraz zdaniu pełnej dokumentacji.

Wykonawcy nie spełniający ww. warunków zostaną odrzuceni.

IV. OPIS PRZYGOTOWANIA OFERTY
1. Oferent może złożyć tylko jedną ofertę.
2. Oferta powinna zostać złożona na formularzu ofertowym stanowiącym załącznik nr 1 (Część A i Część B) do niniejszego zapytania. Oświadczenia zawarte w Części B załącznika oraz kserokopie dokumentów poświadczających spełnienie kryteriów są integralną częścią oferty i ich nie złożenie razem z ofertą skutkuje odrzuceniem oferty.
3. Oferta powinna być sporządzona w języku polskim na komputerze lub odręcznie drukowanymi literami, niebieskim lub granatowym kolorem oraz powinna zawierać datę sporządzenia, miejsce oraz czytelny podpis Oferenta.
4. Nie jest dopuszczalne składanie ofert wariantowych lub uzupełniających.
5. Dopuszcza się możliwość składania ofert częściowych w poszczególnych częściach odpowiadających zakresom merytorycznym, tj.
1) doradztwo prawne i/lub,
2) doradztwo księgowo-podatkowe i/lub,
3) doradztwo osobowe i/lub,
4) doradztwo finansowe i/lub,
5) doradztwo marketingowe.
6. W przypadku złożenia przez Oferenta życiorysów kilku doradców dla poszczególnej części zapytania ocena kryterium doświadczenia będzie odnosiła się do doświadczenia każdego ze wskazanych doradców. Niespełnienie przez któregokolwiek ze wskazanych doradców wymogów koniecznych skutkuje odrzuceniem całej oferty.
7. Każda oferta musi zawierać imię i nazwisko, nazwę (jeśli dotyczy), tel./fax, e-mail, NIP i adres Oferenta. W przypadku działalności gospodarczej oferta musi być podpisana przez osobę uprawnioną lub upoważnioną do występowania w imieniu Oferenta, przy czym podpis musi być czytelny lub opatrzony pieczęcią imienną, a do oferty musi zostać dołączony dokument wykazujący umocowanie takiej osoby do występowania w imieniu Oferenta.
8. Podpisane oferty należy złożyć w wersji papierowej w zaklejonej kopercie w siedzibie Zamawiającego lub wysłać na adres siedziby: Wielkopolska Rada Koordynacyjna Związek Organizacji Pozarządowych, ul. Bukowska 27/29, 60-501 Poznań, z dopiskiem: „Doradztwo specjalistyczne”.

V. KRYTERIA OCENY OFERTY
Zamawiający dokona wyboru najkorzystniejszej oferty w poszczególnych częściach w oparciu o następujące kryteria:

1) Doradztwo prawne:
a) cena brutto za godzinę świadczenia usługi doradztwa specjalistycznego objętego zamówieniem,
b) udokumentowane doświadczenie zawodowe doradcy w obszarze doradztwa prawnego w świadczeniu usług doradczych dla organizacji pozarządowych powyżej 3 (trzech) lat i/lub powyżej 300 (trzystu) godzin. Uznane będzie jedynie doświadczenie potwierdzone kserokopiami poświadczonych za zgodność z oryginałem dokumentów potwierdzających posiadanie doświadczenia w świadczeniu doradztwa, tj. poświadczone za zgodność z oryginałem, np.: umowy o świadczenie usług doradztwa, referencje, rekomendacje zawarte/wystawione w związku ze świadczeniem doradztwa lub inne dokumenty potwierdzające spełnienie kryterium, zawierające nazwę i siedzibę podmiotu dla którego doradca świadczył usługi, okres świadczenia usługi oraz zakres wykonywanych zadań,
c) doświadczenie Oferenta w subregionie poznańskim. Prowadzenie doradztwa specjalistycznego dla podmiotów z terenu subregionu poznańskiego, tzn. na rzecz podmiotów, które mają siedzibę na terenie subregionu (Miasto Poznań, powiat poznański, powiat obornicki, powiat szamotulski, powiat średzki, powiat śremski). Uznane będzie jedynie doświadczenie potwierdzone kserokopiami poświadczonych za zgodność z oryginałem dokumentów potwierdzających posiadanie doświadczenia w subregionie poznańskim, tj. poświadczone za zgodność z oryginałem np.: świadectwo pracy, umowy, oświadczenie od pracodawcy, referencje, jeśli wskazują nazwę podmiotu, siedzibę podmiotu, tematykę doradztwa, liczbę godzin doradztwa.

2) Doradztwo księgowo-podatkowe:
a) cena brutto za godzinę świadczenia usługi doradztwa specjalistycznego objętego zamówieniem,
b) udokumentowane doświadczenie zawodowe doradcy w obszarze doradztwa księgowo-podatkowego powyżej 3 (trzech) lat w świadczeniu usług doradczych dla organizacji pozarządowych. Uznane będzie jedynie doświadczenie potwierdzone kserokopiami poświadczonych za zgodność z oryginałem dokumentów potwierdzających posiadanie doświadczenia w świadczeniu doradztwa, tj. poświadczone za zgodność z oryginałem, np.: umowy o świadczenie usług doradztwa, referencje, rekomendacje zawarte/wystawione w związku ze świadczeniem doradztwa lub inne dokumenty potwierdzające spełnienie kryterium, zawierające nazwę i siedzibę podmiotu dla którego doradca świadczył usługi, okres świadczenia usługi oraz zakres wykonywanych zadań,
c) doświadczenie Oferenta w subregionie poznańskim. Prowadzenie doradztwa specjalistycznego dla podmiotów z terenu subregionu poznańskiego tzn. na rzecz podmiotów, które mają siedzibę na terenie subregionu (Miasto Poznań, powiat poznański, powiat obornicki, powiat szamotulski, powiat średzki, powiat śremski). Uznane będzie jedynie doświadczenie potwierdzone kserokopiami poświadczonych za zgodność z oryginałem dokumentów potwierdzających posiadanie doświadczenia w subregionie poznańskim, tj. poświadczone za zgodność z oryginałem np.: świadectwo pracy, umowy, oświadczenie od pracodawcy, referencje, jeśli wskazują nazwę podmiotu, siedzibę podmiotu, tematykę doradztwa, liczbę godzin doradztwa.

3) Doradztwo osobowe:
a) cena brutto za godzinę świadczenia usługi doradztwa specjalistycznego objętego zamówieniem,
b) udokumentowane doświadczenie zawodowe doradcy w obszarze doradztwa specjalistycznego osobowego powyżej 3 (trzech) lat i/lub powyżej 300 (trzystu) godzin. Uznane będzie jedynie doświadczenie potwierdzone kserokopiami poświadczonych za zgodność z oryginałem dokumentów potwierdzających posiadanie doświadczenia w świadczeniu doradztwa, tj. poświadczone za zgodność z oryginałem, np.: umowy o świadczenie usług doradztwa, referencje, rekomendacje zawarte/wystawione w związku ze świadczeniem doradztwa lub inne dokumenty potwierdzające spełnienie kryterium, zawierające nazwę i siedzibę podmiotu dla którego doradca świadczył usługi, okres świadczenia usługi oraz zakres wykonywanych zadań,
c) doświadczenie Oferenta w subregionie poznańskim. Prowadzenie doradztwa specjalistycznego dla podmiotów z terenu subregionu poznańskiego tzn. na rzecz podmiotów, które mają siedzibę na terenie subregionu (Miasto Poznań, powiat poznański, powiat obornicki, powiat szamotulski, powiat średzki, powiat śremski). Uznane będzie jedynie doświadczenie potwierdzone kserokopiami poświadczonych za zgodność z oryginałem dokumentów potwierdzających posiadanie doświadczenia w subregionie poznańskim, tj. poświadczone za zgodność z oryginałem np.: świadectwo pracy, umowy, oświadczenie od pracodawcy, referencje, jeśli wskazują nazwę podmiotu, siedzibę podmiotu, tematykę doradztwa, liczbę godzin doradztwa.

4) Doradztwo finansowe:
a) cena brutto za godzinę świadczenia usługi doradztwa specjalistycznego objętego zamówieniem,
b) doświadczenie Oferenta w subregionie poznańskim. Prowadzenie doradztwa specjalistycznego dla podmiotów z terenu subregionu poznańskiego tzn. na rzecz podmiotów, które mają siedzibę na terenie subregionu (Miasto Poznań, powiat poznański, powiat obornicki, powiat szamotulski, powiat średzki, powiat śremski). Uznane będzie jedynie doświadczenie potwierdzone kserokopiami poświadczonych za zgodność z oryginałem dokumentów potwierdzających posiadanie doświadczenia w subregionie poznańskim, tj. poświadczone za zgodność z oryginałem np.: świadectwo pracy, umowy, oświadczenie od pracodawcy, referencje, jeśli wskazują nazwę podmiotu, siedzibę podmiotu, tematykę doradztwa, liczbę godzin doradztwa,
c) udokumentowane doświadczenie zawodowe doradcy w pracy w środowisku bankowym w dziale pożyczek/kredytów lub przy tworzeniu i obsłudze finansowych mechanizmów zwrotnych lub controlingu, księgowości, audytu minimum przez okres trzech lat.
Punkty za kryterium zostaną obliczone na podstawie zero jedynkowej według zasady spełnia-nie spełnia.
Uznane będzie jedynie doświadczenie potwierdzone dokumentami poświadczającymi spełnienie kryterium poświadczonymi za zgodność z oryginałem, tj. poświadczone za zgodność z oryginałem np.: świadectwo pracy, umowy, oświadczenie od pracodawcy, referencje, jeśli wskazują nazwę podmiotu, zakres wykonywanych czynności itp.

5) Doradztwo marketingowe:
a) cena brutto za godzinę świadczenia usługi doradztwa specjalistycznego objętego zamówieniem,
b) udokumentowane doświadczenie zawodowe doradcy w obszarze marketingu w tym marketingu dla organizacji pozarządowych, powyżej 3 (trzech) lat i/lub powyżej 300 (trzystu) godzin. Uznane będzie jedynie doświadczenie potwierdzone kserokopiami poświadczonych za zgodność z oryginałem dokumentów potwierdzających posiadanie doświadczenia w świadczeniu doradztwa, tj. poświadczone za zgodność z oryginałem, np.: umowy o świadczenie usług doradztwa, referencje, rekomendacje zawarte/wystawione w związku ze świadczeniem doradztwa lub inne dokumenty potwierdzające spełnienie kryterium, zawierające nazwę i siedzibę podmiotu dla którego doradca świadczył usługi, okres świadczenia usługi oraz zakres wykonywanych zadań,
c) doświadczenie Oferenta w subregionie poznańskim. Prowadzenie doradztwa specjalistycznego dla podmiotów z terenu subregionu poznańskiego, tzn. na rzecz podmiotów, które mają siedzibę na terenie subregionu (Miasto Poznań, powiat poznański, powiat obornicki, powiat szamotulski, powiat średzki, powiat śremski). Uznane będzie jedynie doświadczenie potwierdzone kserokopiami poświadczonych za zgodność z oryginałem dokumentów potwierdzających posiadanie doświadczenia w subregionie poznańskim, tj. poświadczone za zgodność z oryginałem, np.: świadectwo pracy, umowy, oświadczenie od pracodawcy, referencje, jeśli wskazują nazwę podmiotu, siedzibę podmiotu, tematykę doradztwa, liczbę godzin doradztwa.

VI. INFORMACJE O WAGACH PUNKTOWYCH LUB PROCENTOWYCH PRZYPISANYCH DO POSZCZEGÓLNYCH KRYTERIÓW OCENY OFERTY ORAZ OPIS SPOSOBU PRZYZNANIA PUNKTACJI ZA SPEŁNIENIE DANEGO KRYTERIUM OCENY

Zamawiający dokona oceny i porównania ofert oraz wyboru oferty najkorzystniejszej w oparciu o następujące kryteria:

1) Doradztwo prawne:
a) Cena brutto za godzinę świadczenia usługi doradztwa specjalistycznego objętego zamówieniem.
Waga kryterium: 40% (max. 40 punktów).
Punkty za kryterium „cena” zostaną obliczone wg następującego wzoru:
liczba punktów = (Cmin/Cof) x 40 punktów, gdzie Cmin – najniższa cena spośród ofert, a Cof – cena podana w ofercie. Zamawiający zastosuje zaokrąglenie wyników do dwóch miejsc po przecinku.
b) Udokumentowane doświadczenie doradcy w obszarze doradztwa prawnego w świadczeniu usług doradczych dla organizacji pozarządowych powyżej 3 (trzech) lat i/lub powyżej 300 (trzystu) godzin. Uznane będzie jedynie doświadczenie potwierdzone kserokopiami za zgodność z oryginałem dokumentów potwierdzających posiadanie doświadczenia w świadczeniu doradztwa, tj. poświadczone za zgodność z oryginałem, np.: umowy o świadczenie usług doradztwa, referencje, rekomendacje zawarte/wystawione w związku ze świadczeniem doradztwa lub inne dokumenty potwierdzające spełnienie kryterium, zawierające nazwę i siedzibę podmiotu dla którego doradca świadczył usługi, okres świadczenia usługi oraz zakres wykonywanych zadań.
Waga kryterium: 40% (max. 40 punktów).
Punkty za kryterium „doświadczenie zawodowe w obszarze doradztwo prawne w świadczeniu usług doradczych dla organizacji pozarządowych powyżej 3 (trzech) lat i/lub powyżej 300 (trzystu) godz. ”, zostaną obliczone jako suma punktów uzyskanych za ilość przepracowanych lat:
– 0 do 3 lat doświadczenia – 0 punktów
– pow. 3 do 4 lat doświadczenia – 10 punktów
– pow. 4 do 5 lat doświadczenia – 15 punktów
– pow. 5 lat doświadczenia – 20 punktów
oraz punktów uzyskanych za ilość zrealizowanych godzin doradczych:
– od 0 do 300 godzin – 0 punktów
– od 301 do 500 godzin – 10 punktów
– od 501 do 800 godzin – 15 punktów
– powyżej 800 godzin – 20 punktów.
W przypadku złożenia przez Oferenta życiorysów kilku doradców dla poszczególnej części zapytania ocena będzie wyliczana na podstawie średniej wyliczonej z sumy ocen każdego z doradców wg wzoru:

suma punktów uzyskanych przez wszystkich wskazanych doradców /(podzielić przez) liczba wskazanych doradców = przyznana liczba punktów w kryterium „doświadczenie zawodowe”.

c) Doświadczenie Oferenta w subregionie poznańskim. Prowadzenie doradztwa specjalistycznego dla podmiotów z terenu subregionu poznańskiego tzn. na rzecz podmiotów, które mają siedzibę na terenie subregionu (Miasto Poznań, powiat poznański, powiat obornicki, powiat szamotulski, powiat średzki, powiat śremski).
Waga kryterium: 20% (max. 20 punktów).
Punkty za kryterium „doświadczenie Oferenta w subregionie poznańskim. Prowadzenie doradztwa specjalistycznego dla podmiotów z terenu subregionu poznańskiego zostaną obliczone na podstawie ilości wspartych podmiotów:
– 1 do 2 podmioty – 10 punktów
– od 3 do 4 podmiotów – 15 punktów
– od 5 podmiotów – 20 punktów.
Uznane będzie jedynie doświadczenie potwierdzone kserokopiami poświadczonych za zgodność z oryginałem dokumentów potwierdzających posiadanie doświadczenia w subregionie poznańskim, tj. poświadczone za zgodność z oryginałem, np.: świadectwo pracy, umowy, oświadczenie od pracodawcy, referencje, jeśli wskazują nazwę podmiotu, siedzibę podmiotu, tematykę doradztwa, liczbę godzin doradztwa.

2) Doradztwo księgowo-podatkowe:
a) Cena brutto za godzinę świadczenia usługi doradztwa specjalistycznego objętego zamówieniem.
Waga kryterium: 40% (max. 40 punktów).
Punkty za kryterium „cena” zostaną obliczone wg następującego wzoru:
liczba punktów = (Cmin/Cof) x 40 punktów, gdzie Cmin – najniższa cena spośród ofert, a Cof – cena podana w ofercie. Zamawiający zastosuje zaokrąglenie wyników do dwóch miejsc po przecinku.
b) Udokumentowane doświadczenie doradcy w obszarze doradztwa księgowo-podatkowego powyżej 3 (trzech) lat w świadczeniu usług doradczych dla organizacji pozarządowych. Uznane będzie jedynie doświadczenie potwierdzone kserokopiami poświadczonych za zgodność z oryginałem dokumentów potwierdzających posiadanie doświadczenia w świadczeniu doradztwa, tj. poświadczone za zgodność z oryginałem, np.: umowy o świadczenie usług doradztwa, referencje, rekomendacje zawarte/wystawione w związku ze świadczeniem doradztwa lub inne dokumenty potwierdzające spełnienie kryterium, zawierające nazwę i siedzibę podmiotu, dla którego doradca świadczył usługi, okres świadczenia usługi oraz zakres wykonywanych zadań.
Waga kryterium 40% (max. 40 punktów).
Punkty za kryterium „doświadczenie zawodowe w obszarze doradztwo księgowo-podatkowe powyżej 3 (trzech) lat w świadczeniu usług doradczych dla organizacji pozarządowych”, zostaną obliczone na podstawie liczby przepracowanych lat:
– 0 do 3 lat doświadczenia – 0 punktów
– pow. 3 do 4 lat doświadczenia – 20 punktów
– pow. 4 do 8 lat doświadczenia – 30 punktów
– pow. 8 lat doświadczenia – 40 punktów.
W przypadku złożenia przez Oferenta życiorysów kilku doradców dla poszczególnej części zapytania ocena będzie wyliczana na podstawie średniej wyliczonej z sumy ocen każdego z doradców wg wzoru:

suma punktów uzyskanych przez wszystkich wskazanych doradców /(podzielić przez) liczba wskazanych doradców = przyznana liczba punktów w kryterium „doświadczenie zawodowe”.

c) Doświadczenie Oferenta w subregionie poznańskim. Prowadzenie doradztwa specjalistycznego dla podmiotów z terenu subregionu poznańskiego, tzn. na rzecz podmiotów, które mają siedzibę na terenie subregionu (Miasto Poznań, powiat poznański, powiat obornicki, powiat szamotulski, powiat średzki, powiat śremski).
Waga kryterium: 20% (max. 20 punktów).
Punkty za kryterium „doświadczenie Oferenta w subregionie poznańskim. Prowadzenie doradztwa specjalistycznego dla podmiotów z terenu subregionu poznańskiego” zostaną obliczone na podstawie ilości wspartych podmiotów:
– 1 do 2 podmioty – 10 punktów
– 3 do 4 podmiotów – 15 punktów
– od 5 podmiotów – 20 punktów.
Uznane będzie jedynie doświadczenie potwierdzone kserokopiami poświadczonych za zgodność z oryginałem dokumentów potwierdzających posiadanie doświadczenia w subregionie poznańskim, tj. poświadczone za zgodność z oryginałem, np.: świadectwo pracy, umowy, oświadczenie od pracodawcy, referencje, jeśli wskazują nazwę podmiotu, siedzibę podmiotu, tematykę doradztwa, liczbę godzin doradztwa.

3) Doradztwo osobowe:
a) Cena brutto za godzinę świadczenia usługi doradztwa specjalistycznego objętego zamówieniem.
Waga kryterium: 40% (max. 40 punktów).
Punkty za kryterium „cena” zostaną obliczone wg następującego wzoru:
liczba punktów = (Cmin/Cof) x 40 punktów, gdzie Cmin – najniższa cena spośród ofert, a Cof – cena podana w ofercie. Zamawiający zastosuje zaokrąglenie wyników do dwóch miejsc po przecinku.
b) Udokumentowane doświadczenie zawodowe doradcy w obszarze doradztwa specjalistycznego osobowego powyżej 3 (trzech) lat i/lub powyżej 300 (trzystu) godzin. Uznane będzie jedynie doświadczenie potwierdzone kserokopiami poświadczonych za zgodność z oryginałem dokumentów potwierdzających posiadanie doświadczenia w świadczeniu doradztwa, tj. poświadczone za zgodność z oryginałem, np.: umowy o świadczenie usług doradztwa, referencje, rekomendacje zawarte/wystawione w związku ze świadczeniem doradztwa lub inne dokumenty potwierdzające spełnienie kryterium, zawierające nazwę i siedzibę podmiotu, dla którego doradca świadczył usługi, okres świadczenia usługi oraz zakres wykonywanych zadań.
Waga kryterium: 40% (max. 40 punktów).
Punkty za kryterium „doświadczenie zawodowe w obszarze doradztwa specjalistycznego osobowego powyżej 3 (trzech) lat i/lub powyżej 300 (trzystu) godzin”, zostaną obliczone na podstawie liczby przepracowany lat
– 0 do 3 lat doświadczenia – 0 punktów
– pow. 3 do 4 lat doświadczenia – 10 punktów
– pow. 4 do 5 lat doświadczenia – 15 punktów
– pow. 5 lat doświadczenia – 20 punktów
oraz punktów uzyskanych za ilość zrealizowanych godzin doradczych:
– od 0 do 300 godzin – 0 punktów
– od 301 do 500 godzin – 10 punktów
– od 501 do 1000 godzin – 15 punktów
– powyżej 1000 godzin – 20 punktów.

W przypadku złożenia przez Oferenta życiorysów kilku doradców dla poszczególnej części zapytania ocena będzie wyliczana na podstawie średniej wyliczonej z sumy ocen każdego z doradców wg wzoru:

suma punktów uzyskanych przez wszystkich wskazanych doradców /(podzielić przez) liczba wskazanych doradców = przyznana liczba punktów w kryterium „doświadczenie zawodowe”.

c) Doświadczenie Oferenta w subregionie poznańskim. Prowadzenie doradztwa specjalistycznego dla podmiotów z terenu subregionu poznańskiego, tzn. na rzecz podmiotów, które mają siedzibę na terenie subregionu (Miasto Poznań, powiat poznański, powiat obornicki, powiat szamotulski, powiat średzki, powiat śremski).
Waga kryterium: 20% (20 punktów).
Punkty za kryterium „doświadczenie Oferenta w subregionie poznańskim. Prowadzenie doradztwa specjalistycznego dla podmiotów z terenu subregionu poznańskiego” zostaną obliczone na podstawie ilości wspartych podmiotów:
– 1 do 2 podmioty – 10 punktów
– od 3 do 4 podmiotów – 15 punktów
– od 5 podmiotów – 20 punktów.
Uznane będzie jedynie doświadczenie potwierdzone kserokopiami poświadczonych za zgodność z oryginałem dokumentów potwierdzających posiadanie doświadczenia w subregionie poznańskim, tj. poświadczone za zgodność z oryginałem, np.: świadectwo pracy, umowy, oświadczenie od pracodawcy, referencje, jeśli wskazują nazwę podmiotu, siedzibę podmiotu, tematykę doradztwa, liczbę godzin doradztwa.

4) Doradztwo finansowe:
a) Cena brutto za godzinę świadczenia usługi doradztwa specjalistycznego objętego zamówieniem.
Waga kryterium: 40% (max. 40 punktów).
Punkty za kryterium „cena” zostaną obliczone wg następującego wzoru:
liczba punktów = (Cmin/Cof) x 40 punktów, gdzie Cmin – najniższa cena spośród ofert, a Cof – cena podana w ofercie. Zamawiający zastosuje zaokrąglenie wyników do dwóch miejsc po przecinku.
b) Doświadczenie Oferenta w subregionie poznańskim. Prowadzenie doradztwa specjalistycznego dla podmiotów z terenu subregionu poznańskiego, tzn. na rzecz podmiotów, które mają siedzibę na terenie subregionu (Miasto Poznań, powiat poznański, powiat obornicki, powiat szamotulski, powiat średzki, powiat śremski).
Waga kryterium: 20% (max. 20 punktów).
Punkty za kryterium „doświadczenie Oferenta w subregionie poznańskim. Prowadzenie doradztwa specjalistycznego dla podmiotów z terenu subregionu poznańskiego zostaną obliczone na podstawie ilości wspartych podmiotów:
– 1 do 2 podmioty – 10 punktów
– 3 do 4 podmiotów – 15 punktów
– od 5 podmiotów – 20 punktów.
Uznane będzie jedynie doświadczenie potwierdzone kserokopiami poświadczonych za zgodność z oryginałem dokumentów potwierdzających posiadanie doświadczenia w subregionie poznańskim, tj. poświadczone za zgodność z oryginałem, np.: świadectwo pracy, umowy, oświadczenie od pracodawcy, referencje, jeśli wskazują nazwę podmiotu, siedzibę podmiotu, tematykę doradztwa, liczbę godzin doradztwa.
c) Udokumentowane doświadczenie doradcy w pracy w środowisku bankowym w dziale pożyczek/kredytów lub przy tworzeniu i obsłudze finansowych mechanizmów zwrotnych lub controllingu, księgowości, audytu minimum przez okres 3 (trzech) lat:
Waga kryterium: 40% (max. 40 punktów).
Punkty za kryterium zostaną obliczone na podstawie zero jedynkowej według zasady spełnia-nie spełnia:
– nie spełnia 0 pkt.
– spełnia 40 pkt.
Uznane będzie jedynie doświadczenie potwierdzone dokumentami poświadczającymi spełnienie kryterium poświadczonymi za zgodność z oryginałem, tj. poświadczone za zgodność z oryginałem, np.: świadectwo pracy, umowy, oświadczenie od pracodawcy, referencje, jeśli wskazują nazwę podmiotu, zakres wykonywanych czynności itp.
W przypadku złożenia przez Oferenta życiorysów kilku doradców dla poszczególnej części zapytania ocena będzie wyliczana na podstawie średniej wyliczonej z sumy ocen każdego z doradców wg wzoru:

suma punktów uzyskanych przez wszystkich wskazanych doradców /(podzielić przez) liczba wskazanych doradców = przyznana liczba punktów w kryterium „doświadczenie zawodowe”.

5) Doradztwo marketingowe:
a) Cena brutto za godzinę świadczenia usługi doradztwa specjalistycznego objętego zamówieniem.
Waga kryterium: 40% (max. 40 punktów).
Punkty za kryterium „cena” zostaną obliczone wg następującego wzoru:
liczba punktów = (Cmin/Cof) x 40 punktów, gdzie Cmin – najniższa cena spośród ofert, a Cof – cena podana w ofercie. Zamawiający zastosuje zaokrąglenie wyników do dwóch miejsc po przecinku.
b) Udokumentowane doświadczenie zawodowe doradcy w obszarze marketingu powyżej 3 (trzech) lat, w tym marketingu dla organizacji pozarządowych, powyżej 3 (trzech) lat i/lub powyżej 300 (trzystu) godzin. Uznane będzie jedynie doświadczenie potwierdzone kserokopiami poświadczonych za zgodność z oryginałem dokumentów potwierdzających posiadanie doświadczenia w świadczeniu doradztwa, tj. poświadczone za zgodność z oryginałem, np.: umowy o świadczenie usług doradztwa, referencje, rekomendacje zawarte/wystawione w związku ze świadczeniem doradztwa lub inne dokumenty potwierdzające spełnienie kryterium, zawierające nazwę i siedzibę podmiotu, dla którego doradca świadczył usługi, okres świadczenia usługi oraz zakres wykonywanych zadań.
Waga kryterium: 40% (max. 40 punktów).
Punkty za kryterium „doświadczenie zawodowe w obszarze doradztwa marketingowego powyżej 3 (trzech) lat i/lub powyżej 300 (trzystu) godz.”, zostaną obliczone na podstawie liczby przepracowanych lat:
– 0 do 3 lat doświadczenia – 0 punktów
– pow. 3 do 4 lat doświadczenia – 10 punktów
– pow. 4 do 5 lat doświadczenia – 15 punktów
– pow. 5 lat doświadczenia – 20 punktów
oraz punktów uzyskanych za ilość zrealizowanych godzin doradczych dla organizacji pozarządowych:
– od 0 do 300 godzin – 0 punktów
– od 301 do 500 godzin – 10 punktów
– od 501 do 800 godzin – 15 punktów
– powyżej 800 godzin – 20 punktów.

W przypadku złożenia przez Oferenta życiorysów kilku doradców dla poszczególnej części zapytania ocena będzie wyliczana na podstawie średniej wyliczonej z sumy ocen każdego z doradców wg wzoru:

suma punktów uzyskanych przez wszystkich wskazanych doradców /(podzielić przez) liczba wskazanych doradców = przyznana liczba punktów w kryterium „doświadczenie zawodowe”.

c) Doświadczenie Oferenta w subregionie poznańskim. Prowadzenie doradztwa specjalistycznego dla podmiotów z terenu subregionu poznańskiego, tzn. na rzecz podmiotów, które mają siedzibę na terenie subregionu (Miasto Poznań, powiat poznański, powiat obornicki, powiat szamotulski, powiat średzki, powiat śremski).
Waga kryterium: waga kryterium: 20% (max. 20 punktów).
Punkty za kryterium „doświadczenie Oferenta w subregionie poznańskim. Prowadzenie doradztwa specjalistycznego dla podmiotów z terenu subregionu poznańskiego” zostaną obliczone na podstawie ilości wspartych podmiotów.
– 1 do 2 podmioty – 10 punktów
– od 3 do 4 podmiotów – 15 punktów
– od 5 podmiotów – 20 punktów.
Uznane będzie jedynie doświadczenie potwierdzone kserokopiami poświadczonych za zgodność z oryginałem dokumentów potwierdzających posiadanie doświadczenia w subregionie poznańskim, tj. poświadczone za zgodność z oryginałem, np.: świadectwo pracy, umowy, oświadczenie od pracodawcy, referencje, jeśli wskazują nazwę podmiotu, siedzibę podmiotu, tematykę doradztwa, liczbę godzin doradztwa.

VII. OPIS SPOSOBU OBLICZANIA CENY
Punkty za kryterium „cena” zostaną obliczone wg następującego wzoru dla:
1) Doradztwo prawne:
liczba punktów = (Cmin/Cof) x 40 punktów, gdzie Cmin – najniższa cena spośród ofert, a Cof – cena podana w ofercie. Zamawiający zastosuje zaokrąglenie wyników do dwóch miejsc po przecinku.
a) Oferta powinna zawierać proponowane wynagrodzenie godzinowe, wyrażone w złotych polskich w kwocie brutto, tzn. powinno zawierać podatek VAT lub inne podatki i składki ubezpieczeniowe (w przypadku osób fizycznych nie prowadzących działalności gospodarczej i nie posiadających innego zatrudnienia z tytułu umowy o pracę lub zlecenie tzw. brutto brutto).
b) Cena w ofercie uwzględnia wszystkie zobowiązania, obejmuje wszystkie koszty i składniki związane z wykonaniem zamówienia.
c) Cena w ofercie powinna zostać podana cyfrowo i słownie.
d) Cenę należy wyrazić w jednostkach pieniężnych, tj. z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku. Rozliczenia między Zamawiającym a Wykonawcą będą prowadzone w walucie polskiej (zł).

2) Doradztwo księgowo-podatkowe:
liczba punktów = (Cmin/Cof) x 40 punktów, gdzie Cmin – najniższa cena spośród ofert, a Cof – cena podana w ofercie. Zamawiający zastosuje zaokrąglenie wyników do dwóch miejsc po przecinku.
a) Oferta powinna zawierać proponowane wynagrodzenie godzinowe, wyrażone w złotych polskich w kwocie brutto, tzn. powinno zawierać podatek VAT lub inne podatki i składki ubezpieczeniowe (w przypadku osób fizycznych nie prowadzących działalności gospodarczej i nie posiadających innego zatrudnienia z tytułu umowy o pracę lub zlecenie tzw. brutto brutto).
b) Cena w ofercie uwzględnia wszystkie zobowiązania, obejmuje wszystkie koszty i składniki związane z wykonaniem zamówienia.
c) Cena w ofercie powinna zostać podana cyfrowo i słownie.
d) Cenę należy wyrazić w jednostkach pieniężnych, tj. z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku. Rozliczenia między Zamawiającym a Wykonawcą będą prowadzone w walucie polskiej (zł).

3) Doradztwo osobowe:
liczba punktów = (Cmin/Cof) x 40 punktów, gdzie Cmin – najniższa cena spośród ofert, a Cof – cena podana w ofercie. Zamawiający zastosuje zaokrąglenie wyników do dwóch miejsc po przecinku.
a) Oferta powinna zawierać proponowane wynagrodzenie godzinowe, wyrażone w złotych polskich w kwocie brutto, tzn. powinno zawierać podatek VAT lub inne podatki i składki ubezpieczeniowe (w przypadku osób fizycznych nie prowadzących działalności gospodarczej i nie posiadających innego zatrudnienia z tytułu umowy o pracę lub zlecenie tzw. brutto brutto).
b) Cena w ofercie uwzględnia wszystkie zobowiązania, obejmuje wszystkie koszty i składniki związane z wykonaniem zamówienia.
c) Cena w ofercie powinna zostać podana cyfrowo i słownie.
d) Cenę należy wyrazić w jednostkach pieniężnych, tj. z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku. Rozliczenia między Zamawiającym a Wykonawcą będą prowadzone w walucie polskiej (zł).

4) Doradztwo finansowe:
liczba punktów = (Cmin/Cof) x 40 punktów, gdzie Cmin – najniższa cena spośród ofert, a Cof – cena podana w ofercie. Zamawiający zastosuje zaokrąglenie wyników do dwóch miejsc po przecinku.
a) Oferta powinna zawierać proponowane wynagrodzenie godzinowe, wyrażone w złotych polskich w kwocie brutto, tzn. powinno zawierać podatek VAT lub inne podatki i składki ubezpieczeniowe (w przypadku osób fizycznych nie prowadzących działalności gospodarczej i nie posiadających innego zatrudnienia z tytułu umowy o pracę lub zlecenie tzw. brutto brutto).
b) Cena w ofercie uwzględnia wszystkie zobowiązania, obejmuje wszystkie koszty i składniki związane z wykonaniem zamówienia.
c) Cena w ofercie powinna zostać podana cyfrowo i słownie.
d) Cenę należy wyrazić w jednostkach pieniężnych, tj. z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku. Rozliczenia między Zamawiającym a Wykonawcą będą prowadzone w walucie polskiej (zł).

5) Doradztwo marketingowe:
liczba punktów = (Cmin/Cof) x 40 punktów, gdzie Cmin – najniższa cena spośród ofert, a Cof – cena podana w ofercie. Zamawiający zastosuje zaokrąglenie wyników do dwóch miejsc po przecinku.
a) Oferta powinna zawierać proponowane wynagrodzenie godzinowe, wyrażone w złotych polskich w kwocie brutto, tzn. powinno zawierać podatek VAT lub inne podatki i składki ubezpieczeniowe (w przypadku osób fizycznych nie prowadzących działalności gospodarczej i nie posiadających innego zatrudnienia z tytułu umowy o pracę lub zlecenie tzw. brutto brutto ).
b) Cena w ofercie uwzględnia wszystkie zobowiązania, obejmuje wszystkie koszty i składniki związane z wykonaniem zamówienia.
c) Cena w ofercie powinna zostać podana cyfrowo i słownie.
d) Cenę należy wyrazić w jednostkach pieniężnych, tj. z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku. Rozliczenia między Zamawiającym a Wykonawcą będą prowadzone w walucie polskiej (zł).

VIII. TERMIN SKŁADANIA OFERT
1. Podpisane oferty należy złożyć w wersji papierowej w zaklejonej kopercie w siedzibie Zamawiającego lub wysłać na adres siedziby: Wielkopolska Rada Koordynacyjna Związek Organizacji Pozarządowych, ul. Bukowska 27/29, 60-501 Poznań, z dopiskiem: „Doradca specjalistyczny”.
2. Termin składania ofert upływa 27.08.2016 o godz. 10:30. Oferty złożone po tym terminie nie będą rozpatrywane. W przypadku wysyłki decyduje data i godzina wpływu do siedziby Zamawiającego wskazanej w pkt. 1. W dniu 27.08.2016 biuro będzie czynne od godziny 8.00.
3. Nie ma możliwości składania dokumentów w wersji elektronicznej.

IX. INFORMACJE NA TEMAT ZAKRESU WYKLUCZENIA
W postępowaniu ofertowym nie mogą brać udziału:
1. Oferenci, którzy są powiązani osobowo lub kapitałowo z Zamawiającym. Przez powiązania kapitałowe lub osobowe rozumie się wzajemne powiązania między Zamawiającym lub osobami upoważnionymi do zaciągania zobowiązań w imieniu Zamawiającego lub osobami wykonującymi w jego imieniu czynności związane z przygotowaniem i przeprowadzeniem procedury wyboru wykonawcy a wykonawcą, polegające w szczególności na:
– uczestniczeniu w spółce, jako wspólnik spółki cywilnej lub spółki osobowej,
– posiadaniu, co najmniej 10 % udziałów lub akcji,
– pełnieniu funkcji członka organu nadzorczego lub zarządzającego, prokurenta, pełnomocnika,
– pozostawaniu w związku małżeńskim, w stosunku pokrewieństwa lub powinowactwa w linii prostej, pokrewieństwa drugiego stopnia lub powinowactwa drugiego stopnia w linii bocznej lub w stosunku przysposobienia, opieki lub kurateli.
2. Oferenci, którzy w ciągu ostatnich 3 lat przed wszczęciem postępowania:
– wyrządzili Zamawiającemu szkodę przez to, że nie wykonali lub nienależycie wykonali zobowiązanie chyba, że było to następstwem okoliczności, za które Oferent nie ponosił odpowiedzialności;
– uchylili się od podpisania umowy z Zamawiającym pomimo wyboru ich oferty.
3. Wykonawca nie może być osobą zatrudnioną w instytucjach uczestniczących w realizacji WRPO, tj. Instytucji Zarządzającej, chyba, że nie zachodzi konflikt interesów ani podwójne finansowanie (co zostanie ocenione przez Zamawiającego).

X. OKREŚLENIE WARUNKÓW ZMIANY UMOWY
1. Informacje dotyczące przedmiotu zapytania:
– Zamawiający zastrzega sobie prawo unieważnienia zapytania ofertowego na każdym etapie postępowania bez podania przyczyny.
– Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmiany lub uzupełnienia treści zapytania ofertowego przed upływem terminu składania ofert. Informacja o wprowadzeniu zmiany lub uzupełnieniu treści zapytania ofertowego zostanie przekazana Oferentom niezwłocznie w formie pisemnej (e-mail), jak również zostanie opublikowana na stronie internetowej www.bazakonkurencyjnosci.funduszeeuropejskie.gov.pl oraz stronie Zamawiającego: www.wrk.org.pl Jeżeli wprowadzone zmiany lub uzupełnienia treści zapytania ofertowego będą wymagały zmiany treści ofert, Zamawiający przedłuży termin składania ofert.
– Zamawiający zastrzega sobie możliwość wyboru Wykonawcy do każdej z 5 części zamówienia odrębnie.
– Zamawiający zastrzega sobie możliwość dokonania zmiany miesięcznego wolumenu godzin pracy doradcy specjalistycznego.
– Zamawiający ze swojej strony przy opisywaniu przedmiotu zamówienia dochował należytej staranności, jednakże wskazany powyżej element opisu jest niezależny od Zamawiającego, działającego w ramach projektu i na rzecz beneficjenta projektu. Tym samym Zamawiający wyraźnie zastrzega, iż wielkość przedmiotu zamówienia może ulec zmianie z przyczyn od niego niezależnych, a wynikających z rzeczywistych potrzeb beneficjenta projektu.
– w sytuacji wystąpienia zmiany parametru wskazanego przez Zamawiającego, a mającego wpływ na wartość oferty (ilość godzin) przed podpisaniem umowy znajdzie on swe odzwierciedlenie w stosownych zapisach przedłożonej do podpisu Wykonawcy umowy. W przypadku zmiany po podpisaniu umowy, zmiana taka będzie przedmiotem stosownego aneksu.
2. Informacje dotyczące umowy:
– Zamawiający zastrzega sobie prawo do unieważnienia postępowania bądź jego części bez podania przyczyny,
– Zamawiający zastrzega sobie prawo do dokonania zmiany warunków umowy zawartej w wyniku rozstrzygnięcia Zapytania Ofertowego, w wyniku zmian w akredytacji, w projekcie, zmian w wytycznych, informacji uzyskanych w wyniku ewaluacji działań i innych przesłanek, które wpłyną korzystnie na realizację projektu.
– Zamawiający zastrzega sobie ponadto możliwość dokonania zmiany umowy zawartej w wyniku przeprowadzenia Zapytania Ofertowego, w następujących przypadkach:
a) wystąpienie siły wyższej, uniemożliwiającej wykonanie przedmiotu zamówienia w terminach określonych w umowie,
b) zmian powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację umowy,
c) powstania rozbieżności lub niejasności w rozumieniu pojęć użytych w umowie, których nie będzie można usunąć w inny sposób, a zmiana będzie umożliwiać usunięcie rozbieżności i doprecyzowanie umowy w celu jednoznacznej interpretacji jej postanowień przez strony.
3. Zamawiający na podstawie zapisów sekcji 6.5.3 pkt 15 Wytycznych w zakresie kwalifikowalności wydatków w ramach Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego, Europejskiego Funduszu Społecznego oraz Funduszu Spójności na lata 2014-2020 zastrzega sobie możliwość udzielenia dotychczasowemu Wykonawcy, wyłonionemu w trybie zasady konkurencyjności, zamówień publicznych uzupełniających, w wysokości nieprzekraczającej 50% wartości zamówienia publicznego określonej w umowie zawartej z wykonawcą, o ile te zamówienia publiczne są zgodne z przedmiotem zamówienia publicznego podstawowego, bez konieczności ponownego stosowania zasady konkurencyjności.
4. Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmiany wymagania odnośnie kwalifikowalności wynagrodzenia Wykonawcy, które mogą ulec zmianie i muszą być zgodne ze statusem prawnym na dzień podpisania z nimi umów.
5. Zamawiający przewiduje karę umowną w wysokości 0,5% wysokości zamówienia za każdy dzień m.in.
– w przypadku nie wykonywania przez Wykonawcę zlecenia w sposób zgodny z postanowieniami umowy oraz bez zachowania należytej staranności w szczególności nieuwzględniania dodatkowych wymagań Zamawiającego zgłaszanych podczas doradztwa, dotyczących m.in. indywidualnych potrzeb uczestnika, programu, zawartości merytorycznej i sposobu ich prowadzenia, jakichkolwiek nieuzasadnionych opóźnień w dostarczaniu dokumentacji oraz informowaniu o nieobecnościach.
6. Zamawiający zastrzega sobie możliwość potrącenia naliczonych kar umownych z wadium i wynagrodzenia Wykonawcy.
7. Zamawiający zastrzega sobie możliwość nie przyjęcia zawartości merytorycznej programu doradztwa w przypadku stwierdzenia niezgodności z przedmiotem umowy i indywidualnymi potrzebami uczestnika, braku rzetelności i uchybień ze strony Wykonawcy.
8. Złożenie oferty w ramach Zapytania Ofertwego jest jednoznaczne z zaakceptowaniem powyższych zasad.
9. Zamawiający zastrzega sobie możliwość negocjacji cenowych z Oferentem.

XI. INFORMACJE O WYBORZE NAJKORZYSTNIEJSZEJ OFERTY
Informacja o wyniku postępowania zostanie zamieszczona na stronie www.bazakonkurencyjnosci.funduszeeuropejskie.gov.pl oraz www.wrk.org.pl W sytuacji, gdy strona www.bazakonkurencyjnosci.funduszeeuropejskie.gov.pl nie będzie działała, informacja zostanie przekazana Oferentom, których Oferty zostały złożone w terminie i nie zostały wykluczone z postępowania. Jeżeli Oferent, którego oferta została wybrana, uchyli się od podpisania umowy, Zamawiający może wybrać kolejną ofertę najkorzystniejszą spośród złożonych ofert.

XII. POSTANOWIENIA KOŃCOWE
1. Koszty związane z przygotowaniem i złożeniem oferty ponosi Oferent. Zamawiający nie przewiduje możliwości zwrotu kosztów przygotowania oferty.
2. W przypadku zaangażowania w realizację zadań w ramach innych projektów finansowanych z funduszy strukturalnych i Funduszu Spójności oraz działań finansowanych z innych źródeł, w tym środków własnych Zamawiającego i innych podmiotów, bądź zawarcia więcej niż jednej umowy cywilno-prawnej w ramach niniejszego projektu, Wykonawca musi posiadać możliwości prawidłowej i efektywnej realizacji wszystkich zadań wykonywanych na rzecz Zamawiającego. Łączne zaangażowanie zawodowe tej osoby w realizację wszystkich projektów finansowanych z funduszy strukturalnych i Funduszu Spójności oraz działań finansowanych z innych źródeł, w tym środków własnych Zamawiającego i innych podmiotów, nie przekracza 276 godzin miesięcznie. Limit zaangażowania zawodowego, o którym mowa w zdaniu pierwszym, dotyczy wszystkich form zaangażowania zawodowego, w szczególności:
– w przypadku stosunku pracy – uwzględnia liczbę dni roboczych w danym miesiącu wynikających ze stosunku pracy, przy czym do limitu wlicza się czas nieobecności pracownika związanej ze zwolnieniami lekarskimi i urlopem wypoczynkowym, a nie wlicza się czasu nieobecności pracownika związanej z urlopem bezpłatnym,
– w przypadku stosunku cywilnoprawnego, samozatrudnienia oraz innych form zaangażowania – uwzględnia czas faktycznie przepracowany, w tym czas zaangażowania w ramach własnej działalności gospodarczej poza projektami (o ile dotyczy),
– w przypadku zatrudnienia w innych projektach finansowanych z funduszy strukturalnych i Funduszu Spójności Wykonawca będzie składać godzinową ewidencję czasu pracy w ramach wszystkich projektów.
6. Termin związania ofertą wynosi: 60 dni od dnia upływu terminu składania ofert określonego w ramach Zapytania Ofertowego.
7. W razie wątpliwości i pytań prosimy o kontakt pod nr telefonu: 61 8530930, Marcin Wewióra

Załączniki:
Załącznik nr 1 do zapytania ofertowego nr 1 z dnia 19.08.2016.

Zapytanie ofertowe w wersji pdf

Projekt współfinansowany przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego

logotyp